Únorové radosti

Únor byl letos krátký (stejně jako každý rok) a nám, díky nemocem uběhl o to rychleji. U nás byl Únor plný očekávání (ohledně hypotéky) a ačkoli nakonec nabral jiný spád, než jsem doufala, tak stál za to a našlo se v něm spousta radostí, které stojí za zmínku. Život se občas zkrátka neobejde bez kotrmelců a starostí, tím jsou pak ty chvilky úspěchu vzácnější a intenzivnější.


1.Nasněžilo

A to vážně parádně, takže se pár dní neslo v duchu stavění sněhuláků, promočených bot a bobování. Kromě Matyáše měla ohromnou radost i Riguš, která si ve vysokém sněhu libovala. Když se do sněhu opřely paprsky slunce, bylo o kouzelné odpoledne vystaráno. Taková zima u nás byla, ani nepamatuji, takovou bych si jí přála celou (je pravda, že když jsem musela pracovně do centra Prahy, moje nadšení bylo tatam).



2. Na divadlo

Do divadla chodím poměrně často a moc ráda, proto první divadelní vystoupení neminulo ani Matyáška. Byli jsme na Červené Karkulce, která byla mimochodem moderně a velmi zábavně (i pro rodiče) hraná. Strašně ráda s Matym objevuji nové věci, chystám mu další zážitky a tou nejkrásnější odměnou jsou ty jiskry v jeho očíčkách, kdy zrovna, například v divadle, přes první okamžiky vyjukanosti a napětí, byl v okouzlení, z celého představení nespustil oči (až na jednu hlášku-CI DOMU) a moc se nám líbilo.


Jinak kdybyste chtěli vyrazit na vážně skvělý představení, zavítejte k nám do Kladna na ,,Hra, která se zvrtla'' a přijďte radši o 20 minut dřív, protože to už začíná sranda. My navíc měli lístky na balkón s lahví šampaňského, což k takové zábavě, já můžu:-).


3. Radosti do kuchyně

Pořídila jsem si konečně krásný utěrky, tak to volám Leně (už je zpět v ČR, ale voláme si skoro často, jako když byla v Brightonu:D), jaký že krásný utěrky mají za 79,- v Tescu. A víte vy co? Jí to (zase) vůbec neohromilo! No že se vůbec po těch letech snažím jí ohromit utěrkama :D.
Ale moje nadšení z nich stejně přetrvává.


Rozmarýnu si čas od času koupím a zkusím nějaké ty typy. Zrovna například domácí mýdla jsem před pár lety zkoušela a až na jejich nepraktičnost a ovoněné silikonové formičky, které jsem musela asi tisíckrát umýt, byly vlastně k ničemu:-).


4.Britská Porridge(kaše) 

Snídaně je základ dne. Yes! Takže proto jí mám ráda efektivní, zdravou a především rychlou. Takže porridge z Tesco Finest je dobrou volbou. Je dobrá, jen jí musím rozmixovat, jelikož mám radši ovesné vločky na drobno. 


5. Květiny

Podle feng šuej jsou květiny základem šťastného domova. S nadcházejícím jarem to doma po zeleni přímo volá, tak jsem jich pár pořídila a doufám, že se jim u nás bude dařit.


6. Rande o dvanácté

Když dostanu na něco chuť, nedá se nic dělat, musím si to hned uvařit, vyjma svíčkové (abych se s ní celé dopoledne doma vařila jen pro nás dva (tss)), tak jsme vyrazili na rande. Namalovala jsem se svým novým, naprosto příšerným FIT od Maybelline, takže jsem podle toho i vypadala, Matyáš prořval asi 20 minut (rozumněj hrdelní řev, který se ti vrývá pod kůži a pokud jsi měl hlad, tak tě přešel tak na tři dny dopředu-sorry lidi, objednala bych rundu pro celou restauraci, ale přece jen bylo dopoledne), jelikož jsem si dovolila mu dát do auta šálu (taková nehorázná drzost). Naházeli jsme jí do sebe (ale byla vynikající. Porce s pěti, kterou jsem ani nezvládli sníst) a jelo se domů, spát po O. Já byla z celého oběda vyšťavenější, než to dítě. Mateřská je dřina :-).



7.Skákací panák

Vzpomínka na dětství a při docházejících nápadech vám stačí mít při ruce jen washi pásku. To je pak sranda (a určitě se při tom spálí i nějaké ty kalorie-např. ze svíčkový).


Ne, neumím fotit pohybující se, skákající předměty lidi.


8. Seriály

Scream Queens- dvě série a stačilo, první mi bavila víc. Pokud se chcete odreagovat, tak tehle uřvanej seriál s absurdním stupidním americkým humorem je pro vás to pravý. Trošku mu u mě zvedlo body, že je od tvůrce AHS, tedy Ryana Murphyho.
Ale co je TOP a dívám se na něj od znova je Brooklyn 99, božínku, to je vám sranda. Špetka sarkasmu a  humoru přesně pro mě.
Navíc začala druhá polovina 9. série TWD, takže juchůůů.

9.Jaro ve vzduchu

Posledních pár dní bylo teplých, tak jsme poprvé vytáhli ven motorku, to bylo radosti. A já celou cestu až k babičce a dědovi za Matyášem utíkala.


Konečně se probouzím z líného medvědího spánku, tak jsem vyklidila půdu (ta byla vážně creepy, vypadalo to, jako když tam někdo věznil malé dítě po dobu několika let) a dala se do natírání stropů. První vrstva na stropech je zatím děs, navíc se musí strop dorovnat a dolištovat, ale to až bude tepleji.



A když už jsem byla u toho natírání (původně bílé)...


10.Nový vinyl


Protože vinylových desek není nikdy dost! Navíc co jsem objevila Fleetwood Mac, tak jsem miluju!


Pojďte si jí poslechnout se mnou  Fleetwood Mac a napište mi, jaký byl váš únor <3!

Mějte fajn den,

Vaše





















PS: a viděla jsem bezďáka s blond parukou až po ramena, takže už můžu v klidu umřít:D

CONVERSATION

32 komentářů:

  1. Tak to jsem se při čtení zase zasmála 😀 Měli jste fajn dny, viď? A žádná nuda 😊
    Moc vás všechny zdravím. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Péťo,
      tak to jsem ráda, že jsi se u článku i zasmála. My máme fajn dny většinou pořád a nuda je u nás sprostý slovo:-).

      Měj se krásně, taky zdravíme!

      Vymazat
  2. Jeee Fleetwood Mac mam tiež veľmi rada :) krásne fotky a celý článok srší radosťou :)
    www.DanyČuks.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Danny, já když kapelu někde zmíním, tak jí nikdo nikdy nezná a kouká na mě jako na blázna:D.

      Měj se krásně!

      Vymazat
  3. Jééé já taky moc ráda poslouchám vinyl a kupuji si desky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Desky jsou totiž neeeej, viď Lucí?:-) <3

      Vymazat
  4. pekné fotky, moj unor bol šialene rýchly :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Deny, souhlasím, projel kolem rychlíkem:-)

      Vymazat
  5. Nakoukla jsem k Tobě a pobavila se.
    Měj se hezky!
    Hanka (bavi--mne-to)

    OdpovědětVymazat
  6. Gábi, tak tvůj únor mě fakt bavil. A to na tom stojánku, co nevím jak nazvat, prostě ta dekorace, je úchvatná, takové věci miluju. Měj pohodový březen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti, to jsem ráda, že pobavil. Já taky nevím, říkám tomu dekorace:D. Koupila jsem jí za 120,-v KIK (to, kdyby se ti chtělo utrácet):-)

      Vymazat
  7. Hezky napsaný článek - dobře se čte. Můj únor byl hodně pracovní (myslím v práci, ne doma, na domácnosti bych potřebovala naopak popracovat mnohem víc), ale o víkendech jsme stihli i výlet, rodinné posezení s mámou, bráchou a švagrovou. I na tu domácnost došlo... (uklidila jsem police s kosmetikou pečující o mne i s tou k péči o domácnost) a probrala hromadu kalhot (z nichž už mi půlka není :-()
    Tak hezký březen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, skříň jsem dělala v lednu, to je pak vždy úleva. Gatě se mi letos smrskly po vánocích a ne a ne mi být, jak by se slušelo, ale to zmáknu. Jaro pak dělá divy.

      Měj se krásně!

      Vymazat
  8. Veľmi pekné fotky :) a som rada, že si si február užila, môj bol trošku hektikcký :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já budu mít teď hektický celý rok (alespoň doufám). Tak snad už vše klapne

      Vymazat
  9. Pěkný článek :-) Syn byl taky skoro celý únor nemocný, takže to bylo dost na prd. Ale nějaké radosti jsme taky zažili. Jaro ve vzduchu člověka opravdu nakopne :-) Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hlavně, ať už jsou ti naši kluci zdraví a to jaro můžeme pořádně vychutnat a problbnout:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  10. Když si člověk na každém měsíci najde kus pěkného, kus pozitivního, má ho radostný a veselý a venku mohou padat třeba trakaře.
    A podle tvého shrnutí, ty to umíš a máš skvělého pomocníka, všeobecně s dětmi je veseleji, i když vyšťaveněji, ale ty zážitky, ty nic nenahradí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš Simčo! Pod to se podepíšu:-).

      Měj fajn březen

      Vymazat
  11. Zbožňujem Fleetwood Mac! Na tvojom blogu som prvý krát a je to veru nádhera ♥ Krásny týždeň, Alexandra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Alex, tak budu ráda za odběr blogu i článků, ať ti žádný neunikne:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  12. Tak to byl super článek, moc se mi líbí fotka malého jak sedí v divadle. Vypadá tak rozkošně!

    To rande mě hezky pobavilo nojo kluci ♥

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
  13. Hezký článek... Radovat se z maličkostí..:)

    OdpovědětVymazat
  14. Ten skákací panák je parádní nápad :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď a zábava je na světě- a nejen pro děti:D

      Vymazat
  15. Moc hezké radosti! Taky bych je měla víc zapisovat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, se zapisováním není nikdy pozdě začít:-)

      Vymazat
  16. Je super, že malého bereš do divadla! ❤
    Jinak jaro ve vzduchu je rozhodně pozitivní záležitost! 😊

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Razím - ,,co se v mládí naučíš....'', tak snad jednou bude chodit s mámou do divadla i v dospělosti:-)

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥