Březnové radosti

Na svůj blog ráda nosím dobrou náladu a příjemné články a i když posledních pár týdnů nebylo zrovna nejšťastnějších a nebyla chuť, ani čas psát (to jsou mi ale výmluvy), tak jsem se nakonec za březnem ohlídla a našla na něm spousty hezkých chvil. Pár dní mi bylo pod psa, ale nemá cenu se trápit nebo žít život, který nás nenaplňuje (uznávám, že trochu rozumu by to sice chtělo, ale co s tím jedna obyčejná bláznivá ženská jako já nadělá :-)). Venku je konečně jaro v plném proudu a co si budeme povídat, se sluníčkem jde všechno líp.


1.TULIpáni

Ráno vstáváme se sluníčkem, příroda se probouzí, voní, bzučí, zpívá...člověk má hned lepší náladu a to ranní kafe (a cigáro) z okna chutná zkrátka jarně, stejně jako snídaně s kyticí tulipánů na stole, které jsem dostala k svátku.


2. Ve zdravém těle, zdravý duch

Zdravý nákup, zdravé jídlo a konečně několik receptů z nové knížky Jíme Zdravě, uvařeno, a musím uznat, že jsme se olizovali až za ušima! Nové recepty zkouším ráda, natož, když jsou v lehčí verzi. Top recept je kuře na sušených rajčatech, to si Matyáš dvakrát přidal:-).


3.Zahradničení v garsonce, proč ne?

Riguš od hlíny, Leonek nahánějící hlínu až v kuchyni, Matyáš s prázdným květináčem a hlínou ve vlasech, to je tak, když řeknete kamarádce ať vám nařízkuje nějaké pokojovky, protože na vás leze jaro, nemůžete pracovat na zahradě a v garsonce je místa jak v hodinkách, takže těch 13 květináčů se vám tam určitě někam vejde:D. A věšlo se:-)!



4.Jak je důležité míti koalu

Tuhle dobrotu, jsem vážení, koupila v Bille...a skoro celý jsem je Matymu sež...snědla:D. Takže až tam příště půjdete, nezapomeňte na koalu!

5.Jarní úklid

A jak s oblibou říkám, já jsem si toho dokonalýho chlapa musela porodit. Je to můj pomocníček <3.


6. Mánie Fleetwood Mac pokračuje 

Asi jediné předsevzetí, které se mi daří plnit-každý měsíc nová deska. A tohle album jsem si zamilovala a taková skladba Big love, to je zkrátka big love:-). 



7.All that JAZZ

Z levných knih-kronika Jazzu. Zatím jsem se k ní nedostala, ale už se jí nemůžu se dočkat. Vypadá perfektně!


8. První kytička od mého drahého

Také jste se jako děti vždycky když roztály poslední zbytky sněhu těšili, až začnou v lese růst podlístky?

9.Imelda May

Hudbu miluju a vždy, když jsou v našem životě nějaké zvraty (a na ty já jsem borec blbec), tak mi pomáhá se odreagovat a navodí mi lepší náladu. S velkou láskou poslouchám Phila Collinse, Sade a nově jsem objevila tuhle irskou rockabilly krásku Imeldu May (a už jsem se musela půlku textů naučit a myslím, že je umí i sousedi:-)).

10.Nové seriály

Crisis in six scenes
Šestidílný seriál Woodyho Allena, v hlavní roli s ním samým. Taková typicky Woodallenovská legrace, k odpočinku (ačkoli nemám ráda Miley Cyrus, tady jsem jí zvládla).

Ze začátku trošku psycho (což je přesně pro mě) a ve finále až moc love story, ale stojí za shlédnutí.

Legrace. V hlavní roli Steve Buscemi a Daniel Radcliffe. 



A na závěr pac a pusu od Leonka!

Mějte se krásně a těším se na vaše komentáře s tím, jak jste si březen užili vy <3.

vaše

CONVERSATION

23 komentářů:

  1. Máš pravdu - důležité je pamatovat si ty hezké chvíle. A když je hůř tak si je připomenout - někdy to přivolá úsměv na tvář. Tulipány jsou krásné, tak je mám ráda.
    Mnoho pěkných chvil v dubnu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáňo, bez toho by to nebylo ono. Škarohlíd umí být každý, ale těch pěkných a milých věcí kolem sebe máme haba kuk, stačí se z nich radovat:-).

      Měj krásný duben <3

      Vymazat
  2. Moc hezké. No koala mls vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jane, mňam a jak je dobrej ke kafíčku:-)

      Vymazat
  3. Gábi, krásné březnové střípky. Ať máš pěkné a pohodové dny, nebo máte všichni tři.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, děkuji, vám také přeji krásné dny. Ostatně, ty, se nenudíš nikdy:-).Páá

      Vymazat
  4. Moc hezký článek a fotky :) Březen byl plný hezkých chvilek :) Máte krásné kytičky doma a šikovného malého pomocníka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Aires, to mám, je to moje zlato.
      Krásný duben přeji, ať máš spousty hezkých chvilek:-)

      Vymazat
  5. Gábi, hezké březnové střípky. Máš skvělého pomocníka, malého zahradníka. A garsonka bude plná zeleně, to je super. .o)
    Hezký duben. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dáší, ano ano:-). Ty měj taky krásný duben!<3

      Vymazat
  6. Knížku Jíme zdravě bych také uvítala, musí být plná skvělých receptů :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělá, spousty jsem jich ještě nevyzkoušela a občas si je i přikrášlím dle svého, ale je krásná!

      Vymazat
  7. Ta kniha jeme zdravo ma celkom aj zaujala. Inak pekný príspevok. Budem veľmi rada ak sa zastavíš aj na mojom blogu :)
    Môj blog: https://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný článek! Jak byla sezóna tulipánu, tak jsem si jich nemohla nabažit! Koaly vypadají chutně :D

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mňam, musím si je koupit znovu:-). Děkuju Candy

      Vymazat
  9. Květiny podle mě krásně oživují místo k žití :) Jinak krásný článek :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  10. Krásny článok. My sme 5 v jednoizbáku, no 6 len náš tatik pracuje vo francúzsku takže nie ani poriadne nie je doma ale tak ja a 4 deti v takom kabrlíku to dá zabrať. Ale ja si to tu neviem nejak zútuľníť. Možno časom uvidíme keď nekúpime domček :)

    NA DEŇ FRANCÚZSKOU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tě lituji, ale zároveň máš můj velký obdiv. Vše jde, kdy se chce, viď? Na domeček čekáme také:-).

      Měj se krásně!
      Bygabra

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥