Na skok u nás

Z domova jsem se stěhovala hned, jak jsem odmaturovala a od té doby se už asi 5x stěhovala. S každým jiným bytem a domem mi přibylo spousty dekorací. Miluju je, ráda si jimi zdobím byt a nesnáším, když je od někoho dostávám (:D), mám totiž svůj styl a nerada pak vystavuji dekorace ,,ze slušnosti'', kromě těch od mamky, ta většinou ví- (i když stříbrnou sovu bych si sama nekoupila), hrdě si sedí na skleníku a pozoruje, co se v bytě děje:-).

Většinou se mi daří dekorace sehnat za pár korun, nebo ještě líp, v nějakém bazaru. Bazarové kousky mám nejradši. Jsou originální a skrývají svůj příběh s duší.


Pro představu Talířek z bazaru -5,-, ještě mám růžový (bohužel hrnečky nebyly).
Ananasová miska-49,-


Bílý věnec-Jysk 29,-


Nábytek mám už deset let a je to řada Leksvik z Ikei. Skleník jsem si podle mámy koupit musela, dřív jsem si jím nebyla tak jistá, ale dnes jsem ráda, že mám místo, kde mám pohromadě skleničky, servisy a skleněné zděděné poklady po babičce <3. Jojo maminky mají vždycky pravdu!
Ráda se obklopuji vzpomínkami v podobě fotografií a přáníček. Každá věc, i ta sebemenší, je moje srdcovka (i ta černá mini kočička bez jedný tlapky, kterou jsem dostala od spolužáka Jirky k 10 tým narozeninám).
Více na: https://abecedazahrady.dama.cz/clanek/rostliny-v-dome-podle-zasad-feng-shui


Chabby chic nebo nordic style se mi líbí, ale vím, že by mě časem nudil. Někdo dává přednost čistému bílému a jednoduchému stylu, já jsem pravý opak. Věci s nádechem minulosti, aroma lampami provoněný byt, vitrážová světla, zrcadla a květiny (pro dobré feng-šuej-zelené rostliny přinášejí mír spolu s harmonií, uvolňují ustarané myšlenky, redukují stres a přinášejí rovnováhu a klid). V neposlední řadě barvy, které k sobě musí ladit. V mým případě zlatá, růžová a tyrkysová-v různých odstínech i materiálech, trošku Boho, pro někoho kýč jak bič, ale víte jak, každý má rád to svoje.




<3


Když se mi poštěstí, že jsem doma sama (Maty je u táty) a nemusím pracovat, vždy se snažím celý den s grácií užít. Ráno si uvařím obrovskej hrnek kafe, který dopíjím kolem 16 hodiny a zjišťuji, že jsem ještě v pyžamu, kručí mi v břiše a postel je plná obrázků, pastelek, které se neodvratně krátí, ořezky, které se mi jako záhadou vysypaly, gramofon dávno dohrál - ani jsem si nevšimla a už po desátý neotočila. Takový dny mám ráda a jsou pro mě vzácné. Ráda se pak obrázky obklopuji, měním je a mám z nich radost ještě několik týdnů a měsíců. <3



Proto mám tolik rámečků. Většinou si je ale musím ještě barevně upravit, aby se mi hodili přesně tak, jak a kam potřebuji. Nebo když mě omrzí, dostanou nový kabát (barvu, patinu, ozdobu).




Do antikvariátu, stejně jako knihkupectví, chodím v zásadě sama a když mám spoooustu času. Vybírám, přebírám a zkrátka jsem na chvilku paní Antikvariátová:D.






Víte kdo má stejný obraz? Tak schválně, kdo pozná??? (Plakát mám už 10 let a věřte mi, že jsem ho sháněla přinejmenším rok v tu dobu).


Tak co, líbilo se vám u nás?

Vaše


CONVERSATION

50 komentářů:

  1. Cauky plakat z Monicina bytu tiše závidím :) Kde jsi ho sehnala? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Joo!�� Tak fo uz bohuzel nevim��

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásný vkus na dekorace. Já jsem taky trošku ujetá na dekorace, ale spíše v podobě svíček a aromalamp a různých váziček a kytiček do nich. Jako jednu moji obrovskou dekoraci beru mojí knihovnu :D Takže za mě je nejhezčí ta kytička v bílém květináči ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kláro, já mám taky knihovnu jako dekoraci, tef uz se ji snazim i vydesignovat do barev:D. Měj se krásně a děkuji za komentář!

      Vymazat
  4. Gábi, mas krásné útulné a ojedinělé bydlení, krásně jiný, osobitý, to se mi mic líbí ��. Mej se moc krásně Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Šárko moc děkuju a jsem ráda, že se líbí! Ty se měj taky krásně! Pá

      Vymazat
  5. Já zas na dekorace vůbec nejsem, ani je neumím ladit k sobě. Nějaké doma tady mám, ale spíš to jsou věci, které jsem dostala (třeba od syna) a sentimentálně je nechci dát pryč. Většinous tojí v knihovně před řadami knih a lehce překáží, když si chci nějakou vybrat... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, to je jasný, každý na to není. Je pravda, že to akorát přidělává práci, ale právě ten sentiment, ten mám ráda!:D

      Vymazat
  6. Máš to doma moc pěkné :) Já nemám byt v nějakém konkrétním stylu. Mám to nějak po svém, jak se mi co líbí... Takové ty jednotvárné bílé styly moc nemusím... Jo, na první pohled je to hezké, ale pak pro mne příliš sterilní :)
    No, a bazary? Tam se dají sehnat fakt super kousky :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Péťo, moc děkuju, já bych taky řekla, že nemám konkrétní styl, spíš jen ladí barevně:-). Já taky nemám ráda sterilní design:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  7. Jsem ráda, že nejsem jediná, která utrácí za dekorace:D Minulý měsíc jsem byla v Pepcu denně! Jo a máš to doma moc krásné!

    S láskou,
    ELIS MINAROVÁ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Pepcu si teď každý měsíc kupuju talíře, misky a celkově nádobí-ale musím postupně, aby mě to nezruinovalo:-). Děkuju Elis <3!

      Vymazat
  8. Máš tam samé originální dekorace :) Musí to být pěkný a útulný byteček :) Taky mám ráda všelijaké dekorace :)

    OdpovědětVymazat
  9. velmi sa mi páčia tvoje dekorácie. Tie kresby na popísaných papieroch su originálne :) aa také dni musia byť čarovné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Deni, to jsou:-). Měj se krásně!

      Vymazat
  10. To teda netuším, kdo má stejný plakát :) Tvůj styl mi je sympatický, ne vše se mi teda líbí, ale našla jsem si sposutu oblíbenců :) A hrozně se mi líbí, jak nakupuješ věci s minulostí a příběhem ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj,
    nádherné doplnky, krásne kresby a milé čítanie.
    Rada k tebe nakuknem pravidelne a chystám sa pozrieť si príspevky aj spätne.
    Rada budem Tvojím nasledovníkom :-)

    Maj sa krásne, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Aďko, děkuji, moc mě to těší! <3.

      Měj se taky krásně!

      Vymazat
  12. Já dekorace miluju, ale hrozně mě nebaví z nich utírat prach! :D
    Díky za možnost k nakouknutí k tobě domů :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Gabčo, to mě ani tak nevadí.

      Měj se krásně!

      Vymazat
  13. Spousta krásných dekorací líbí se mi nejvíce ta předposlední fotka. Vše působí krásne vintage. Ten houpací koníček v bookshelf vypadá rozkosne

    www.melissakinsley.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. teda naozaj si neviem predstavit, ze by som sa mala od svojich rodicov odstahovat hned po maturite. mam pocit, ze este ani hned po dokonceni vysokej skoly sa mi prilis nebude chciet :D
    dekoracie su naozaj krasne, podobny kaktus ako ty mam tiez :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Džejní, každý to má jinak, já jsem neměla moc na výběr a hlavně jsem VŠ už nestudovala, tak jsem se chtěla osamostatnit. Proto jsem se už tolikrát asi stěhovala, protože jsem tak samostatná:D
      Měj se krásně!:-).

      Vymazat
  15. Nejvíc se mi líbí ten cinzano plakát, ten bych si koupila taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ten jsem taky sháněla horko těžko:-)

      Vymazat
  16. Ja sa veľmi nerada sťahujem. Okrem toho, že nemám rada celý ten proces balenia a následné "bývanie v škatuliach", mi je vždy ľúto opustiť priestor, ktorý som si vydekorovala a ktorý mám rada. Každopádne, máš veľmi pekné dekorácie s krásnym zmyslom pre detaily :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, to já taky! Stěhování je hrozný, obzvlášť s mým nábytkem a všema miliony věcma:D Ale mohla bych mít už stěhovací firmu, jak to umím rychle zmáknout:D. Než se stěhuju, tak se snažím si místo ,,zhnusit'' abych se těšila na nový začátek. Děkuju a mej se fajn!

      Vymazat
  17. Moc hezké dekorace, taky je mám ráda, jen trošku v menším množství ať nemusím pořád lítat s prachovkou :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý na to není, to je jasný, času to zabírá dost, když chceš mít vyšperkováno:-). Což já některé věci dělat musím (asi Obsedantně kompulsivní porucha či co)

      Vymazat
  18. Ahoj, dekorace máš super, vkusné! Souhlasím s tím, že si dekorace musíš vždycky vybrat sama, to mám stejně. Já jsem ale na rozdíl od tebe ten typ, co preferuje minimalismus a na dekoraci si moc nepotrpím, ale kytičku, svíčku a tak podobně si sem tam vystavím. :)
    Přidávám se k pravidelným čtenářům! <3
    www.terainchester.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Terezko <3. Já bohužel minimalista nikdy nebude, ačkoli se snažím co se týče bot a oblečení. Každý styl má své.
      Hned jdu k tobě taky juknout.

      Vymazat
  19. Takovéhle články mám moc ráda. Jsou strašně inspirativní. Nejvíc mě ale zaujala ta sovička, já sovičky prostě miluju <3

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Angellyco, já čekala, až tu sovu zmerčíš:-)

      Vymazat
  20. Máš dost osobitý vkus na dekorace a většina se mi z nich moc líbí. Určitě bych ti jich mnoho v bytě pochválila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, přesně jak říkáš, ale není pro každého:-)

      Vymazat
  21. Moc se mi tenhle tvuj styl líbí, máš to doma krásně útulné, člověk by opravdu na skok skočil :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak až budeš mít cestu, stav se na kafčo a něco na zub:-)

      Vymazat
  22. Krásný blok a úžasné dekorace! A mé oblíbené svíčky :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Krásné kousky. Pár dekorací také mám, ale spíše svíčky, vázičky, keramické anděly a obrazy. Víc už se mi k nám nevejde. :o) Tobě se do skleníku vešlo opravdu hodně věciček, je hezké, že každá je s příběhem.
    Přeji Ti pohodové dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dáši, moje mamka ma taky moc rada andely, ma slusnou krasnou sbirku.
      Mej se krasne!

      Vymazat
  24. Jéé, ten rámeček na fotky z korálků je nádherný nápad :). A líbí se mi, jak máš seřazené knihy podle barev, i když to asi není moc praktické :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel né můj Johanko:-D. Viď, já si na tom poslední dobou ujíždím, ale praktické to vážně není:D.

      Měj se !

      Vymazat
  25. Moc krásné fotky! Já tento styl mívala u rodičů, kde jsem měla všechno růžové kytičkové, ptáčci, fotky a další staré věci.

    Byl to úplně jiný a odlišný pokoj a každá návštěva mi ho záviděla. Ono totiž Vietnamci na tohle moc nejsou, že si si dekorovali byt. Mamku jsem to naučila ale ty spíš mají ráda holo byt.

    Teď jak nebydlím sama a druhá polovička taky není na to dekorování tak se snažím aby nám to vyhovovalo co nejvíce :D

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Candy. Zajímavé zjištění, já bych v holobytě být nemohla, to by moje duše strádala. Chlapi na to většinou nejsou, proto je lepší se na nic neptat a pomalu a jistě dekorovat:D, občas si ani nevšimnou....

      Měj se krásně!

      Vymazat
  26. Moc se mi líbí veškeré tvé dekorace, působí to útulně! :))

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥