Svíčky WoodWick

Svíčky, ty já přímo zbožňuju, zapaluji si je po celý rok, vždy a všude (taky vás v restauraci nenechá na pokoji, dokud jí nezapálíte?). Nejvíc u nás doma frčí aromalampy s voskem a nebo doplňuji čajovky do různých svícnů po bytě, ale jak jsem uviděla tuhle krásu, měla jsem jí psanou v osudu, že mi bude zdobit byt. Na značku WoodWick jsem narazila už před nějakým časem, ale radost jsem si udělala až nedávno (nejsou zrovna nejlevnější). Ale investice se vyplatila, jedním slovem jsou perfektní a já jsem z nich nadšená! Za mě-kam se hrabou Yankee Candle (jak designově, tak cenově).




Mají nádhernou parfemaci, ale jako u všech, záleží jen na nás, do které se zamilujeme, ale osobně si myslím, že s žádnou nemůžete šlápnout vedle a bude vám dělat radost. Vůně jsou příjemné, nevtíravé a krásně se sžijí s okolím. Má je Sea Salt and Cotton a maminka si ode mě (teda co to kecám od Ježíška) pod stromečkem rozbalila svíčku z limitované edice (která je mimochodem nyní v akci).



Čím si mě svíčky obmotaly kolem prstu, jsou svým unikátním tvarem, stylovým dřevěným víčkem, který neurazí v žádném interiéru a především knotem, který je ze dřeva a stimuluje jemné praskání krbu (a co víc si přát ,když nemáte v bytovém inventáři krb).



Její světlo zaplaví místnost teplem a příjemnou atmosférou. Já, (svíčková) šetřilka, si ji zapaluji většinou jen, když jsem sama doma, čtu si nebo poslouchám potichoučku nějakou tu desku. To abych dala prostor k vyjádření i svíčce a mohla mi náležitě dělat společnost.  ZDE se o nich dozvíte víc, nebo vám některá může spadnout do košíku- to se i stává dost často, pak se nestačím divit, jak se jim nechce ven:-).

Jak se WW líbí, znáte? Máte? Mým dalším úlovkem bude jedna typu Trilogy (3 různě voňavé vrstvy):-).




Mějte se provoněně:D Vaše,



 





CONVERSATION

12 komentářů:

  1. Já jsem take troika major do svíček, ideálně aby byli všude :D ale zůstávám věrná yankee candle, miluju je! teď mají i nový design, který se mi moc libí a tady v Anglii jsou i cenově dostupnější. Každopádně na tyhle svíčky jsem ještě nikde nenarazila a vypadají moooc pěkne!

    www.adele-daily.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Přesněěě:-). YC ti vymlouvat nebudu, ale až narazíš na WW a koupíš, rázem změníš názor:D.

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  3. Som rada, že nie som jediný fanatik do sviečok ... WW som si už kedysi všimla, ale doteraz som bola skôr zastáncom Yankee, ale dala by som si poradiť. Ja som večnou zastankyňou korenisttých vôní, takže dúfam, že ma milo prekvapia svojou kolekciou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite vyzkousej a dej vedet, zda jsem te pretahla na stranu WW:)). Moje oblibene jsou bud ciste nebo korenene. Podle obdobi, nalady a moznosti:)

      Vymazat
  4. Minulý rok jsem byla ujetá na Yankee Candle, takže jsem nakoupila hromadu vosků, střední svíčku a pak jsem dostala i tu malou. Postupně to pálím a jelikož mi někdo pravidelně dává svíčky, tak jich tu mám tolik, že zatím nemůžu kupovat nové. Woodwick mám v merku už delší dobu a plánuji si koupit aspoň jednu svíčku :D Krásně voní, ale hlavně ten design je perfektní. A na tvých fotkách je to krásně vidět :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Lindi, tak to ti závidím, také neustále dostávám, ale moje spotřeba je vesmírná nesmírná:). Až si jí koupíš, už nebudeš chtít jiné:). Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  6. Svíčky WoodWick mě hrozně moc lákají a když jsem byla na návštěvě u mé sestry, která jí zrovna v průběhu mé návštěvy pálila, tak jí chci ještě více. Celkový vzhled, efekt a vše kolem je božské!! Jen ta cena mě odrazuje :-(

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Neli, kdyz se mrknes na ten odkaz v clanku, tak je tam svicka v akci za 500,-. Je to taky porad dost, ale lepsi nez za plnou cenu;).
      Mej se krasne!

      Vymazat
  7. Musím říct, že na tyhle svíčky často koukám, ale vždycky sem je vídala daleko dráž než zrovna ty yankee candle (jestli to nebude tím, že já si Yankee kupuji zásadně jen v povánočním výprodeji za půlku a méně :D), a tak jsem se nikdy neodhodlala. Pravda je, že designově jsou naprosto famózní. Přítel ale na svíčky tolik není, takže já se snažím dopálit, co máme doma a pak bych se i mrkla na tuhle :) jak moc je intenzivní? na mě osobně jsou yankee candle a DWhome, co momentálně používám, docela silné a uvítala bych nějakou jemnější variantu

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Verů, já se taky snažím svíčky kupovat ve výprodeji, nebo alespoň v akcích, jinak dát přes 500,- za svíčku je pro mě abnormální luxus. Nejraději je dostávám:-). Co se týče WW tak jsou podle mého intenzivnější než YC, ale mám zkušenost jen s tvarem loďky, kde je knot největší a má také nejkratší dobu hoření. Příště si koupím střední, tam je knot menší a myslím, že tak intenzivní nebude.

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  9. Svíčku WoodWick mám doma. Dostala jsem ji k Vánocům. To praskání mě uklidňuje :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Me to praskani obcas vyrusuje od toku myslenek:))

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥