Jarní návštěva u nás

Konečně březen, huráááá! Začínám se pomalu, ale jistě probouzet ze zimního Nespánku! Tak nějak se mi teď líp vstává, všude je nový život a já se těším na nové požitky, zážitky a pocity. Na skalce rozkvetly první sněženky a ta rána, kdy je nebe červeno-žluté a ve vzduchu je cítit jaro, přesně tahle rána mi chyběla...


Sluníčko svítí zatím většinou jen dopoledne, ale když vysvitne, čapnu dítě, vodítko (samozřejmě i Rigu) a přímo upaluju ven (znáte ptáka uličníka? Tak to jsem já! MIQMIQ). Je jedno kam. Do polí, do lesa, jen tak do města, hlavně že jsme na sluníčku a doplňujeme dlouho postrádaný Vitamín D! Ach déčko, jsi tak uklidňující a dobíjející. Sluníčko nás zahřívá svýma (zatím) hodně jemnýma paprskama. Vše se začíná zelenat a moje srdce se při procházce tetelí, jako kdyby jaro ještě nikdy nebylo. Občas se přistihnu, jak se směju a říkám si, jak je na světě prostě krásně....


K nám domů jsem trošku toho sluníčka a probuzení donesla. Všude mám narcisky, hyacinty a různé cibuloviny, které ani nevím, jak pokvetou. Nová energie a síla. To je po zimě potřeba.





Tulipány nám zdobí obývák, ale nemůžu se dočkat, až pokvetou na celé skalce a já si budu užívat jejich vůni a mít celý žlutý nos:-)


Miluju snídaně na zahradě, ale na ty si ještě počkám. Kdyby to šlo, šla bych vám teď udělat imaginární kafe (vanilkový se šlehačkou) a vypili bychom si ho společně.

Téhle zebřičce jsem neodolala, no není originální?

Playlist pro březnové dny:
Marvin Gaye - Sunny
De La Soul - All Good
Jamiroquai - Blow Your Mind
Red Hot Chili Peppers - Dark Necessities 
Pharrell Williams - Happy


Taky s vámi to sluníčko dělá divy? Bláznujete z něj jako já? To nevadí, je to krásný!!!

Vaše sluncempolíbená      









Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Taky nakupuju cibuloviny ve velkym :D K jaru to proste patri :) Jinak jarni slunicko mam asi nejradsi. Jeste neni extra teplo ale pritom je teplo. Leto nesnasim :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já miluju i léto, ale to jaro je takový kouzelný:-)
      Měj se krásně!

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥