Manufaktura-rebarbora s divokou třešní-recenze

Jak mnozí víte, Manufaktura je moje srdcovka a pokaždé se těším, s jakou limitkou nás překvapí. Tentokrát je vůní divoká třešeň s rebarborou a já, jelikož bych mohla mít květen 11 dní v roce jsem se do ní zamilovala. Pojďme si pustit Waldu Matušku a užívat té sladké vůně třešní s pohlazením Alenčina (moje kamarádka, která umí báječně vařit a péct) nakyslého rebarborového koláče. 


Celá řada má romantický vzhled a pokud hledáte perfektně vypadající dárek, jste na správném místě. Manufaktura tentokrát vyměnila čiré obaly za bílé a celé kolekci tím dodala určitou eleganci.


Jemný hydratační sprchový gel a šampon
Přiznám se, že nemám ráda 2v1, takže používám jen jako sprchový gel. Překvapil svou tekutostí, ale umí pokožku krásně provonit, takže budiž mu to odpuštěno. Po koupeli máznu ještě hydratační velvet tělové mléko, pokožka je vláčná  a hydratovaná, stejně jako z hydratačního krému na ruce, ten mám jen jako doplňkovou voňavou péči, protože na své suché ruce používám raději olej.


Stejně jako kolekce s fialkou, má třešeň s rebarborou hydratační pleťovou masku (mlhu), která působí blahodárně pro suchou a unavenou pleť. Používám večer po odlíčení, jako závěrečnou péči.


Hydratační regenerační balzám na rty
První máj za dveřmi a tak musíme holky co?? Hydratovat, hydratovat, abychom pak mohly ty naše drahé polovičky zlíbat pod rozkvetlou třešní:-). Já, stejně jako loni zlíbám toho svýho malýho chlapáka, až bude řinčet ,,tačí maminko'':D


Všechna kosmetika je veganská, bez silikonů a přírodní, proto je Manufaktura láska <3.


Toaletka, ve které najdete kromě rebarbory a třešně i zelené jablko, jemné fialové, jasmínové a oranžové květy, je jemnou a perfektní společnicí na hezký sluníčkem provoněný jarní den, kdy je nejlepším nápadem, jít se projít- třeba na Petřín:-).


A na závěr sirup. Ovoněný, ale na nás s Matyáškem dost kyselý, ale všem návštěvám chutná. Já zůstávám již několik let věrna jejich okurce, kterou bych vypila na posezení a na ní asi nikdá nic mít nebude:-).


Zkoušeli jste novou limitku? Voní? Jakou řadu od Manufaktury máte nejraději?

Mějte krásné nadcházející dny!

vaše

CONVERSATION

12 komentářů:

  1. Och, to musí byť úžasná vôňa. :) A sirup by som hneď ochutnala.

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabi, vůně je táák jarní <3.
      Měj se krásně!

      Vymazat
  2. Juu, to vypadá skvěle! Už dlouho n manufakturu koukám, ale zatím mě toto oslovilo nejvíc, asi už konečně pro ni dojdu.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Manufaktuře fandím, navíc je česká, takže směle do ní:-)

      Vymazat
  3. Balení je fakt povedené. Já měla od Manufaktury zatím jen krém na ruce s vůní jablek. Nebyl špatný, ale zas nic, z čeho bych si "sedla na zadek".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, zrovna krémy na ruce nejsou TOP, ale ty jejich sirupy a sprcháče <3.

      Vymazat
  4. Manufakturu jsem zatím nezkoušela, ale tahle kolekce se mi moc líbí. Mám rebarboru moc ráda (především tedy v ginu :D), a tak si myslím, že by mi tahle kolekce mohla vyhovovat. Jen tedy také nemusím 2 v 1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rebarbora s ginem, mmmm, to zní dobře:-)

      Vymazat
  5. Absolútne zbožňujem túto kolekciu! Mám v poslednej dobe neskutočnú obsesiu rebarborou a táto kolekcia prišla úplne načas! :)

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥