Recenze Sally Hansen Miracle gel & Lancôme Hypnôse Drama

Pamatujete si na BOOM, který nastal v podobě gelových nehtů? Já mám ještě UV lampu na zapékání a pár gelů doma. Kamarádka, která se v tu dobu učila na Kosmetičku, na mě nehty několikrát zkoušela - bože ty byly krásný, vůbec nedržely a měla jsem je fakt příšerácký :D. Pak nastala vlna acrylových od vietnamců (trapás)). Jsem ráda, že jsem dostala ,,rozum''.

Nenalakované nehty mi připadají jako nahé. Nejčastěji na mně uvidíte odstíny červené až černé a nude.


Laky Sally Hansen Miracle gel nejsou žádnou novinkou (jenom já zas objevila Ameriku). Natírají se ve dvou krocích, STEP 1 je barevný lak (u některých stačí vrstva jedna, ale většinou dvě), na něj se nanáší STEP 2-TOP COAT. Nehty mají efekt gelu, ale nepoužívá se při aplikaci lampa. V drogériích je seženete za o dost vyšší cenu, než na internetu. A já vám rovnou řeknu, že ZDE si je můžete objednávat za babku. Výdrž slibují 7 dní, to se v mém případě neděje, obzvlášť u tmavších odstínů, ale 5 dní na odlakovač nemusím ani pomyslet. A to při stavu, že dvakrát denně umývám nádobí, neustále ťukám do počítače a něco s malým vyrábíme, je za mě úspěch. Líbí se mi ty jejich skotačivé názvy:-). 


Mám špatnou imunitu a nedávno jsem jako doplněk stravy začala brát Echinaceové kapky, které jsou nejen na posílení imunity, ale navíc se mi po nich zpevnily nehty a vlasy,což beru jako fajn bonus. Kupovala jsem ZDE.

Od Ježíška jsem dostala řasenku Hypnose Drama, jako by rád věděl, jak ráda jsem dramatická:-). Po několika letech jsem tedy byla nucena vydat se na cestu hříchu a opustit svou dlouhodobě používanou Vampire od DC. A vůbec se mi do toho nechtělo, protože s novýma řasenkama je to jako s novýma chlapama. Občas těžký a hlavně ze začátku jde o zvyk:-).


Nakonec jsem jí ale přišla na chuť, krásně řasy pročeše a prodlouží. Mínus jí dávám za to, že občas řasy slepí, ale posuďte sami:

 Na Notino jí seženete nyní v akci za 580,-.











A tohle bezvadný zrcátko do kabelky mám od Stoklasy, nevěděla jsem, který vzor vybrat první. Přijde mi to i jako fajn dárek.

Na článek s pár tipy, za co neutrácet čili výrobky, kterým se raději vyhnout, se můžete těšit příští měsíc.

Vaše






CONVERSATION

16 komentářů:

  1. A co ten "lak" kterej zmatňuje lak pod ním? Nemáš s tím zkušenost? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko mám. Před pár lety si ho známá objednávala, tak jsem se přidala. Někde ho mám ještě zahrabaný. Vím, že to bylo fajn 1-2 dny, pak už nebyl tak matný (nehty se mastí, takže spíš jen pro krátkodobý efekt).

      Vymazat
  2. Řasenku jsem kdysi někde vyhrála a byla fajn, ale za ty peníze bych do ní určitě nešla :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. Mě přijde v akci fajn, ale taky za taky za řasenky tolik neutrácím:)

    OdpovědětVymazat
  4. Gábi, nehty si nechám už spoustu let upravovat, i když teď bych už na ně měla čas. Jsem líná, takže laky moc neupotřebím. Ale i tak jsem do tvého kosmetického okénka ráda nakoukla. Měj hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti, to jsem ráda, že i kosmetické okénko se líbí:-).

      Měj krásný týden, G.

      Vymazat
  5. Mě tyhle laky na nehty hodně lákají. Ale přijdou mi zbytečně drahé..

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Neli, v drogérce jo, ale na internetu seženeš za dobrou cenu kolem 100,-, viz. odkaz v článku:-).

      Měj se fajn,

      Vymazat
  6. Myslím, že ešte niekedy veľmi dávno, som podobné laky od Sally Hansen skúšala a boli asi najlepšie, aké som v drogérii našla :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě zatím také nejlepší, ještě jsem slyšela, že O.P.I. jsou lepší, ale ty už jsou cenově jinde:-)

      Vymazat
  7. Riasenka vyzerá super, kiežby mne urobila takéto riasy! :D ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko, ty máš krásný řasy i bez týhle krásky:-)

      Vymazat
  8. SH ma krasnou skalu nehtu a zavidim, ze mas tu lampicku :) ja jsem nikdy na lakovani nehtu nebyla, ani jsem si je nikdy nenechavala rust, ale ted jsem tomu docela dosla na chut :) rada bych zkusila i laky od Dior, slysim na ne samou chvalu.. a svetle pastel barvy jsou moc krasne na nehtech

    MELISSA KINSLEY | www.melissakinsley.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dior má laky skvělý, jen pro mě už dost drahé. Já mám nehty většinou kratší a pastelové barvy mám moc ráda, ale většinou mi špatně kryjí a vrství.

      Měj se krásně!

      Vymazat
  9. ja používam aktuálne Rock Laky do lampy, s nimi som spokojná. Tú špirálku vidím na trhu už dlhšie, ale vačšinou si kupujem lacnejšie, až tak si nepotrpím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Rock laky jsem měla taky zálusk, ale už mi nebaví zapékat:D

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥