7 radostí pro volný den

Tak jsem právě dopila kafe, snědla k němu půlku studenstký pečetě (ježiš já vim, že takhle prostě nezhubnu, jenže když byla za 25,-:-)), můj malej anděl spinká vedle mně a já, s plnou hlavou starostí, se snažím na chvilku přestat myslet. A nakonec se nachytám nad tím, že přemýšlím jak přestat přemýšlet. Klasika. V takových chvílích je nejlepší se odreagovat u něčeho, co je vám milé. Dnes vám prozradím, jak ten SVŮJ volný čas trávím nejraději. Protože i my matky, se umíme pořádně odvázat :-).


1.Káva, čaj, to je fuk, hlavně pišingr k němu

Po vygooglení významu slova pišingr vím, že je jedno co to znamená, protože tohle slovo používal můj děda a já si na to dnes vzpomněla, tak jsem ho chtěla použít:-). Snídaně je základ dne a do dnes nechápu, jak jsem ještě před pár lety snídaně zanedbávala. Nejradši mám snídaně sladké. Kousek koláče s kafem, líp začít den nemůže.



2.Pastelky

Ty u nás ožívají večer, když se sešeří a Matyášek usne. Přes den by totiž plnily účel spíše praktický (Maty by se snažil rozmontovat postýlku či pomalovat kousek zdi-což by nebylo nic neobvyklého). Mám ráda omalovánky, ale ještě radši si tvořím něco svého. Momentálně jsem se zamilovala do svého herbáře a v každé volné chvilce sahám po skicáku a maluju. Pastelky jsou láska a nekonečné přátelství, vřelý vztah k nim mám už od dětství a nikdy, nikdy nezklamaly. Ráda je rozprostřu po stole a přehrabuju se jimi, ale snad ještě radši je na konec ořezávám.

3.Elvis a jednorožci

Skvělej název pro kapelu, nemyslíte? A proč zrovna taková dvojka? Protože s Elvisem a jednorožcem (třeba Hubertem) nikdy nešlápnete vedle.Stejně jako s vystřihovánkama. Ani nevím, kdy tahle moje vystřihovací a následně nalepovací vášeň začala. Kecám. Byl rok, myslím, 1996 a frčeli Backstreet boys! Ježiš Backstreeti, chápete??? Byli tak boží a krásný, že z každýho Bravíčka putovali hned do sešitu určeného přímo a pouze pro NĚ (s názvem Backstreet boys, nečekaně)! Teď už si sice nalepuji jiné výstřižky, ale je to pro mě, nekončící, neutuchající zábava (klidně si můžete s klidem poklepat na čelo), o mé nadšení, s jistou šíleností v očí, s nůžkami v ruce a lepidlem až ve vlasech mě nepřipraví nikdo na světě (ďábelský smích). Zábava fakt.


4.Film

Někdy má člověk den, týden, nebo celou dekádu dní, kdy se cítí pod psa, nebo má hlavu v pejru a potřebuje vypnout. V takových případech sahám po ovladači, vypínám mozek a zapínám si pohodový film, u kterého se odreaguju. Možná jsem konzerva, možná sázím na jistotu dobře stráveného času a humoru, který se mi snad nikdy neomrzí (ani po dvoutisícídevátý).

1.Magická posedlost
2.Snídaně u Tiffanyho
3.Univerzální uklízečka
4.Láska a smrt
5.Stopa
6.Deník Bridget Jones
7.Čarodějky z Eastwicku



5.Barevnější než lentilky


V drogérii, jako by na mně vždy povykovaly ty nejbarevnější laky. Většinou mi i přemluví a já si jich musím pár koupit. Jednou je to barva žlutá, mint, neonová, pink, modrá. Z laku mám ohromnou radost, nehty si hned po příchodu domů nalakuju a šup s ním do krabice. Když mám pak rozvernou náladu, vyndám všechny ty nezbedníky z krabice a několikrát zkouším nehty všelijak stajlovat- puntíky, kombinace, ombré a nebo se jen snažím přijít na to, kolik zatracených vrstev ten žlutej potřebuje, aby moje ruce vypadaly stejně jako té modelky z časáku. Po uplynutí několika provztekaných minut hodin, to většinou vždycky dopadá stejně. A to tunou odličovacích tampónů a skoro prázdným odlakovačem, nehty hrají všemi barvami a já to vzdávám, hodím na ně zase tu svojí červenou a jede se dál. Bože to už je tolik hodin?



6.Protažení těla i mysli

Cvičení, běh, procházka, je to jedno, hlavní je, nesedět doma jako pecky. Telefon zůstává ležet v předsíni na stole, vystřídá ho foťák a vodítko, Maty bere motorku (to je samo) a vyrážíme.Vůně lesa, pohoda vodní hladiny nebo cvrkot louky? Prostě příroda. Ta je lepší, než tisíc doktorů. 


7. Pár stránek a svět je hned krásnější

Času na čtení moc nemám, ale každý večer před spaním pár stránek slupnu. Zrovna mám rozečtenou PŘÍRUČKU PRO NEPOSLUŠNÉ ŽENY. Házela na mě očkem v antikvariátu, tak jsem jí neodolala-a třeba se v ní něco přiučím, říkala jsem si. Ovšem to jsem neměla ještě ani tuchu, že autorka, jako by mi mluvila z duše a místy si připadám, že jsem knihu psala snad já sama. To se mi ještě nikdy nestalo, takže je vám jasné, že mé sympatie jsou velké.

Úryvek pro vaši představu: ,,Rozmazlovat podle mě znamená dávat najevo lásku a oboustranný respekt. Mé děti vždy věděly, že toho mohou strašně moc, ale současně jsem i já toho mohla strašně moc...Neoblomně své děti rozmazlujte, sestry démonické, a kdyby se nechtěly nechat, ztřískejte je''. ,,Natvrdlí jsou všichni do jednoho, mé luční sestry. Všichni jsou pomalí, líní troubové, kteří, když se jim rozbije auto ve stepi, hodí všechno za hlavu, opijí se a setrvají ve stepi tak dlouho, dokud je nezachráníme. Neumí dělat dvě věci najednou....''
,

Jak nejradši trávíte volný den vy?

Mějte se fajn a užívejte každé chvilky,

Vaše



CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Och pastelky <3 Akurát si mi pripomenula, že ja som dostala pastelky na narodeniny :D A že už by som si to mohla odbaliť a ukľudňovať sa pri omaľovankách :D

    Klaudia Duranova 

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš Klaudi, tak máš o zábavu postaráno:-)

      Vymazat
  2. Tak to je podarený článok! Určite niektoré z tvojich tipov vyskúšam :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost že se líbí! Měj se krásně a dej vědět, zda se ti nějaká rada osvědčila:-)

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥