Sluncem políbený březnový den

Od doby, co jsem na mateřské jsem se ještě nezastavila, ale vůbec si nestěžuju. Přijde mi, že každý týden vstáváme dřív a dřív. Pozitivní na tom je, že když jsem od šesti vzhůru, stihnu za celý den spousty věcí. Třeba dneska jsem dopoledne pracovala, pak si na hodinku schrupnula s Matyáškem (ano, začínám si na to zvykat) a mimo každodenního úklidu ( zejména vytíráni - když máte doma lezoucí dítě, je to horor) jsem se dnes odhodlala dokopala odzimnit zahradu. Jsem děsná, tuto činnost jsem dlouho odkládala, protože se k ní váže i sesbírat hovínka od Rigy, kterých letos bylo díky bohaté sněhové nadílce požehnaně. ALE stálo to za to...







Skalku jsem ještě nevyplela, ale drakovi to zatím nevadí.



Od sousedů k nám ze všech stran ,,leze'' břečťan, ví, že u nás má volnost.


 První fialky (pusou v zemi, ale přivoněla jsem si).



...A!! Mám hotovo! Dítě usnulo a já si dopřála ještě chvilku jen sama se sebou.
.



Po dvaceti minutovém lenošení na sluníčku (s Coke v ruce) jsme pak vyrazili ještě na procházku a do teď jsem stihla ještě asi milion věcí, ale ty vám fotit nemusím (jak věším prádlo nebo umývám nádobí není moc fotogenické).

Taky si ten březen tak užíváte?



Vaše




















CONVERSATION

3 komentářů:

  1. Juu ty fotky kyticek jsou super. Vylozene jarni :) u nas jeste nic moc neroste :( snnad brzo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju...určitě brzy začne, nám se to tu probouzí den ode dne víc a víc:-)

      Vymazat
  2. Krásné, s tím vstávámním to mám podobné, stihnu toho tolik, když se ovšem vzbudím. Věřím, že s mimčem je to prostě jiné :)Krásný, jarní fotky, fialku jsem u nás ještě neviděla..

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥