Láskyplné radosti

Valentýn jsem měla vždycky ráda. Možná to ve mně zakořenila už v dětství máma, protože jsem od ní vždycky dostala nějakou drobnost a přáníčko. Mimochodem je ráda dostávám k čemukoli do teď. Přestože to není český svátek, tak si ho moje generace už nechala.
Ach, kde jsou ty časy, kdy mi chodily krásný dopisy a po škole jsem celá nedočkavá upalovala na nesmělý rande. Nevěděla jsem co na sebe, tak jsem to vždycky přehnala a šla jako strašidlo (jojo, ale zlatý 90´ky). Pamatuju, že mi jeden můj kluk nechal zahrát písničku v rádiu (byla to Sixpence None The Richer - Kiss Me ). Doteď jí zbožňuju a vždy si vzpomenu a musím se usmát! Krásný a bezstarostný to časy!


Když jsem se dnes rozhlídla kolem sebe, zjistila jsem, že u nás Pan Valentýn bydlí po celý rok, jen je třeba ho trošku oprášit:-)


Není snad hezčí klasiky, než červený rty-obzvlášť pak na Valentýna.
Poslední dobou je možností, kdy na sebe můžu vzít něco hezkého, vyladit to kabelkou s podpadkama a pořádně se vyšvihnout, jako šafránu, ale kdyby bylo nějaké překvápko na last minute, tak jsem ready za 10minut, to mi věřte!:-))







Láska by se měla slavit každý den a nenuceně, proto je úplně jedno zda je 14.2, 8.3 nebo 1.5....(pokud to čte nějakej chlap - tak koukej všechny tyhle dny přinést domů alespoň kytku, i kdybys nevěděl proč, určitě se ti to vyplatí :D)


Playlist pro následující dny:

  1. Ella Fitzgerald-I Can't Give You Anything But Love
  2. Sade-No ordinary love
  3. The Great Gatsby-Young and Beautiful
  4. Nina Simone-I Put Spell On You 
  5. Barry White-My first, My last, My everything (no jasně, stará dobrá romanťárna! Bez ní by to přece nešlo:-))



Kus romantiky i k vám domů posílám. Mějte se krásně!




CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥