Henna VOONO-recenze

Po předchozím barvení hennou jsem z přírodního barvení vlasů čím dál nadšenější a k chemickým barvám se vracet nehodlám. Tento měsíc jsem konečně otestovala českou značku VOONO a tak mám pro vás recenzi:-). 
Pokud vás nebaví svědění a pálení pokožky po barvení běžnými barvami, štiplavý odér amoniaku, chemické koktejly složení a zničené vlasy, tak jste na správné cestě, začít barvit vlasy hennou. Já hennuji teprve krátce-přes tři měsíce, ale už vidím velkou změnu. Začínají dorůstat upálené vlasy kolem obličeje, mám je pevnější, objemnější a rychleji rostou. Rostlinné barvy totiž fungují na bázi obalování vlasu, čímž vlastně barvou vlasy neničíte, nýbrž vyživujete a zpevňujete. 


Odstín Orange mi chytil přesně jak jsem chtěla, do červena a po týdnu ztmavnul, ale příště se už chystám na odstín Cooper, od kterého si slibuji výraznější a světlejší zrz, tak uvidíme:-).

Míchání barvy je snadné a postup jako u všech barev henny (dle délky vlasů nasypete prášek henny do nekovové misky. Konzistence by měla být jako pasta-když jí máte hrudkovitou, přidejte vodu, v opačném případě dosypte. Teplotu vody najdete v návodu, s každým odstínem se může lišit. Pastu nanášejte na umyté vlasy, vysušené ručníkem. Působit nechte půl až dvě hodinky (já nechávám pro jistotu tři). Vlasy zabalte do igelitového sáčku, aby zůstala pasta mokrá a působila intenzivněji, dala jsem přes ně ještě ručník).


Značka VOONO je naprosto přírodní a každý z produktů v sobě skrývá příběh těch nejčistších rostlin. Kosmetika je samozřejmě netestovaná na zvířatech a neobsahuje žádné chemické látky. Na jejich e-shopu seženete i kondicionéry, masky a šampóny. Co je pro mě naprostou novinkou je bezbarvá henna, kterou můžete použít na ředění svého odstínu, nebo samostatně jako regeneraci.


Pokud vás značka zaujala, můžete lajkovat jejich stránku na FB či Instagram, kde často uvidíte proměny (před a po) a odstíny barev přímo na vlasech zákaznic. Co jsem si také oblíbila, je jejich blog.


Tak co, ještě nemáte chuť praštit s chemickými barvami a začít hennovat?:-)

Mějte se fajn,
Vaše


CONVERSATION

10 komentářů:

  1. Hennou si barvím vlasy už více jak deset let a nedám na ni dopustit. Tuhle značku ovšem neznám :-) Taky jsem nazrzavo a svoji barvu miluju a už nikdy bych se nevrátila k těm chemickým sračkám s prominutím. Na těch jsem začínala a byl to děs. Fajn článek :-) Škoda, že jsi neukázala i barvičku vlasů :-)
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcel. Jakou hennu používáš? Mě mrzí, že jsem jí objevila až nedávno. Každopádně fotku možná ještě dodám, ale ne a ne mi jít ty vlasy reálně vyfotit.

      měj se krásně!

      Vymazat
    2. Ahoj Marcel, tak nakonec jsem dvě fotky vyfotila, zhruba týden po barvení, no filter:-)

      Vymazat
  2. S hennou zkušenost nemám, jen s chemií v kadeřnictví. Docela by mne zajímalo, jestli by skryla mé kompletní šediny ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, myslím, že jo a četla jsem pár diskuzí, kde prý zaručeně šediny kryje, jsou už i kadeřnictví, kde hennují:-)

      Vymazat
  3. Klasické barvy je asi to jediné, čeho se nemohu vzdát, jinak používám výhradně přírodní kosmetiku. O těchto barvách už jsem slyšela, ale pořád nějak nemám odvahu :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Pavl, vím, že spousta lidí má k henně předsudky, ale myslím, že za zkoušku to stojí, až uvidíš, jak jsou vlasy zdravější, tak tě to chytne:-). Ale určitě to není pro každého a ne vždy se ti musí odstín líbit, stejně tak, když po pár týdnech barva ztmavne.

      Měj se krásně

      Vymazat
  4. Barvení hennou sleduji už delší dobu a musím říct, že mě to zajímá čím dál tím víc. Ale teď jsem se dala na cestu bez barev, už skoro rok jsem si vlasy nebarvila a přemýšlím, že je nechám co nejvíce odrůst na svoji přírodní myší barvu. :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z henny nadšená, hlavně, jak mi po ní rostou vlasy:D. Já mám taky svojí myší, ale já v ní vypadám hrozně a navíc už mám šediny....

      Vymazat
  5. Ty jo, krásnou barvu ti udělala na vláskách :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥