Nezbednosti od Sass & Belle

Dnes vám představím rozkošnou značku, do které jsem se zamilovala a až ji objevíte, určitě mi dáte za pravdu a přijdete jí na chuť, ba dokonce, budete nějakou tu dekoraci potřebovat:-).
Když jsem Sass & Belle objevila na FAVI.CZ (kde se strašně ráda courám, prohlížím,vymýšlím a v hlavě si maluju různé varianty dekorací a bytových doplňků do toho našeho domku, který netrpělivě na všechny ty parády čeká), byla jsem k uvytržení, protože ještě do nedávna nebyla značka v čechách k sehnání. Rodinná společnost Sass & Belle je v Anglii a po celé Evropě vyhledávanou značkou, především díky její roztomilosti a cenové dostupnosti. Designéři této značky se snaží zákazníkovi svými výrobky vykouzlit úsměv na rtech a to se jim rozhodně daří. Pokud hledáte originální dekorace, roztomilé dárky, milé doplňky nebo nevíte čím rozveselit dětský pokojík a interiér jako takový, nakoukněte ZDE.

Kolekce značky se řídí podle trendů, takže není nouze o puntíky, kočky, srdíčka, lamy, lenochody v kombinaci s pudrovými barvami a když budete mít štěstí, můžete potkat i Fridu Khalo:-). Co vám budu povídat, jen bych přihazovala do košíku a kupovala a kupovala.

Několik let jsem toužila po jednorožci na talířku, abych si na ten jeho zlatý jednorůžek odkládala prstýnky. Když jsem ovšem zahlídla tuhle nesmělou kočičku, bylo jasno. U nás doma to občas vypadá, že kočky a jednorožci převezmou nadvládu nad celým bytem (aby ne, když mají takové pravomoce, jako střežit dnem i nocí mé poklady).


Po očku jsem pomrkávala ještě po crazy cat lady hrnku (několik měsíců), ale jelikož hrnků máme víc než dost....tak se mi ještě jeden (poslední, vážně) vešel.


Čistý, elegantní a zároveň vtipný  a roztomilý design je přesně tím pravým. Navíc, čas od času je potřeba udělat si radost, viďte holky?


Líbí se Vám? Znáte Sass & Belle nebo je pro vás moc infantilní?

Mějte se a smějte se!

Vaše

CONVERSATION

17 komentářů:

  1. Gábi, já se snažím dělat si malé radosti pořád a třeba jen kytkou do vázy. Na favi chodím taky ráda, teď jsem přes něj koupila křeslo do obýváku a přiznávám, že dekoracím se většinou záměrně vyhýbám. Už jsme jich za život nahromadili tolik, že se musíme krotit. Furt se nám něco líbí jen tak. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Křeslo mám také vyhlídnuté-i s taburetem, ale to jsou přesně ty věci, které pořídím až do domku:-). Já si s těma dekoracema nedám pokoj, a pořád si říkám, že ve větším se pak ztratí:D

      Vymazat
  2. Značku vůbec neznám, ale přijde mi roztomilá, v žádném případě infantilní :-) dekorace do bytu až tak nekupuji, spíš nárazově na Vánoce, Velikonoce, atd. ráda si ale kupuji tulipány do vázy, hlavně teď na jaře :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, Pavli, že se líbí. Joo, tulipány, už se na ně těším!

      Vymazat
  3. jééj tá mačička na prstienky je parádna :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gabi, můj styl to není (i když nějakou jednotlivost bych si možná vybrala), ale kdyby se všem líbily stejné věci, byla by to nuda. A občasná malá radost je třeba. Tak si nové přírůstky pěkně užívej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, to s tebou naprosto souhlasím!
      Měj se krásně!

      Vymazat
  5. Miluji takové "blbinky" vždy krásně obzvláštní každý kout a na focení vypadají dokonale :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za tip! Když hledám přímo značku tak raději na Biane, kde mají filtraci vyřešenou lépe Biano.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si na Favi tak courám a občas na něco zajímavého, co jsem neznala s radostí narazím:-)

      Vymazat
  8. Lenochodi a jednorožci, to je moje! :D

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥