Co máme v přebalovací tašce?

K našemu kočárku PETITE&MARS GO 3V1 byla ve výbavě i přebalovací taška, ale já si představovala trošku jinou, tak jsem si pořídila svojí modrou Květenu a dnes vám jí ukážu:-)



Přebalovací taška není naprostou nutností, ale na nějaký čas se stane vaší největší parťačkou. Je přehledná a nemusíte věci pořád hrabat ve velké kabelce (znáte je, velký kabelky, občas sežerou kapesníčky i klíče - mrchy).
Důležité je uspořádání těchto tašek, mají většinou přebalovací podložku a pár vnitřních i vyndávacích kapes.
Ta moje má čtyři vnitřní kapsy (jedna z nich i termo, další na zip), další dvě na boku (tam ukládám kapesníčky a klíče), zadní kapsu (diář, dobroty, žvejky), dvě přední kapsy (Matyáš hračky), vnitřní průhlednou vyndávací tašku a asmozřejmě přebalovací podložku. 
Ale teď do ní mrkneme pod drobnohledem:

1. Taštička s potřeby na přebalování
Papírové plenky
Vlhčené ubrousky
Mast na zadeček (Sudocrem)
Sáčky na použité plenky- jsou voňavé, takže i když musím plenku vyhodit mezi lidma, tak neva:-)



2.Přebalovací podložka 
Tu využívám všude, protože hygiena podložek a nesmyslných ,,koryt na přebalování'' (určitě víte co myslím, ta plastová nesmyslnost, kam se vám dítě sotva vejde a udržet ho na ní je nad lidský síly) na veřejných místech není nic moc.

3. Samostatná kapsička na náhradní oblečky a jiný, tak potřebný textil
Koupila jsem si jí na Aliexpressu za 1USD. Je pratelná, takže ideální. Mám v ní:
Náhradní bodýčko
Tepláčky
Ponožky
Bryndák
Hadrovou plenku


4.Uli a Nina
aneb box na potraviny, v tašce nosím dva.





V druhém boxu máme křupky nebo nakrajené ovoce či zeleninu.

5. Lžičky
Konkrétně tyto jsou z DM Drogerie. Jsou super, zbělají pokud je jídlo horké a tím, že jsou dvě a mají oddělenou krytku, tak když je jedna špinavá, druhé to nevadí:-)

6.Nerozlévatelná láhev je také z DM, ale já bych jí nerozlévatelnou nenazvala. Nosím jí vlastně jako hračku. Nepoužíváme jiné lahve, takže termo obal nenosím, stejně tak dudlíky.

7.Předsnídávka-ta se neztratí.

8.Hračky
Abych je měla po ruce, tak bydlí hračky i s knížkama (Matyáš bude intelektuál, strašně rád si čte:-)) v předních kapsách.


9. Maminky věci
V neposlední řadě nezapomínejte na své věci a potřeby. U mě nesmí chybět balzám na rty Labelo, rtěnka, lesk na rty, gumička (občas mám takový ty crazy nápady, když jedeme mezi lidi, nechat si upravené rozpuštěné vlasy), diář, vlhčené ubrousky, kapesníčky, telefon, nějaká dobrota (ta většinou chybí, protože dojídám z Matyáškova boxu), toaletní voda a krém na ruce (hlavně teď v zimě, v létě vyměním za opalovák). 



Kosmetiku mám zvlášť v kosmetické taštičce, ostatní v zadní kapse.


Jak vypadá taška na kočárku mrkněte ZDE.



Jak jste na tom vy, máte přebalovací tašku? Kterou jste si vybraly a jste s ní spokojené?

Já ano ta moje je moooc milá!


Mějte krásný zbytek dne, 
Vaše


CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Anonymní6:50:00

    Mate to skvele sepsane a i co sebou vzit do porodnice. Sice se chystam na druhy potod, ale na prvni jsem sla totalne nepripravena. Doky za Vas blog. Preji krasny den ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem moc ráda že se blog líbí a články někomu usnadní život:-)
      Krásný den i Vám,

      Vymazat
  2. Mám obag a potřebuji jinou, má ji každá druhá a už se mi to nelíbí, jaké přebalovací tašky byste doporučila? Nejlépe jednobarevné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denčo, mrkni na Feedo-https://www.feedo.cz/prebalovaci-tasky/ např.https://www.feedo.cz/babymel-prebalovaci-taska-amanda-quilted-cerna?gclid=CjwKEAjwkq7GBRDun9iu2JjyhmsSJADHCD_HrH_q2_OSvRsCK-G5OSg2BCFjvlMYmUZedduf4SHe5hoCaQfw_wcB a nebo značky jako Bugaboo a Babymoov. Ty mají praktické a krásné tašky. Snad jsem pomohla.
      Měj krásný den:-)

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥