Soutěž o balíčky s Dermacolem

Venku to nádherně poletuje, my jsme včera byli bobovat (tím myslím, že jsem Matyho tahala po lese a on si seděl jak vládce náš, slunce naše jasné:D) a postavili jsme dva sněhuláky. Matyášek sleduje poslední dobou rád Krtka, tak čekal, že sněhulák ožije (bohužel-ačkoli radši ho tam zítra půjdeme zkontrolovat). Dnes mám celý den volno a užívám si ho ve velkém stylu-s hrnkem plným čaje v pyžamu s teplýma ponožkama a ohřívací láhví v posteli (ne, že bych v mminibytě měla zimu, jen se ráda nahřívám) a černou detoxikační maskou na obličeji, která mimochodem odstraní nečistoty a pleť je po ní hladká a ,,čistší'', jen je pak potřeba pleť zhydratovat.


Dívala jsem se na film Bird Box-stáhněte si, pokud máte rádi filmy se Sandrou Bullock. Je to sci-fi (možná trošku i thriller). Co si nestahujte je film Venom (panebože je mi trapně jen z toho, že mi doma běžel jako kulisa, když jsem upravovala fotky).

Při zasněženém pohledu z okna mě přepadla nálada někoho z vás obdarovat, dlouho jsem pro vás nic nepřichystala, ale tomu je konec! Mám pro vás  soutěž o 5 balíčků Dermacol, ve kterých najdete rtěnku Magnentique, která krásně hydratuje a v zimě, kdy je hydratace nejvíc zapotřebí jí zajistě oceníte. Období plesů před námi a není lepší společnice do kabelky, než jedna z těchto krásek.


Oční krém s collagenem


Dlouhotrvající lak na nehty



Black Swan mascara se kterou mi chvilku trvalo, než jsem jí přišla na chuť, ale tak to mám se všemi novými řasenkami, ale nakonec jsem si černou labuť oblíbila. Hezky řasy oddělí a zhustí.


Tak co, líbilo by se vám balíček vyhrát? Pravidla soutěže jsou jako vždy snadná a díky Dermacol.cz se máte na co těšit.

Pravidla soutěže:


1.Napiště do komentáře k tomuto příspěvku, který výrobek se vám nejvíce líbil.

2.Dejte LIKE mojí FB stránce a sdílej příspěvek se soutěží.

3.Dejte odběr zde na blogu (v pravé části).

4.Do zprávy na FB mi napište Vaší e-mailovou adresu, na kterou vás, v případě výhry budu kontaktovat.


1.2.2019 pěti z vás udělám radost a vylosuji výherce, kterého ohlásím na Facebooku.

Mějte se krásně,

Vaše





CONVERSATION

30 komentářů:

  1. ANa rtěnky moc nejsem, na krémy jsem lemra líná a na nehty teď jedině gel lak. Takže to vyhrává řasenka, sice už jsem x let věrná jedné značce, ale proč nezkusit něco nového.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)Téda Ivčo, to bys pak ten balíček musela nechat Ditušce až ti trošku povyroste:-)

      Vymazat
  2. Já bych zkusila ten oční krém s kolagenem, pro má unavená rodičovská očička💆‍♀️😨😉🤗😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě testuji, tak doufá, že začátkem únoru už nebudu jediná vráska:D.

      Vymazat
  3. Taková mladice, co mám říkat já🤤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivčus, ty jsi ale stále stejná jako v těch 25(nebo kolik ti tak bylo), co jsme se poznaly?:-)

      Vymazat
  4. Tú masku používam a mám ju veľmi rada! Len by som sa rada opýtala, či máš aj ty také problémy občas dať ju dole z tváre. Neviem, či len ja robím niečo zle, alebo s tým má problém aj niekto iný. Vopred ďakujem za odpoveď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky zatím vyhovuje. Sundává se dobře, pokud si dáš jen tenkou vrstvu masky a slupuješ ji zcela vysušenou, v opačném případě (taky se mi stalo) je třeba jí sundat teplou vodou.
      Měj se krásně!

      Vymazat
  5. Mě osobně nejvíc láká ta maska a rtěnky, vypadají naprosto skvěle :) Super soutěž!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Karin, rtěnek není nikdy dost, co:-)?

      Vymazat
  6. Nejvíce se mi líbí řasenka, ale oční krém bych určitě také využila. 😊 Mimochodem, moc krásný blog!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ronnie, děkuju moc a jsem ráda, že se ti u mě na blogu líbí. Řasenku mám den ode dne radši a na výsledky krému si musím asi počkat:-).

      Měj se fajn,

      Vymazat
  7. hezký den, mě zaujala řasenka, teď se sháním po dobré řasence, ale to je asi takové to "nezkusíš, nevíš" :) likuji na fb jako Barbora Francová.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Baru, rasenka je fajn, ale kazdemu sedne neco jineho, treba budes mit stigro a vyhrajes;).

      Mej se krasne!

      Vymazat
  8. Baví mě zkoušet různé řasenky, jelikož málokterá mi vyhovuje, takže za mě řasenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Markét, děkuji za komentářa souhlasím, s řasenkami je to těžké, každému přistane jiná:)

      Vymazat
  9. Mě nejvíce zaujala slupovací maska

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta není momentálně skladem myslím (:D), ale já jsem z ní poměrně nadšená, krásně vyčistí a vyhladí pleť.

      Měj se krásně!

      Vymazat
  10. Laky na nehty ujíždím na nich, nehty mám vždy upravené a nalakované vždy i k popelnici 😂😂😂😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi dobrá, já vždy taky, ale dokonale jen tak dva dny po nalakování, má spotřeba odlakovačů je tedy vesmírná:D

      Vymazat
  11. Já bych brala ten oční krém, stále nějak nenacházím ten pravý a tento jsem ještě nezkoušela, tak by mě zajímal...

    OdpovědětVymazat
  12. Ocny krem collagen by sa zisiel.A ten fialovy lak je skvely.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já laky od Dermacolu nemusím, ale barvy jsou pěkné!

      Vymazat
  13. Odpovědi
    1. Řasenka bude, snad se na tebe usměje štěstí:-)

      Vymazat
  14. nejradeji mam laky na nehty a rtenky

    OdpovědětVymazat
  15. Oční krém s kolagenem. Poslední dobou dostalo moje oční okolí zabrat, tak bych mu zase ráda vrátila jas a hydrataci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, krém je super a v balíčku bude:-)

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥