Kosmetika Laidbare, je vážně zázračná?

Už od puberty jsem bojovala s akné a po té nejšílenější puběrtě mi zůstalo pár jizev, červených fleků-no prostě jsem celá krásná. Doby, kdy jsem utrácela za kosmetické ,,zázraky'' těžký peníze jsou ta tam, ale občas mi to nedá a musím vyzkoušet něco nového. Přednost dávám přírodní české kosmetice, ale tentokrát jsem byla nevěrnice a vyzkoušela přírodní anglickou (to mě trošku omlouvá, né?) kosmetiku Laidbare. Četla jsem všude skoro zázračné recenze, tak to by bylo, abych jí taky nezkusila...


1.Čistič a tonikum 2 v 1 (KE KOUPI ZDE).

Čím víc, tím líp. To jsem se přesvědčila, že tak úplně není pravda. Tato kombinace 2 v 1 mi přesně vyhovuje. Pokud hledáte čistič a tonikum v jednom, tak jste na správné adrese. Po dřívější zkušenosti s Dermacolem čistícím BB 8v1 mi tento gel udělal radost. Nejen, že dobře odlíčí (i oči a odvážnější večerní líčení), ale zbaví pleť všech nečistot. Gel je složen z extraktů lékořice a Aloe Vera, má antibakteriální účinky, zjemní podrážděnou pleť a posilní tu oslabenější. Skrývá se v něm i výtažek z jablka a výtažek z brazilského para ořechu (cenný antioxidant, který vyživuje a obnovuje pleť). Vůně je nenásilná, spíš lékárenská.
I pokud nejsi zrovna odličovací typ, tak směle do něj!


K použití je ráno i večer a po těch pár hodinkách přerušovaného spánku mě ráno trošku probudí k životu.


2.Zázračná maska FOR RICHER FOR PORER (KE KOUPI ZDE)

Nejsympatičtější je mi fakt, že se nechává působit 10 minut, nevím proč, ale tak nějak těmto maskám s delší dobou působení důvěřuju víc. Taky Vám hned obal prozradí, že se používá 1x týdně, což je správně. S maskami, které jsou na každodenní použití si moc nerozumíme. Maska obsahuje hrubší částečky, které skvěle vypeelingují tvář i krk, navíc pleť i prokrví.  Uzavírá póry a pleť je pak krásně vláčná a hebká (tomu pomáhá výtažek z japonské řasy, který má navíc i detoxikační účinky). Jelikož je to opravdu intenzivně čistící produkt (díky hlíně Kaolin, která vytahuje z tváře nečistoty a toxiny), tak vám po pár prvních použití vyskáčou pupínky a nedokonalosti. Bambucké máslo hydratuje a zlepšuje pokožku, zatímco lékořice pomáhá minimalizovat záněty, růžová voda zase tiší podráždění.


Tak co, líbí se vám? Půjdete do ní? Viděla jsem pár obrázků Před a PO a některé výsledky byly fascinující (především na akné a komedonech).



3.Omlazující pleťový olej L'occitane.

Jako závěrečnou péči jsem poslední měsíc používala omlazující olej od L'occitane. Tuto značku mám moc ráda, ale dávám přednost spíš jejich tělové kosmetice.
Olej DIVINE je vyrobený ze 100% přírodních olejů a pyšní se lehkou, sametově hebkou nemastnou konzistencí, která je velmi dobře vstřebávatelná. Po pravdě ale musím říct, že organická slaměnka (až) z Korsiky mou pleť nenadchla a doporučila bych olej spíš sušší pleti. Slaměnka obsahuje nesmírné množství aktivních molekul, které zajišťují zkrášlující a anti age účinky. Nezanáší póry a je velice příjemný na obličejí. Cena je vyšší a přece jen nevyhovuje mé pleti, tak jsem se vrátila k sedmikráskovému pleťovému oleji.





Jak jde o e-shopy, tak ty si fakt striktně zakazuju, ale občas mi to nedá a když objevím obchod s výrobky, které se mi líbí a nejsou k dostání v běžných drogérkách, tak se čas od času musím obětovat a strávit na nich pár hodin chvil. Beautyville není výjimkou a ráda se sem vracím, seženete tu i kosmetiku pro domácnost, navíc v eko kvalitě. Ale o tom jindy...




Pokud se chcete seznámit s kosmetikou Laidbare, tak spousty dalších (i tělových produktů) najdete TADY. A na závěr? Jen tak pro nic za nic se jí zázračná neříká:-).


Mějte krásný víkend a udělejte si čas sami na sebe,

Vaše



CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Vyzera zaujimavo, mne na akne celkom pomahaju bha a aha kyseliny :), ale mozno sa poobzeram aj po tomto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja vyzkousela snad vsechno a vzdy mi to pomahalo jen chvilku, pak si plet asi zvykla;)). Nejvic se mi zlepsila plet po porodu a nedam dopustit na cover make up do Dermacolu kdyz je nejhur:)

      Vymazat
  2. Vypadá to fakt dobře. Já jsem teda od Vánoc pořád kosmetikou zásobena a spokojena, ale zaujala mě ta maska na pleť, tak se na ní jdu podívat :)

    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lindi, tak super, pak dek vedet, jak jsi byla spokojena:)

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥