Sešit k nezaplacení

Jak jistě všichni víte, tak mám doma takové svoje malé papírnictví, ve kterém nesmí chybět rozpustilé tužky, různé sešity, zápisníky, washi pásky a spol. Když mě to chytne, objednávám na Aliexpresu jak zběsilá:-). Po posledním nákupu (jak by řekl Maty nápuku) jsem se se svými úlovky mazlila obradostňovala (existuje vůbec to slovo?) a narazila jsem na prázdný sešit (!!!!), chápete, prázdný! Kdo to má s papíry stejně, tak určitě pochopí, jaká radost mě přepadla!  


A během chvilky jsem měla vymyšleno, promyšleno k čemu bude sešit sloužit.


Popadla jsem svojí krabici na vzpomínky, malou chvilku jsem se v ní přehrabovala a vzala jsem některé ústřižky, vstupenky a bylo. Měsíc po měsíci (samozřejmě jsem si všechno už nepamatovala, ale naštěstí si zapisuji Deník One line day), vzpomínku po vzpomínce.  Zápisníkům a zápiskám v nich, se meze nekladou, proto jsou ty moje vždycky infantilní a plný zábavy (což sami vidíte na Marylin). 



Některé vzpomínky jsou nezapomenutelné i když si je člověk nikam nezapíše. Jsou v nás.
Od svých holek jsem ke svým třicátinám dostala wellness pobyt a lepší dárek vybrat nemohly! Byl to ten nejlepší víkend v roce a ten nezábavnější v  mém životě.  Byly jsme celý víkend ubytované v LH Hotel Dvořák, který mimochodem všem doporučuji, (až na recepční, která vypadala, že každou vteřinou zemře strašlivou a krutou smrtí), hotel moc krásný a restaurace ani nemluvě-luxusnější jídlo jsem snad nikdy nejedla (maximálně v restauraci Mlýnec). Byly jsme nadšené. Já se měla jako královna, hned po příjezdu jsem dostala pěnu a takový ty olejový zvířátka-miluju válení ve vaně (která nesměla na pokoji chybět) a doma jí teď nějaký ten pátek už nemám. Šly jsme si dát welcome drink, kachnu, guláš a takový ty holčičí lehčí jídla a večer jsme vyrazily do nejvyhlášenějšího klubu (lol). Na diskotéce se to hemžilo outfity let osmdesátých a devadesátých (někdo by tam měl zavolat módní pollicii), drinky stály asi dvacku pro mojí Mary přišel největší alfa samec táborský (i odmítnutí přijal jako muž) a my propařily celou noc, na pokoj jsme se dostaly odbitím páté ranní a už na 9 jsme seděly na snídani, po které jsme měly bazén, zvládly jsme pár výletů, přeplavaly Jordán (kromě Jany a Mary-jste pěkný bábovky!:D), zkrátka Tábor se otřásl v základech. Až tam někdy zavítáte, nezapomeňte jít do strašidelného podzemí (bacha na brigádníka) a  navštívit antikvariát Bastion.



Vzhůru do (nekonečna a ještě dáál) nového roku, který bude určitě stejně boží, jako ten předchozí:-)



A jak jsem se na pár chvil zase vrátila do Tábora, tak si poslechněte pár devadesátkovejch pecek:
La Bouche
MC Hammer
Robin S.
Crystal Waters

Ježiš, ty 90's byly skvělý!




Mějte fajn dny,
Vaše


P.S. Pro představu, to jsme my, náš džínovej gang!



CONVERSATION

28 komentářů:

  1. Krásny zošit, páči sa mi, koľko kreativity si do toho dala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Cinnamon, všechny ty svoje krásy z papírnictví musím někde uplatnit:-)

      Měj se fajn!

      Vymazat
  2. Tábor bylo místem mého mládí! Dodnes vzpomínám na retro pub U Lva, Bečvárnu, Katův domek a zakázaný vstup do kolektorů, kde se dalo vozit na starém těžním vozíku, nebo lámat hnáty propadáváním ze ztrouchnivělých žebříků. Co se týká alfa samců, tak nezapomenu na nefér akci s vojáky, kterým jsme nechaly na stole náš účet a tajně vysmahly z podniku. Chudý studentky, já vím, úplně to neomlouvá:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téda fuj, ostuda:D, ba ne, určitě si to kluci nějak rozpočítali. Tak takhle Tábor neznám, byla jsem tam dvakrát v životě, ale město hezký!

      Měj se!

      Vymazat
  3. Tak Gabřičko, konečně jsem i u tebe na blogu :-) Je super mít takovej bloček a krabičku na vzpomínky, někdy je dobré si připomenout pěkné chvíle a hlavně zahánět nějakou tu depku příjemnou vzpomínkou :-) Pozdravuj členky džínového Gangu a užívej všedních dní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak Janičko, to jsem ráda:-)! Přesně tak, člověk si ty vzpomínky čas od času rád oživí:-). Pozdravovat budu, ty taky užívej, páá

      Vymazat
  4. Tak tohle je fakt krásné a povedené :) Já loni vyráběla něco podobného pro přítele k výročí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to je super, je fajn, že existují i chlapi, kteří to ocení:-)

      Vymazat
  5. To je parádní sešit! Taky už bych si měla konečně pořídit nějaké washi pásky. Ta maličká panda je skvělá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Silwiniel, děkuju! To bys měla, já neodolala a v záchvatu vzteku jsem si objednala asi sto washi pásek- a jak se mi pak ulevilo:D. Panda je ořezátko a ořezává jak profík:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  6. To je moc krásný sešit!:) Už jsem se taky pokoušela u různé tyto formy, ale nikdy jsem u toho nevydržela :D Jako takový "deníček vzpomínek" beru i svůj blog:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Kubi, máš pravdu, že blog taky tak beru.

      Měj se krásně!

      Vymazat
  7. Krásný sešit a skvělý nápad :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný sešit a bezva nápad. Krabičku na vzpomínky mám také, ale už dlouho jsem ji neotevřela. .o)
    Přeji příjemný večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dáší, děkuji. Třeba si teď čas najdeš a do krabičky nakoukneš. Měj se krásně!

      Vymazat
  9. Najít PRÁZDNÝ sešit je opravdu téměř zázrak, takže naprosto rozumím! :) Jinak to vypadá na super víkend, taky bych něco takového potřebovala! :D

    www.adele-daily.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, viď:-), tak snad se ti podobný super víkend taky poštěstí!
      Měj se krásně!

      Vymazat
  10. Moc pěkný sešit, taky pár podobných mám, ale pak už jsem zavedla je krabici vzpomínek :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak super, jsem ráda, že má hodně lidí krabici na vzpomínky:-).

      Měj se krásně Thess,

      Vymazat
  11. Skvělý nápad. Tohle se mi opravdu moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  12. To je skvělý nápad :) Volné sešity se mi tu válí také a teď jsi mě doslova inspirovala co si s ním počít :) Bude plný vzpomínek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak super, to mám radost! Tak se pak pochlub na blogu:-)

      Vymazat
  13. Ježiš, to je super. Úplně báječně vytvořený!! ♥♥ A mám to se sešity úplně stejně, miluju sešity, mám jich několik.. Vždycky nějaké pěkné koupím a pak přemýšlím, na co budou.. I teď bych našla nějaký prázdný. :D A tyhle vzpomínky, prostě super. Já už totiž takový jedny udělala. Už od 12ti let si píšu deník. A v prvních denících jsem měla všechny možné vystřihovánky, lístky s plesů, z kina, ale i fotky.. Ráda si to pak zpětně prohlížím. :)))
    A mimochodem, jste pěkná parta, samé hezké ženy. :)))

    wonderful-time.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, moc děkuju! Je to super se ohlídnout za vzpomínkama, viď? Děkuju, no jo, jsme krasavice inteligentní:D

      Vymazat
  14. To je prostě skvělý, driv jsem byla taky celkem kreativni, ale od te doby co jsem si zacla psat zapisky a veci ukladat do google kalendare, mam pocit jako by ta kreativnost byla v utlumu a nekdy vidim prazdny sesit a nevim si rady.... a pritom mam tolik napadů :D :) achjo. ale tvuj sesit vzpominek je krasny. nekdy me to na Ali taky chytne. jako pred 14 dny kdyz jsem byla nemocna a objednavala jsem, drobnosti, jak zbesila :D :)

    https://veronikahajkova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem natolik staromódní, že nic v telefonu nepoužívám:D, kromě budíka:DD. A o Ali mě nemluv, já teď při nemoci objednala snad tisíc věcí:DD. Ale těším se, jak mi začnou chodit:D

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥