Lednové radosti

Leden pomalu končí a já se rozhodla, že budu na blog přispívat (v rámci možností), jako dřív. Což znamená, že když Matyášek usne, budu se sirkama v očích psát články a upravovat fotky:-). Škoda že zrovna psaní blogu jsem nenapsala do svých předsevzetí, která se mi samozřejmě vůbec nedaří realizovat, dokonce jsem hned po novém roce zase utrácela. Jenže, přijměte jako mou omluvu fakt, že je mi přece jen třicet a měla bych mít doma slušnou sbírku Voque a žít si na vysoký noze. A tím se dostáváme k drobnostem, která mi ten ledový měsíc zpříjemnili (můžu vám samozřejmě zmínit pokutu za rychlost, výměnu oleje a trable s hypoškou, ale to nikoho nezajímá, těch svých problémů má každý dost, no ne?).


1.Vogue
...a tak jsem se navoněla svou novou Lady Million od Pacco Rabbane, pustila si Madonnu, to abych byla stylová u toho čtení - ještě Marlborku do rtů a hotová Carrie Bradshaw. S tím rozdílem, že nemám ani šatnu, ani trendy kabelky, šaty ba ani na klíčenku dle nových trendů Vogue a myslím, že vel. 40 nemají módní návrháři zrovna rádi (tss, i když je to velikost Marylin Monroe). Ale přece jen jsem se rozhodla, že zůstanu nohama na zemi, z rukama v hlíně a radši si předplatím Můj útulný byt či Rozmarýnu, která je mi zkrátka blíž a nechce se mi při pohledu na ceny brečet, klít či se modlit k bohu (něco jako-,,Já chci ženicha a penííze!'').

2. Povánoční radost, přetrvávající tak do března
A tady se vrátím k již zmíněné vůni Lady Million, kterou jsem dostala od své nejlepší Mary a je naprosto boží-sexy, dravá a smyslná (ta voňavka). Po zpevňujícím tělovém krému od L'occitane je pokožka zase nádherně hladká a provoněná až do rána (a nebo s ní móžu machrovat až do večéra. Reklama na Orbit, nic?). Vůně není vtíravá a krém používám již několik let a zatím mě neomrzel.

Hrnek s kočkama. Štěstí. Prostě s kočkama, kterej hrnek by mohl bejt lepší, než ten největší a s kočkama (naštěstí nevidíte můj šílený výraz v očích, který prozrazuje, že kočky fakt miluju)!





,,a mistr dal se do díla a hvězda se zrodila''...pamatujete reklamu a to vylepovací šílenství papírových Orion hvězd do okna (já to měla zakázaný, protože si máma nechtěla hyzdit okna). 68% hořký dezert, několik příchutí, které po těch sladkých vánocích přišly vhod. Pár jich na mě ještě čeká:-).


3.Sedmilhářky
Před pár dny jsem lehla (doslova jsem skoro nemohla vstát z postele) a beru antibiotika, navíc se stal zázrak a Matyáš je na pár dní u svého otce a já mám tedy tu možnost si odpočinout a načerpat síly. Po dni, který jsem celý prospala jsem se dostala k seriálu Sedmilhářky, kde hrají herečky jako Nicole Kidman (s její rolí jsem já osobně dost soucítila, protože kdo si projde domácím násilím, má na to doživotně trošku sensitivnější nadhled), Reese Whiterspoon a Zoe Krawitz (to je kost!). Seriál má dle ČSFD 86% a já osobně se přikláním tak k 95%. Viděli jste? Pokud ne, tak neváhejte.


4.Opravený notebook
Sice jsem přišla o všechny fotky za 2 roky a některé jsem neměla zazálohované, ale notebook nakonec opravit šel. A pro příště-zálohuj, zálohuj, zálohuj!



5.Rohlík.cz
Jakožto milovnicí retro jsem občas vážně sto let za vopicema, takže jsem poprvé (slyšíte ty fanfáry?) objednala jídlo z rohlíku. Všude jejich auta a reklamy potkávám, tak jsem si řekla, že službu využiji. A jsem spokojená-snad až na to množství papírových tašek-bože, proč jich dávají tolik? Doprava mi při nákupu nad 500,- vyšla na 39,-, kurýrovi jsem dala 20,- a to mi chtěl ještě ty tašky odnést až do bytu (to ale prr panáčku, já jsem silná, soběstačná žena:D), dopoledne jsem objednala a odpoledne už pojídala cherry rajčata, která chutnala jako rajčata.

6.Instax
Jako poslední, jsem si pořídila Instax mini 9 - konečně! Ale ten si zaslouží víc, než jen zmínku, tak ať se máte na příště nač těšit!


Mějte se krásně a ať se vám bacilové (všech zemí) vyhýbají obloukem!

Playlist:

1.Madonna-Get into the groove nejprodávanější hit, znáte ho vůbec?
2.Bill Withers-Lovely day víte, kde jste mohli slyšet předělávku?
3.WHAM!-remix Everything she wants
4.Diana Ross-Ain't no mountain
5.MJ-Off the Wall full album a moje láska nakonec <3 a hned celý album

Vaše


CONVERSATION

31 komentářů:

  1. sedmilhářky jsou boží :) a nemít k nim mega kočičí hrnek s pořádným kafem, to by byl hřích :D já na ně koukala teda asi před rokem a jezdila jsem u toho na rotopedu, ale dneska bych volila (po narození dítěte) spíš to kafíčkové vyžití :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru viď:-), ach rotoped, ten je hluboko ve sklepě zaházený věcma, ale nastane jeho čas-jednou určitě:-)

      Vymazat
  2. Kočičí hrnek je super (a to nejsem žádný extra kočkomil) a čokoládový dezert bych si dala hned (zvlášť když je hořký), i když moje váha by se na to asi tvářila všelijak ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na dorta podívám a mám kilo nahoře:D, ale dezert je hořký, takže lepší, než třeba celá studentská pečeť:D

      Vymazat
  3. hrnček je krásny a Instax by som tiez velmi chcela, ale máme zrkadlovku, tak už to si neviem predstavit keby niekam beriem oba :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám kompaktní foťák a jsem ráda, že nemusím tahat zrcadlovku, ale je pravda, že Instax místo zrovna nešetří:D

      Vymazat
  4. Na vůně máme stejný vkus, to je moje top vůně. Loni jsem ji od přítele dostala k narozeninám a nemůžu se jí nabažit, ale teď se pomalu, ale jistě blížím na dno flakónku, takže jsem si ji začala dost šetřit :D

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ještě že má člověk ty narozeniny zase za rok:D. Je boží, mě úplně dostala, což se mi dlouho nestalo

      Vymazat
  5. Na Instax mini som sa pozerala už nejaký čas...a krásny hrnček, mačiek ani hrnčekov nikdy nie je dosť" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve fotolabu ho maji za pomerne slusnou cenu, tak mrkni a neodkladej to jako ja(moc dlouho):) a souhlasim, hrnku a kocek neni nikdy moc!!

      Vymazat
  6. Sedmilhářky jsem viděla fakt boží seriál :)
    Soutěžíme o balíček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo Misko, koukam, ze jen ja byla sto let za opicema a koukla na serial az ted:)

      Vymazat
  7. Och, s tým L'occitane krémom si ma dostala, milujem celú kolekciu mandle. Podľa mňa je úplne božská a mohla by som sa tými produktmi natierať stále. :) Tej vône nemám nikdy dosť. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me se casem zrovna tenhle ovoni, ale na zimu je TOP:). Krasne hydratuje a i rano sladce voni

      Vymazat
  8. Lady Million je najlepšia! Veľakrát sa mi stalo, že mi aj neznámi ľudia na ulici povedali, že krásne voniam ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je! Nechapu, jak jsem bez nej mohla zit:)))

      Vymazat
  9. Instax je skvelá vec, už dlho premýšľam nad kúpou :) A Lady Million som už raz doma mala a nevedela som si tú vôňu vynachváliť :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidim, ze nejsem jedina:). A vonavku jsem objevila az ted:))

      Vymazat
  10. to jsou samé krásné radosti :)))) ja jsem dostala od pritele k vyroci v listopadu parfem Daisy :) a jsem nadmiru spookojena. je uzasny.
    S rohlikem bych mohla povidat takovych prihod :) je super sliuzba a vyuzivam ji rada minimalne jednou mesicne. je super ze neco takoveho je dnes mozne, predevsim pro tezsi veci, ale i pro lidi kteri si sami treba nemuzou dojit do obchodu. je to bezvadny. my mame akoirat tak divne situovany byt vpanelaku ze se vzdycky tesim a cekam jestli to ten dotycny najde nebo ho pujdu zachranovat zas nekam k vytahu :D :)
    instax me moc nelaka, spis se mi libi ta tiskarna co ti vytiskne primo fotky z mobilu co si vyberes. treba od HP :) ale jako proc ne. :) jestli to vyuzijes :)

    https://veronikahajkova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Daisy (konkrétně eau so fresh) miluju už asi deset let, ale to je moje jarní vůně:-). A souhlasím, že je to bezva, hlavně pro časově vytížené nebo nemohoucí lidi. A máme už na výběr, do nedávna jezdilo jen Tesco:-). Nad tiskárnou jsem taky přemýšlela, možná příště:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  11. Sedmilhářky mám moc ráda, je to povedený seriál :) a ta rtěnka je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším se na další sérii! tyhle rtěnky-balzámky od YSL jsou úžasný!

      Vymazat
  12. Ten hrneček s kočičkami je krásný!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  13. Super článok. Inak sedmilharky zbožňujem. Už sa teším na ďalšiu sériu.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, nemůžu se dočkat. Podle mě ale 1.sérii nepředčí:-)

      Vymazat
  14. Sedmilhářky jsou skvělé jako kniha! Seriál jsem upřímně nezvládla a hodnotila bych ho mnohem menšími procenty. O:)
    Rohlík je moje láska. Nemusím se aspoň tahat nikam s taškama!
    A asi jako ty miluješ kočky, já miluju sovy. Úplně vidím tvůj výraz!

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, mě mrzí, že jsem si nejdrřív knížku nepřečetla:/, Teď už, jak se znám k ní nedostanu. Haha sovičky jsou taky láska <3

      Vymazat
  15. Úplne nádherne fotíš! Wau :O Nemôžem sa na to prestať dívať...
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné věci sis pořídila během ledna ♥ Strašně se mi líbí hrneček z F&F, má ho moje budoucí tchyně a vždycky jí ho závidím a ta konvička k němu krásně pasuje! Vouge jsem si pořizovala ale pak jsem ho nestíhala číst :D Tak jsem si řekla jak to dočtu můžu si koupit další :D

    Super, že je notebook v pořádku ale taky si musím koupit Disk na zálohovaní ale jsem strašně lína si ho pořídit :/

    Intax je fajnová věc ♥

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Candy, děkuji, hrneček mám od maminky, je krásnej! Teď mám jeden objednaný z Favi a nemůžu se ho dočkat:-). Konvičku mám ze zastavárny a sháněla jsem přesně takovou několik let, tak si umíš představit tu radost, když jsem si jí domů donesla. Haha to chápu, já tu mám teď rozečten 3 knihy a 5 časáků, tak mám taky stop stav:D
      Disk si koukej co nejdřív koukat, ať pak nekoukáš (jako já) jak péro z gauče:D. já si nechala vyvolat teď i fotky za 3 roky!:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥