Melancholický večer v rytmu Sade Adu


Kapky bubnující na střechu a vůně deště, která se vznáší otevřeným oknem, to je po horkém dni ta nejlepší kombinace. Očkem mrkám po postýlce, kde spinká Maty a (konečně) v klidu oddychuje v prvních minutách sladkého spánku. Doufám, že se mu zdá něco strašně krásnýho.
Klíží se mi oči, ale musím chci psát...


Blogy jsou místem, kde se může člověk svobodě vyjadřovat, sdílet své nápady, radosti i strasti, zamýšlet se a diskutovat nad vším možným či nemožným. Je jen na nás o čem budeme psát, důležité (dle mého) je mít nápady, být originální a vymýšlet srdcem.


Když jsem v říjnu začala blog psát, tak jen pro svou radost. ByGabra je pro mně místem, ve kterém je vše dovoleno, které je jen a jen moje, čerpám zde energii, radost a chodím si sem odpočinout.


A ke správnému odpočinku u nás doma patří sklenka dobrého vína a krásná hudba (jazz a soul-láska na první poslech), proto Vám chci dnes představit oslňující, krásnou a trošku tajemnou Sade.


Nechci vás nudit fakty, které si ani nezapamatujete, ani nepotřebujete znát, zmiňovala jsem jí už několikrát ve svých playlistech v radostných článcích a věřím, že stejně jako v mém okolí, se mezi vámi najdou lidé, kteří tuhle nigerijsko-britskou krásku neznají...a jsme u toho, byla by škoda jí nepoznat:-)...


Sade Adu tvořila v 80', 90' i po přelomu milénia. Poslední album vydala v roce 2014 a bylo ,,teprve'' šestým albem. To jí ale vůbec neubírá na popularitě, ani tvorbě - ba naopak.


Její písně jsou klidné, melancholické a zároveň emotivní. Jako Sade sama. Je svá, skromná stylová a na nic si nehraje. A když už zahraje, tak to stojí za to!


Tohle jsou sice staré fotky, ale její věk (58), je k neuvěření!


Její koncerty jsou tak krásný, že nemůžu odlepit oči, hlavně z ní...Pusťte si Bring me Home.

Pokud vám stále nic neříká, pusťte si ten nejprofláklejší hit: Smooth Operator.


A teď bonusová otázka-víte, kde zazněla (párkrát) písnička By Your Side? Tu já nejradši...


To je pro dnešek vše, teď se mi koukejte pochlubit, jestli Sade znáte a zda se vám její hudba líbí?

A jak jednou řekla-,, Do každého života musí jednou zapršet''...Tak doufám, že máte ten svůj déšť za sebou) a přeji krásný večer!


Vaše


















P.S. v Praze koncertovala v roce 2014 a jelikož jsem byla v Beskydech, tak jsem její koncert prošvihla (do teď mně to mrzí, i když Beskydy jsou mojí další láskou). Tak omluvte fotky z Pintrestu, nepotkala jsem jí ani v Londýně:-(.

CONVERSATION

2 komentářů:

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥