Feng šuej rychle a prakticky

Podle feng-šuej platí, že je třeba harmonicky upravit svůj domov či pracoviště, abyste se mohli těšit většímu klidu, bohatství, spokojenosti, zdraví, radosti, lásce a štěstí. Proč se vše zlepší? Váš vnější i vnitřní svět, které se navzájem soustavně ovlivňují, pak budou v souladu a rovnováze.
Starodávné rady feng-šuej se velmi prakticky a podrobně zabývají všemi stránkami života. 
Po přečtení této knihy jsem zjistila, že od té doby, co bydlím sama (ať to bylo kdekoli), tak některé věci automaticky dávám na místa, kam ,,patří'', respektive spíš jak to cítím. Když jsou tam, kde ,,mají být'', cítím se zkrátka líp. Rozhodně se tím neřídím na 100%, ale pokud vás zajímá feng-šuej, nebo jen chcete harmonizovat domácí štěstí, nakoukněte do knížky se mnou:-).


Feng značí VÍTR a šuej znamená VODA. Tedy feng-šuej je svým způsobem neuchopitelný (stejně jako voda a vítr). Jsou skrytými silami, které ovlivňují osud člověka.


My s Matym, jak jistě víte, bydlíme v 1+1 minibytě, máme psa, kočku a občas si šlapeme po hlavě, ale v rámci možností, máme nábytek i postele rozestavěné v dobrých zónách. Až se časem budeme stěhovat do našeho domu, budu se snažit víc přemýšlet a rozestavět nábytek zase tak, aby to ,,pasovalo'', stejně tak mám za lubem přizpůsobit zahradu. Každý dům se vždy dá feng-šuej přizpůsobit. Někdy je to složitější, ale jde to:-). Dobrými pomocníky jsou zrcadla, křišťály či barevné stuhy.


Do pár knih feng-šuej jsem už nahlížela, ale musím říct, že některé byly dost komplikované, řídili se podle kompasu a výklad z nich mi nezaujal a nikdy jsem je ani nedočetla. Tato kniha se řídí podle feng-šuje dračích dveří (škol a systémů feng-šuej je spousta, ale zrovna dračí dveře mi přijdou nejsnažší a nejrozumnější). Jsou mezinárodní, čili fungují jak na severní, tak i na jižní polokouli a zaměřují se na umístění dveří.





Doma se máme cítit komfortně a příjemně, ať už v tom má prsty feng-šuej, nebo domácí skřítci:-). Zda nám feng-šuej pomůže zbohatnout, povýšit nebo se vdát (to kniha skoro slibuje:D), nevím, ale mě se líbí a některé návody z ní praktikuji. Jak na feng-šuej pohlížíte vy? Řídíte se jím, nebo na něj z vysoka kašlete?

Pokud se vám knížka líbila, koupila jsem jí nedávno v Levných knihách za babku (59,-).

Mějte se krásně!

vaše

CONVERSATION

16 komentářů:

  1. Juuu, tak to musím zajít do levných knih! :D Zrovna jsem tam chtěla jít, ale přítele už to otravovalo. :D Tak jme nešli a ted lituju. Taková knížka by mě fakt zajímala, já mám ráda pořádek, který ale působí příjemně a snažím se udržovat to. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šári, tak snad jí ještě seženeš, dej vědět, zda se ti líbila:-)

      Vymazat
  2. Gábi, přiznávám, že já se řídím léta už intuicií, a někdy se to i povede. Snažím se řídit svůj život podle sebe, co zrovna cítím. Díky za příspěvek a měj pěkný týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdo má intuici menší, ale já taky dávám spíš na pocit, i když feng-šuej věřím:-).
      Taky měj fajn týden!

      Vymazat
  3. krásný článek!

    Na tuhle knihu jsem narazila a nevěděla zda si jí pořídit.

    Já ani nevím zda se podle toho řídím ale hlavně jak jsem spokojená v tom kde jsem ♥

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
  4. Feng-šuej je založen na tisícileté tradici. Funguje jako kouzlo. Když si představím, že bych z toho chlívu, z mého pokoje, dokázal aspoň na okamžik vyloudit dojem rozkvetlé paseky snů, udělal bych se. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak to by bylo feng-šuej hodně efektivní, jdi do něj:-))

      Vymazat
  5. Tak to je niečo pre mňa! Ďakujem za skvelý tip, určite sa po nej pozriem :) Rada by som sa naučila a dozvedela niečo nové

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Péťo, tak to je fajn, ani jsem nečekala, že bude mít kniha takový ohlas:-)

      Vymazat
  6. Tak tuto knížku potřebuju. :D Mně takové čtení baví. ♥ Díky za tip.

    wonderful-time.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super Míšo, dej pak vědět, jak se knížka líbila (a snad jí jěště seženeš).

      měj se krásně!

      Vymazat
  7. Knížka je určitě zajímavá, ráda bych si ji také přečetla. Snad si na to najdu čas a bude v nejbližší době příležitost :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám, mám plný šuplík knížek, na které si né a né najít čas:-)

      Vymazat
  8. Vyzerá to veľmi zaujímavo, ďakujem za tip, už pred nejakým časom som sa chcela na čosi podobné pozrieť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Cinnamon, snad se ti bude kniha líbit.

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥