T. M. Frazier-KING

Poslední dobou jsem se zase hodně rozečetla, už nejsem ve stavu, kdy se mi u třetí stránky začnou klížit oči. Každý den se snažím najít si chvilku a knížku otevřít, i když slupnu jen pár stránek, mám pocit, že mám ten den splněno a cítím se líp (víte jak to myslím?). Mám radost, že jsem se po letech ke své lásce-knihám, vrátila (a přísahám, že už jí zůstanu věrná do konce věků). Takže je na čase přidat pravidelnou rubriku i sem na blog, doufám, že se vám bude líbit. Sleduji hodně knižních blogů a kdybych mohla, budu si nové přírůstky kupovat pokaždé, když jdu na nákup (jenže to zase nestíhám číst). Když mě kontaktovala Hanka z Megaknihy.cz, zda nechci zrecenzovat knihu KING, byla jsem trošku na vážkách, jelikož si ráda objednávám a kupuji knihy podle svého, ale zase nejsem žádný znalec světového čtení, tak jsem si chtěla trochu rozšířit obzory. Ve své pubertě jsem ráda četla sci-fi, pak následovalo šílenství Stephena Kinga (to mi přetrvává dodnes), občas sáhnu po světových autorech nebo intelektuálnější knize a jindy si u knihy ráda zarelaxuji a odpočinu, ale erotický thriller jsem četla poprvé.

....A rozhodně né naposledy.



Popis na knize: 
Brantley King. Zuřivý, vášnivý a odhodlaný. Vyrůstal v nelítostném světě a vždy žil na hraně zákona. Dnes je umělecký tatér, ale také kariérní kriminálník a drsný alfa samec, který byl právě propuštěn z vězení. 

Doe. Naprostý protiklad. Její vlastní minulost je jí záhadou. Poté, co se probudí v popelnici celá potřísněná krví, není schopná vybavit si jedinou vzpomínku na to, kým je a odkud pochází. 
Náhodou se potkají na párty, kterou pro Kinga uspořádá jeho kamarád Preppy jako oslavu Kingova propuštění z vězení. A oběma toto setkání změní život.

Když jsem knihu otevřela, trošku mě zarazily vulgarismy a do desáté stránky jsem si myslela, že jí nepřelouskám (nerada trávím čas nad knihami, které mi nic neříkají, nudí mě a po dvacáté stránce zjistím, že jsem si v hlavě sepsala nákup na celý příští týden, rozmyslela, co budeme dělat zítra a co vařit o víkendu), jenže po desáté stránce jsem si na spisovatelčin styl zvykla, s hlavními postavami Doe a Kingem se zžila a u padesáté stránky jsem se od knihy nemohla odlepit (přečetla jsem jí za dva večery).

Děj se rafinovaně stránku od stránky vyvíjí, dozvídáte se střípky z minulosti (převážně jeho),hlavní roli hrají chtíč a láska, které vás stahují do mnohdy choulostivého děje a vy Kingovi odpustíte i nějakej ten killing, protože je to sexuální bůh a vy začnete doufat, že vás taky unese obrovskej sexy potetovanej 28letej kriminálník:D. Vulgarismy vám po chvíli už nepřijdou a zápletka se nakonec začne ubírat směrem, který vás strhne. Knihu teď musím půjčit asi pěti svým kamarádkám, protože každá z nás si zaslouží mít na chvíli Kinga v posteli:D. Nedoporučila bych jí přílišným puritánům, ikdyž.....:-)

Po dočtení knihy jsem se nemohla dva dny vzpamatovat z toho, že si v knihkupectví nemůžu hned koupit pokračování-tedy Tyran(t)a...na něj si ještě chvíli počkáme, ach jo...ale zase se máme nač těšit. Knížku rozhodně doporučuji a věřte, že u ní se nebudete ani na chvilku nudit.

Mějte se krásně a dejte vědět, zda vás kniha zaujala, či jste jí dokonce už četli.


Pá 
Vaše





CONVERSATION

14 komentářů:

  1. Pekný článok :) nie je to úplne moja šálka kávy (aspoň teda predpokladám z celkového popisu), ale znie to zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Cinnamon, já jsem si také myslela, že můj šálek kávy to rozhodně není, knížka fakt překvapí a jsem si jistá, že by se ti nakonec líbila:-)

      Vymazat
  2. Moc pěkná recenze :) Myslím, že tahle kniha vypadá opravdu zajímavě, určitě se po ní zkusím podívat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, jsem ráda, že se líbí. Mrkni, myslím, že kniha umí zaujmout:-)

      Vymazat
  3. Hmm, vulgarismy mi nevaděj, sama jsem sprostá, ale "červená knihovna" mi nic neřiká. Jednou jsem četla Nabíječe a byla to docela sranda, to jo:D. Ale nějak mi eroticky laděný knihy nic neříkají:/. Ale vysokej, osvalenej tatér by mohl dostat i mě, to je pravda:D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já červenou knihovnu vůbec nečtu a v tomhle případě je to spíš erotickej thriller a King není fakt žádný máslo:-)

      Vymazat
  4. super, přesně tuhle rubriku potřebuju! já teď nosím čtečku na procházky s kočárkem a knížky k životu potřebuju jako sůl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé Barů, tak snad se sem budeš ráda vracet. Je fajn, že procházky s prckem uziješ i ke čtení.
      Měj se krásně!

      Vymazat
  5. Teď jsem o této knížce četla u jedné blogerky a už jsem si ji objednala! :D Moc se těším! :D

    OdpovědětVymazat
  6. No tak to je super, dej pak vědět, zda se ti knížka taky tak líbila:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tuhle knihu jsem nečetla.. Musím si konečně přečíst ty, co mám doma a čekají na přečtení! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám, já mám narvanej noční stolek k prasknutí a občas stejně nějaká vedle postele přibude:D

      Vymazat
  8. hmmmm děkuji za tip, vůbec to nevypadá špatně :) na klasickou červenou knihovnu nejsem, ale tohle by šlo :) Zařadím si do seznamu, teď čtu první díl - Geniální přítelkyně :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já na červenou nejsem vůbec, ale možná že do ní zestárnu a vyměním jí za Stephena Kinga:D. Dej pak vědět, jak se ti kniha líbila! Teď jsem si Geniální přítelkyně vygooglila a vypadá to zajímavě-na mě ale mnoho knih:D.

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥