Jak na Sv. Valentýna?

Dřív jsem na Valentýna vždy něco dobrého pro svou drahou polovičku upekla, byt jsem vyzdobila (to mi zůstalo) a lámala jsem si hlavu, co tomu druhému pro radost. Měla jsem svátek Sv. Valentýna obzvlášť ráda. Posledních pár let jsem ho vzala úplně z opačného konce a trochu na něj prdím. Ovšem jak se to vezme. Můžete se mrknout, jak jsem například vloni vyráběla DIY girlandu


Svou lásku a náklonnost můžeme vyjadřovat komukoli, kterýkoli den v roce, nemyslíte? Já do dnes ráda vzpomínám na valentýnky od mámy <3 (na ta přáníčka mi užije zkrátka od dětství).


Pokud máte romantickou rezervaci do restaurace, nebo někam vyrážíte, s parfémem My Burberry BLACK a červenou rtěnkou od Diora vedle rozhodně nešlápnete.



A abyste neřekli, tak mám pro vás pár tipů, co PRO NĚJ:

1. (Sex) poukázky - stačí trocha fantazie, několik malých papírků, které sešijete k sobě a na ně napíšete např. platnost poukázek (:D), peprný obsah (tady se představivosti meze nekladou) a klidně nějaký ty neřestný obrázky (když je ten lásky čas, no né?).

2. Akce, kterou si společně užijete - lístky na koncert, do divadla nebo třeba na únikovou hru

3. Něco na zub - zda dáte přednost nějaké sladkosti (originální čokověcičky seženete na chocolissimo.cz). Takový čokoládový dort ve tvaru srdce, s láskou upečený, taky není k zahození a nebo je libo Flank steak a dobrá lahvinka vína (www.alkohol.cz)?

4. Fotky - Jste-li duše romantická, tak můžete udělat koláž z fotek nebo je vytisknout třebas na hrneček či polštář a nebo ještě líp, nechat si u profesionála udělat pár boudoir fotek, které ho nenechají spát:-).

5. Večer v jiném prostředí - za mě ta nejlepší varianta, jak si odpočinout, zrelaxovat se a užít si trochu romantiky.  Zarezervujte si hotel s večeří, saunou, vířivkou a vychutnejte si večer plnými doušky...



Myslím, že pokud někoho milujeme, měli bychom si lásku vyznávat často a v intenzitě, jakou každý potřebuje. Abych vyrazila na rande, véču nebo kino, zažila trochu romantiky či divočiny, nemusím mít v kalendáři napsáno 14.2. Druhého potěším maličkostí či rozverným psaníčkem kdykoli <3.


Jak jste na tom s tímhle svátkem vy? Slavíte nebo vás nechává chladnými? Ať už tak či onak, mějte fajn týden, užijte si ho! Dnes vyrážím do kina na Ženy v běhu, prý je to sranda tak se těším, už jste viděli? :-)


Vaše








CONVERSATION

14 komentářů:

  1. Valentýn se u nás nedrží, ale manžel mi občas donese kytku "jen tak" nebo si vzájemně koupíme něco dobrého na zub (dneska manžel donesl rakvičky se šlekačkou plněné vaječným koňakem, které oba milujeme)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, to je hezké. A rakvičky, tak ty bych si taky dala. A nebo trubičky, mňam...já snad budu muset jít do cukrárny, to ti teda pěkně děkuju:D

      měj se krásně!

      Vymazat
  2. Gábi, užij si kino. My u nás Valentýna nedržíme, nějak jsme západním svátkům nepřišli na chuť a dárky se mají dávat bez důvodu jen tak. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. Fajn článek :-)
    Valentýna poslední dobou nijak zvlášť neslavím, s manželem máme 22.2. výročí svatby, takže slavíme spíše to. Ale je fajn si ten den nějak zpříjemnit, nejlépe u dobrého jídla, tím já nepohrdnu nikdy :-) Nebo taky knížkami :D
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Marcelko. Jídlo a knížky, to já taky můžu:-)Užijte si výročí!

      Vymazat
  4. Do kina se taky chystám :)
    Manžel mi dává lásku najevo po celý rok. Po tolika letech se i divím ;))))že mě nemá dost:-)
    Často mi nosí kytičku jentak pro radost nebo mi něco dobrého uvaří. To je pro mě nejvíc, protože já kuchyň zas tak nemusím.
    On rád mlsá, takže ho valentýnsky odměním pralinkami z hořké čokošky.
    Tak krásného Valentýna a pěkné filmové zážitky. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak to je krasny, trosku zavidim:-). Vy si to taky s manzelem uzijte a to samy kino:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  5. rada by som Valentin vobec neriesila, ale kedze sa riesi uplne vsade, tak nemozem povedat, ze ho neriesim. ale snazim sa ho ignorovat ako najviac to ide. pre mna den ako kazdy iny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že mi poslední roky taky lezou krkem všude reklamy a popravdě ani článek jsem psát nechtěla, ale nakonec mi to nedalo:D

      Vymazat
  6. Ne že bychom ho nějak přehnaně slavili, ale dáme si drobnosti a zajdeme na večeři nebo oběd. Každopádně ty sex poukázky ještě dodělám a dostane je jako opožděný bonus :D Super nápad :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé Lindi, tak jaký měly úspěch? To jsem ráda, že jsem tě inspirovala:-)

      Vymazat
  7. Ženy v běhu jsem neviděla, ale slyšela jsem, že je to docela fajn. Jinak já to neřeším, ale ráda milému udělám radost. :) Moc pěkné tipy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šárko, film se mi líbil, taková milá oddychovka s dobrými českými herci.

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥