Jak si udržet dobrou náladu po celý rok

Krůček po krůčku a zlehounka našlapovat...
 

1.Udělejte dobrý skutek
Čiň dobré a dobré se ti vrátí. Být nápomocný a milý k ostatním nic nestojí a a navíc možností jak pomáhat, je nespočet. Každý si pod tím můžeme představit něco jiného, ať už to bude pomoc kolegyni se zaučením nebo prezentací či pomoc s taškou starší babičce, kterou potkáte cestou z prochajdy (moje pomoc překvapila a i když jsem jí v kočárku svezla tašku jen dvě ulice, milé gesto přivítala s úsměvem). Stačí se dívat kolem sebe a možná, až pustíte v sámošce kluka s jednou limonádou před vás, příště, až budete v ruce nervózně žmoulat tři rohlíky a stíhat hodinky, otočí se někdo bystrý a vy díky němu ten autobus stihnete:-).


2.Jezte pomalu a zdravě
To říká ta pravá, já jím, jako bych byla z pěti dětí:-), ale po svátcích je čas trošku zvolnit, se sladkostmi, s alkoholem a sice nás zima venku nutí se ,,obalovat'', ale k našemu tělu bychom se měli chovat zodpovědně a s láskou. Přece jen by nám mělo hodně dlouho sloužit (mě ještě tak 70 let:D). Navíc když si oběd vychutnáme v klidu, zbavíme se přebytečného napětí a stresu, který by nás mohl do večera provázet.
3.Rozesmějte sami sebe
Čtěte si vtipy, nebo se zkuste rovzpomenout na nějakou srandu, co se vám nedávno stala. Když je mi smutno, tak mi vstane v mysli jako milý kašpárek můj milovaný Pierre Richard, ty jeho neuvěřitelně roztomilý roztržitosti umí pobavit:-). A nebo co myslíte, dal by si Kurt rakytníkový lízátko?


4.Zazpívejte si
No a co, že to neumíte, já bych na karaoke taky nešla, ale taková písnička ve sprše s šampónem místo mikrofonu...tsss...:-)

5.Najděte si svůj koutek 
Místečko, kde budete mít chvilku klidu, ať už na čtení nebo poflakování pleťovou maskou. Pokud nemáte dostatečné prostory-stačí vystlat vanu dekami, polštáři, zapálit svíčky a na chvilku se ocitnout jen ve svém malém světě:-).


6.Zatančete si doma
Budu citovat Marka Twaina- ,,Tanči, jako by se nikdo nedíval''. 

7.Zajděte si na kosmetiku či masáž
A pokud neoplýváte momentálně časem, nalakujte si barevně nehty, udělejte si pedikůru nebo si dejte masku (na vlasy, na obličej).


8.Zatočte s trably, které vám zahlcují hlavu
Zavřete oči a počítejte do 10, uvolněte si každou část svého těla a všechny své problémy, které nad vámi létají jako mýdlové bubliny začněte pomalu praskat, ať už jsou ty dotěry pryč. A zapalte si k tomu svíčku WoodWick, která stimuluje praskání ohně a provoní úžasně celý pokoj! Kam se hrabou Yankee Candle.


9.Hrajte si 
Hry nejsou jen privilegií dětí, s nimi je to sice větší sranda, ale pexeso nebo prší jde i ve dvou. Kloboučku hop klidně můžete hrát sami:-).
10. Dobří lidé 
Půlku úspěchu získáme právě s nimi. V práci tomu zcela zamezit nejde a občas narazíme na novodobé upíry. Když jsme jimi obklopováni často, vysávají z nás naší drahocennou energii a můžeme se cítit pod psa. Nejlepším řešením je pak vyrazit mezi lidi-mezi své přátelé, rodinu, zkrátka obklopit se lidmi, kteří nás mají rádi a cítíme se s nimi jedineční a uvolnění. Já mám kolem sebe ty nejlepší holky na světě a jsem za ně moc šťastná! A když není čas? Zvednu telefon a během toho, než si nalakuju nehty v klidu poklábosíme přes videohovor. Domácí mazlíčci jsou taky radost. Kočky a jejich vrnění, to má přímo blahé a uzdravující účinky.

 
A k té dobré náladě vám posílám rytmický playlist:
Marky Mark-Good Vibrations taky nějaký devadesátky že jo



Jak bojujete se špatnou náladou vy? Doufám, že se vám špatné nálady i společnost budou vyhýbat obloukem!

Vaše


CONVERSATION

10 komentářů:

  1. Zajímavé tipy. Mně nejvíc pomáhá být s lidmi, které mám ráda. Dělat jim radost. Trávit s nimi čas. Užívat si všeho co dělám a pokoušet se všechno dělat s chutí :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Gabčo, já mám taky nejradši být obklopena se s svými přáteli či rodinou:-). Měj se krásně a ať se ti daří dělat vše s chutí a dobrou náladou.
      Páčko

      Vymazat
  2. To je tak strašně mile napsané Gábi! :) Taky se snažím podobným seznamem řídit, i když já jsem obecně "nasrávací" :D zase mi stačí uplná maličkost na rozveselení! :)
    P.S. Valery jsem si hne dpustila a začala po bytě tancovat! :D Děkuji Ti za to (i když to dělám dost běžne! :D ), dneska mi to vyloženě bodlo! :)
    LifestyleBirdie

    OdpovědětVymazat
  3. Jee ty jsi milá, to jsem ráda. No já jsem takovej malej cholerik, ale taky jsem splachovací, špatnou náladu mívám spíš, když mám starosti, ale stačí taneček nebo předáváni Grammy ve sprše a je to:).

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný článek, zastavila jsem se a uvědomila jsem si, jaké mám štěstí, že mám to co mám a jsem tam, kde jsem :) Člověk jednou za čas potřebuje ujistit, že v něčem není sám, nebo že ta cesta po které jde je sice kostrbatá, ale stojí za to. Děkuju, přišlo to ke mně ve správný čas :)
    Lucka Stefani

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Luci, to jsem moc ráda! A souhlasím se tebou a ty kostrbaté cesty z nás činí silnější a odolnější ženský :-).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  5. suepr tipy :) jsem ráda ze na vetsinu toho mohu rict ze to plnim :)
    s pritelem casto doma jen tak tancime kdyz hraje dobra pisnicka :) sebe rozesmivam dost casto :D :) dobry skutky si myslim ze plnim :) hraju si, nebo spis s nasim psem :D :) a jsem ráda ze ho mam :) bez nej bych se nudila. jim zdrave, jen to do sebe nekdy nahazu rychleji nez bych chtela, to je asi takovy muj zlozvyk :D :) ucim se porad jist pomalu a uzivat si to :) ))))


    https://veronikahajkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda Veru a ještě radši, že se taky držíš těchto zásad:-). Tak nechť nás dobrá nálada provází celý život:-).

      měj se krásně'

      Vymazat
  6. Skvělej článek :).

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥