Papírenské radosti

Venku je tak krásně, že se musím nutit, abych se připojila do virtuálního světa, ale dneska se tak stalo a mám pro vás pár věcí, ze kterých jsem naprosto unesená. Snažím se (na té mateřské) moc neutrácet, ale jsou věci, kterým nelze odolat. U mě mezi tyhle neodolatelnosti jednoznačně patří papírnictví a různé internetové obchody ve kterých seženete NAPROSTO NEZBYTNÉ ROZTOMILOSTI pro domácí tvoření a ,,kancelář''.


Sorryjako, ale ta barevná kombinace?! <3. A navíc květinový vzor, alá vintage - ten já můžu. Byla to prostě láska na první pohled.


Doma mám spoustu sešitů, bločků, zápisníčků a deníků, většinou mám každý na jiné myšlenky...ale než do nich napíšu první písmenko, tak si náležitě plánuju a barvitě představuju, jak budou krásně (KRASOPISNĚ) popsané a (BÁJEČNĚ, né báječně-FANTASTICKY) pomalované.


Jako v módě, jsou papírenské radosti stejně trendy. Posledních pár let frčí bronzová, zlatá, pink gold, no zkrátka a dobře, je z čeho vybírat.


Nebyla kočka, tak vyhrál králík. Je tak rozkošnej (pssítulnej, vhodnej do domečku a k dětem), že by si zasloužil snad i výběh na zahradě, nezdá se vám?


V nejbližší době (no dobře, až konečně vystrnadím malýho i s postýlkou do vlastního pokoje) mám v plánu si všechny, opravdu všechny (uff, vážně všechny) tyhle krasavce seskupit a vymyslet tvořící a psací koutek. Po pravdě nemám ani stůl a židli (ale ten notebook na kolenou už není zrovna ideál), ale hlavně že mám tyhle krásný tužky, no ne? Číhejte na barevně sladěnou gumu, ach.


V koutku budu potřebovat taky nějaký pidi přehrávač na cédéčka. Jsem klasik.


Po celém tropickém dni, kdy jsem lítala za Matyášem, který je poslední dny jako neřízená střela (otázka pana doktora - zda ho nedávám na sluníčko, WTF, jak bych to asi zvládla aby byl celý den ve stínu), si jdu, s ručníkem na hlavě a dobrým drinkem v ruce (okurkovou limonádou, to jste čekali větší vodvaz co?:-)) poslechnout mojí milou SADE (mimochodem na ČT ART je zrovna její úžasnej koncert Bring Me Home) a pokreslit pár stránek (i když je mi jich líto:D).

No není to paráda? Podle mě, je hodně důležitý si každý den alespoň na chvilinku oddychnout, zastavit se a užít si toho krásnýho co nás obklopuje a hledat radost i v okurkový limonádě a obyčejný tužce, která je ořezaná.

Mějte se krásně a užívejte!

Vaše

CONVERSATION

21 komentářů:

  1. Ty sešity jsou moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, hlavně jsou linkovaný! Ty já nejradši, jelikož neudržím linku:))

      Vymazat
  2. Krásny set. Tiež som zaťažená na všemožné drobnosti a už mám problém nájsť im čestné miesto :D

    LM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám stejně, potřebovala bych ohromný psací stůl a spooousty krabic a šuplíků:)

      Vymazat
  3. Krásné sešity. Také mám ráda takové věci, akorát mi je vždycky líto je na něco používat, takže je mám akorát doma v šuplíku. :D
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahahaha, to je nejhorší, že by si člověk ty krásný věci jen vystavil a čas od času je obdivoval:))

      Vymazat
  4. Tužky jsou nádherné. Mám tyhle věci ráda, ale jako typický student, většinu z toho stejně ztratím 🙈

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji....Joooo, to potom naštve. Ale ber to z té druhé stránky- udělají radost tomu, kdo je najde:).

      Vymazat
  5. Moc krásně napsaný článek :) Sešity jsou skvělé ❤ Zrovna popíjím okurkovou limonádu, sice jen v práci a sluníčko jen za oknem, ale stejně je dobrá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí, mooc děkuji!! No tak to na zdraví;) A ať ti práce utíká;)

      Vymazat
  6. No tak to je nádhera 💕

    YourVee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Takovýto serepatičky, to já taky můžu! :) momentálně nakupuju sadu na kaligrafii a budu zkoušet různý druhy štětcových per. Zamilovala jsem se do dekorování obálek, když někomu posílám dopis, přáníčko apod. Peněženka pláče, ale srdce skáče radostí haha

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Diary of M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je super Markét, já chtěla tu sadu na kaligrafii taky koupit, ale něco mi říká, že na to nemám čas, ale budu ráda, když pak dáš info jak tě to chytlo:-). Jinak dekorování obálek zní taky bezvadně. Vůbec by mi nevadilo takový krásně zabalený dopis dostat:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat
    2. Jo a peněženka pláče, ale srdce plesá radostí, to znám:-)

      Vymazat
  8. To je nádherný, také miluji takovýhle styl. A ty tužky jak jsou krásně zabalené? Nádhera a ani se nedivím, že jsi to tam nechtěla nechat. Za to bych taky utrácela :)

    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  9. Já bych pořád taky kupovala, ale co do nic psát :D Mám jich už asi milion :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)))...Ja ted jeden popsala ruznymi hesly a prihlasovacimi udaji,kterych me prijde, ze mam cim dal vic. Porad se nekam registruji a pak nevim kde co a jak mam:))). Ale pravda je, ze par prazdnych jich jeste mam:)

      Vymazat
  10. Tie kanelárske potreby sú rozkošné, mám pre ne dosť úchylku a dokážem dlho stráviť len nad ich obzeráním v papiernictve :D
    www.thenoela.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nataly, tak to já taky:-) To se tam někdy potkáme a budeme zírat spolu:D

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥