Ranní kafíčko (s kávovarem Tchibo Cafissimo)

Každé ráno je jiné a přece stejné. Mými nejoblíbenějšími jsou ty rána, kdy nemusíme nikam spěchat a můžeme si užívat pohodu jen tak být. Bytem proplouvá vůně ranní kávy a Matyášovýho kakaa, když se poštěstí, mám i něco napečeno, protože sladký snídaně, ty mám nejradši. A když zrovna nedržím tajli nebo nepeču bábovkové kamení z celozrnné mouky, tak to ráno stojí za to!
Před nějakým časem jsem koketovala s myšlenkou, že si koupím nenáročný kávovar na kapsle (dříve jsem měla Dolce Gusto, ale nějak mi nenadchlo), když jsem pak viděla barevnost a design Tchibo Cafissimo, bylo vymalováno.


Pár dní jsem nemyslela na nic jinýho a nakonec jsem se rozhoupala, byla si na něj poslintat a večer pro něj v panice, že mi určitě ten můj někdo koupí, jela. Byl za výhodných 1499,- (od té doby na něj měli akci už několikrát, takže stačí si to pohlídat)- NO NEKUP TO:D. Pokud si rádi vychutnáte dobrou kávu v prostředí své kuchyně a navíc chcete oživit a roztancovat kuchyňskou linku, čeká jen na vás:-). Veselých barev mají hned několik, kávovar má jednoduchý a milý design a určitě potěší nejednu návštěvu.


Kávu umí od nejmenšího Picolla až po Presso. Jediné co nemá je pěnovač, ten je třeba si pořídit samostatně. Takže já mám zatím s lattéčkem smolíka.


Kávu si dávám s mlékem, ale ta černá je přece jen fotogeničtější.


Každý měsíc má Tchibo v nabídce jinou příchuť. Pro mlsouny jako já, je například kokos s bílou čokoládou nebo vanilka trefou do černého. Karamel taky nebyl k zahození, což se o zimním koření a skořici říct bohužel nedá - chuť a vůně byla nijaká.


Je dobrým nenáročným společníkem.


Zde máte menší fotopříběh o tom, jak je zacházení i údržba s Caffisimem Easy Peasy.








A tady máte top 5 starých jazzových hitů pro hezké ráno:

1.Ella Fitzgerald-Good Morning Blues
2.Frank Sinatra-Oh What a Beautiful Morning
3.Dionne Warwick-Walk on By
4.Peggy Lee-Fever jedna na rozproudění dne
a moje nejoblíbenější
5.Dave Brubeck-Take Five

Mějte fajn den,

Vaše

CONVERSATION

35 komentářů:

  1. Gábi, ráno bez kávy, to je pro mně nemyslitelné!!! Já miluju espresso, to klasické. Máme pákový pressovač, kde si sama navolím množství kávy, množství vody. A hlavně, udělá mi bohatou cremu - pěnu. A to miluju!! :) Mám i oblíbené značky kávy.... Ale ono je to vlastně jedno, každý si udělá takovou kávičku, jakou má rád :) viď?!
    Tvůj kávovar je moc pěkný, oproti mému má výhodu, že dělá kávu bez nepořádku rozsypané kávy. Já u toho mého neustále musím uklízet - když dávkuju kávu, když ji stlačuju, když ji pak z páky vysypávám, tak prostě trochu vždycky napadá vedle....ale neměnila bych. Už jsme měli i domácí automat na presso a nebylo to ono...
    Tak ať ti kávovar dobře slouží :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Péťo, bez kafe by to nebylo ono:-). Sice na něm nejsem ještě závislá jako Gilmorova děvčata, ale miluju i jeho vůni. Pákový pressovač je určitě super a odpustíš mu i trošku nepořádku za to výborný kafe:-). A souhlasím, každému kafčo, jak je libo a podle chuti.
      Děkuji za milý komentář a ty se měj krásně!

      Vymazat
  2. Asi bych se nepřenesla přes spoustu zbytečného plastového odpadu z kapslí. U nás vede moka konvička, protože den bez kávy neexistuje. K tomu napěňovač mléka a srdce kavárenského povaleče plesá.
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Súhlasím, u nas je to presne tak isto :)
      www.danycuks.com

      Vymazat
    2. Ahoj Marti, to mi taky vadí a už mám objednané znovuplnnitelné kapsle, snad do kávovaru půjdou. Co se týče mokka konvičky, tu jsem si před nedávnem objednala-krásnou růžovou, ale vrátila jsem jí, jelikož byla z hliníku:(, pak jsem se nakonec rozhodla pro Caffisimo, ale věřím, že je z něj káva ještě lepší!.

      Měj se krásně!

      Vymazat
    3. Jojo, taky jsem se u toho před 7 lety zastavila, ale:
      Na druhou stranu můžou vzniknout obavy, zda hliník neškodí zdraví. Strach je zakořeněný z minulosti, kdy byly příbory a nádobí vyráběny z hliníku, jež uvolňoval určité látky a měl negativní dopad na zdraví. Potravinářský hliník, že kterého jsou konvičky vyráběny s tímto hliníkem už nemá nic společného a je naprosto nezávadný.
      My taky měli Dolce gusto a nic moc. Ten jeho divný design my prostě vadil.
      To je fajn, jestli se nabízí znovuplnitelné kapsle, snad se dají i někam odnášet na recyklaci. Kéž by na to takhle mysleli i ostatní.

      Vymazat
    4. Jojo to určitě, já se toho zkrátka bojím, tak by mi káva nechutnala. Dolce Gusto mi taky nevyhovoval ani kafe nic moc. Na ty znovuplnitelne jsem zvedava, uz je mam objednane. Ten odpad mi taky vadi, ale zase kdyby mi to tak moc vadilo tak si ho samozrejme neporidim, tak nebudu delat ekolozku:-)

      Vymazat
  3. tak ten ma naozaj krásny dizajn :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gábi, ráno bez kávy u mě není myslitelné. Bez ní se můj mozek nerozjede. Já si dělám už léta francouzské kafe z čerstvě namleté kávy, ale tvůj kávovar má nádherný design. A já mám ráda krásné věci i ke každodenní použití, co lahodí oku. Měj krásná rána s dobrou kávou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, jsme na tom stejně:-). Ty jsi ale oproti mě profík v černý kávě, já radši tu bílou:).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  5. Já jsem výjimka, co kafe nepije - ani ráno ani večer ani nikdy jindy (výjimkou bývala transfúzní stanice po odběru krve). K mému ránu patří čaj (ale přiznává, že sáčkový, nikoliv sypaný, jak by se na čajomilce slušelo, to má ale delší historii). Nicméně kávovar vypadá hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, to moje maminka taky ne, jen si občas dá lattéčko s pěkně vyšlehanou pěnou, kopou cukru a nejlíp vanilkový, takže je to spíš jako dort:D. Já to mám s čajem 50/50, večer vždy už jen čaj a zda sypaný nebo v sáčku, to je podle toho, co mi cvrkne kde do nosu:-).

      Vymazat
  6. Ahoj Gabřičko, jsem milovník čaje i kávy, ale ráno prostě musím začít čajem 😊 za sebe můžu doporučit Basilur jestli ho znáš 😊 a kafčo jen jednou za čas, když mi zlobí srdíčko...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám naopak Jani, ráno kafe, večer čaje a Basilur mám moc ráda, dávám přednost hlavně zeleným čajům a ovocným pořádně ovoněným:-)

      Vymazat
  7. Ahoj Gabi. Na latté můžeš dorazit k nám i s Máťou🤗❤. Na podzim jsem si pořídila plnoautomatický kávovar a jsem nadšená. Měla jsem pákový a všude bordel a po Tchibu jsem toho měla nad hlavu a řekla si dost. U mě čaj i káva 50/50, ale kávička když je pečeno to je parádička. Užívej plnými doušky tvůj nový stylový kávovar. Posílám pusu😗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určo se někdy můžeme Ivčo domluvit:-). To chápu:-) Děkuju, pusu i vám s Mirdou!

      Vymazat
  8. Krásný desing má tvůj nový kávovar, to opravdu. Já si asi před dvěma roky také udělala radost s novým kávovarem, ale už jsem byla náročnější - chtěla jsem mletí kávy, pěnovač mléka, automatiku co mi hlásí okamžitě, že něco dochází. A tak jsem zvolila Delonghi a jsem nadmíru spokojená.
    Já mám zase svůj rituál - kávu si připravuji na desátou hodinu :o), mám už to v hlavě nastavené a ráno jedině čaj, ovocný bez cukru.
    Krásné dny ti přeji a ty písničky na závěr tvého příspěvku, to je super!!
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Álo, já jsem chtěla jen takovou levnou variantu dobrého kafíčka, ale věřím, že u vás musí být kafčo jako z vynikající kavárny! Měj se krásně a užívej dní-a svých rituálů!

      Vymazat
  9. krasny design kavovaru, myslim ze za ty penize vykonava skvelou sluzbu :) jsem tez kafoholik a je to u me otazkou casu, kdy si kavovar poridim - ale osobne bych asi byla vice pro pressobar :-) ale zatim stopro vim ze v nejblizsi dobe budu kupovat dalsi smoothie maker :-)

    MELISSA KINSLEY | www.melissakinsley.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ale neee, kapsle neee.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, já vím, taky mi to vadí, ale sháním znovuplnitelné kapsle-nevím, proč to výrobci neřeší...

      Vymazat
  11. Jeee, tak tenhle článek mě bavil, skvěle napsaný. :))
    Já na black friday kupovala babičce Dolce gusto za 900 Kč a měli tam i jiné kávovary, tak jsem přemýšlela, že si taky jeden pořídím pro sebe. Ale nakonec jsem se rozhodla ušetřit, protože si přece nebudu dělat mléčná kafíčka, když se snažím zhubnout, to bych si ty kafe pak dělala pořád, znám se. :D Já už bych totiž rovnou koupila nějaký, který umí i cappuccino nebo flatwhite. :))) Ale trošku jsi mě navnadila, že snad kouknu po nějaké akci na kávovary. :D Ach jo, když já ještě k tomu potřebuju domácí gril. :D

    wonderful-time.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, to jsem moc ráda:-). Haha, tak to je i můj případ, ale naštěstí tenhle kávovar nemá napěňovač, tak si dávám jen černou s mlékem. Haha, to je děs co, člověk často zjišťuje, že potřebuje věci, který vlastně ani nepotřebuje:D.

      Měj se fajn!

      Vymazat
  12. Kupovat si kávovar domů momentálně nemám v plánu, naopak si užívám, když přijedu k prarodičům a mají doma podobný kávovar :D Jako jo, jedna věc je si vychutnat výbornou kávičku v kavárně, ale když jí můžu mít doma, tak si to užívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto chápu, tak si dáš alespoň u babi a dědy do nosu:D

      Vymazat
  13. Já naštěstí tolik na kávu nejsem, ale musím říct, že ten vzhled je skvělý! :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já po něm chňápla především kvůli vzhledu:D

      Vymazat
  14. Wááu tento kávovar je krásny!! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  15. Přesně něco takového potřebuji! Kávovar sháním už dlouho. Tenhle má skvělou barvu a je jednoduchý, což je hlavní, protože ráno je to potřeba :D Akorát bych nemohla fungovat bez toho pěnovače mléka, ten je u nás nutností :) Ale kávovar je opravdu pěkný až ti ho závidím :) Měj se hezky!
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lindi, tak si počkej, až bude zase v akci, teď je akce na napěňovač myslím:D

      Vymazat
  16. Jsem zcela kafíčková, je to moje neskutečné hřešení, ale ráno bez něj dávám jen polomrtvá.
    Úplně mne dostala poslední fotka, stejný kávový servis jsem dostala před 30lety jako svatební dar, manžel ani servis už nejsou aktuální, ale vzpomínky na kávu v tomto hrnku, ano.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Simonko, já jsem ráno bez kafe taky jak praštěná. No tak to je dobrý, ráda jsem ti připomněla servis i exmanžela:-). Já mám jen tenhle jeden z bazaru:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  17. Jéé, ten je rozkošný :)) miluji kávu :-) já mám už mnoho let kapslový. Občas si v něm kávu udělám, ale stále je můj malý, velký sen a chtěla bych pákový kávovar :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Neli, kvalita kávy rozhodně musí být z pákového TOP:-). Kapsle jsou pro nenáročné kafaře bych řekla.

      Měj fajn den,
      G.

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥