Pojďte k nám na vánoční návštěvu!

Letošní rok byl plný zvratů, vypjatých situací (což je náš život celkově) a ačkoli se většinou snažím špatným vlivům nepodléhat, někdy dolehnou. Ale na Vánoce, na ty se těším s první podzimní mlhou. Na stromek, na ty vánoční vůně a ulice ozdobené světýlky. 
Přes letošní ,,nemoce'', kterými jsme byli napadeni jsem nestihla šílet s výzdobou (nebo že bych konečně dostala rozum?) a tak jsem jí dělala až na druhou adventní neděli (to už mi hanba fackovala). Jenže Vánoce nejsou o stresu tak jsem si říkala, že je to jedno a je důležitý si všechno udělat po svém.  Vánoce jsme si užili stejně hezky jako loni, dopoledne u babičky a dědy, kde jsme potkali i zbytek rodiny a večer sami dva. 

Zvládla jsem jen pár fotek, na kterých nechybí kočičí či psí skrvna, cukroví jsme dostali od babičky, stromek byl celej opelichanej, neměli jsem luxusně prostřený stůl (teda pro Matyho rozhodně jo, protože kdo by nechtěl připíjet s kelímkem s Blesk McQueenem) ba zapomněla jsem dokonce i na vánoční ubrousky, ale myslím, že Maty si nevšimnul (:-)) a já se místo prostření mohla věnovat jen jemu, tudíž měli jsme oči na šťopkách a nepropásli jsme Ježíška!:-).

Připíjet jsem si už s lepším chlapem nemohla.


Naštěstí jsem stihla udělat selfíčko s řízkem (který mimochodem jako každoročně dostala i zvířata. Teda Risuš, Leon je na dietě).


Doufám, že jste všichni našli pod stromkem o co jste si Ježíškovi napsali a i ta nejmenší drobnost  vám udělala radost a rozzářila úsměv na tváři. Na nás čekali pod stromkem samý krásnosti a pro mě byl největší dar že jsme zdraví, spolu a šťastný. Vidět úžas v těch dětských očích, když jsem z vedlejšího pokoje zacinkala (já to samo nebyla, to Ježíšek) a Maty se s překvapením rozeběhnul, spatřil otevřené okno a pod stromkem dárky ...<3. No prostě bezvadný a krásný. Celou situaci nechápal a nevěděl, zda má komentovat, že Ježíšek nechal otevřený okýnko, nebo dárečky pod stromkem:-). V tuhle chvíli je přece úplně jedno, že nám bytem zněli koledy a voněl kominíček, nezajímalo ho jak moc má máma napíglováno, nebo kolik ty dárky stály a jestli byli krásně, pečlivě zabalený. Na tom prostě nikdy nezáleží-NIKDY. Dětskej svět, kouzlo okamžiku v tom nekonečně dlouhém kouzelném dni a možná si jenom usmyslel ,,dočkal jsem se'':-).


Příští rok, až bude Matyáš zas o chlup větší a rozumnější chci oprášit pár vánočních zvyků, které jsme měli s dědou. Tak snad se stanou i našimi zvyky.


Pojali jsme to letos ve velkém stylu, jelikož všemu vládla kytara, takže během pohádek a Sám doma, jsme trsali, hráli si a blbli. Já dokonce stačila zapálit na našem bakelitovém stromku 1 ozdobičku a 3 větve -PROTOŽE PRSKAVKY, NENE TY PATŘÍ NA STROMEČEK Z LESA, milá Gábino!
Když Maty (až kolem 22 hodiny) odpadnul, stihla jsem ještě své oblíbené Pelíšky, které jsem už několik let neviděla.


Další dny vánočních svátků se nesli v duchu návštěv, cukroví, jídla a nejkrásnějších českých pohádek. Řeknu vám, že tolik pohádek jako letos, jsem snad nikdy neviděla. To je na tý mateřský skvělý! A když Maty odjel k tátovi, zrovna dávali Noc na Karlštejně a tu já MILUJU, stejně jako portský, které mi dělalo společnost:-)! Jak málo stačí ke štěstí, no né?



Jak jsem tak sčíhla ostatní blogy, je mi jasné, že vánoční svátky jsme si vychutnali všichni fajn a do sytosti. Nikomu snad nezaskočila kost, nevyhodil si peníze i s balícím papírem nebo nespálil salát :D.


Doufám, že jste si svátky všichni užívali, nestresovali se a trávili je s lidmi, kteří jsou vašemu <3 nejblíž.


Vaše vánočně-sentimentální




CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Ahoj Gábi, jak jsi zmínila na začátku článku, že loňský rok byl plný zvratů, tak jsem někde četla, že tento rok by měl být klidnější, tak jsem zvědavá - uvidíme :
    Ten bramborový salát ve tvaru srdíčka je super nápad, wow! Moc vám to na fotečkách sluší, vyzařuje z nich pohoda a klid. A souhlasím, Vánoce s dětmi jsou ty nejkouzelnější díky tomu, jak je prožívají :)
    Přeji zdraví, štěstí a mnoho krásných chvil v roce 2019
    Lucka Stefani

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lucinko, pro mě bude snad rok 2020 klidnější:-) Rok 2019 mám v plánu se stěhovat-teda pokud vše dopadne dle mých plánů.nyní jsem ve fázi, že si vyřizuji hypotéku a pak se musí ještě zvládnout rekonstrukce (poměrně rozsáhlá), ale těším se na to děsně moc a mám ve svém okolí samé skvělé přátelé. Navíc Maty půjde do školky, já si musím začít shánět práci a bude to vše hektické, ale na všechno se moc těším!<3
      Já ti přeji ať máš klidný a krásný rok:-)

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥