Kaktusy, plameňáci, ananasy aneb jak si letně vyzdobit byt

Po delší době jsem se rozhodla vás vzít k nám na návštěvu, chovejte se tu, jako doma, ale předem říkám, moc se neparaďte, vemte si radši tepláky, obyvatelstvo kočkové a psí budete mít totiž až na hlavě:D. V ledničce či špajzu si vemte co hrdlo ráčí a já vám mezitím uvařím čaj nebo kafíčko, k němu mám dnes bublaninu, tentokrát se mi vážně povedla. Nešlápněte na autíčko, matku nebo šroubovák, to by v tom měl Maty pak bordel:-). Pustíme si desku, jsem pro Glorii Gaynor, která u nás poslední dobou zní až podezřele často, nebo radši Elvise? Jestli jste spíš limonádový, tak račte domácí okurkovou, bezinkovou nebo fialku od Manunfaktury?


Letos jsem jaksi letním maličkostem do bytu neodolala. Plameňáci, ananasy, kaktusy i melouny, to všechno nám v posledních dnech zdobí byt a dělá malé radosti.
Začneme tedy hezky postupně...naše kuchyně i kuchyňská linka prostorem neoplývá, s místem se u nás musí opravdu šetřit (zkrátka nemůžu kupovat všechny ptákoviny a výstřelky, co mě jen napadnou). Pokud se ale jedná o tyrkysovou a růžovou, na tu se místo vždycky najde:-). Pokud taky bydlíte u své kočky, tak oceníte skleničky s víčkem z Pepca (cca 30,-/kus). A už nikdy vás nebude v noci budit kočičí chlamtání a vy nebudete muset do rána umírat žízní, díky svojí lenosti. Bingo! A co teprve při horkém letním dni či noci na zahradě, kdy bude každý drink skvěle ochráněn před hmyzem a létajícíma návštěvníkama.


Bílá ananasová miska- z té se u nás nejí, ta je jenom na parádu:-).


Svítící ananas bananas. Když vás venku přepadne ten největší letní slejvák, stačí je rozsvítit a doma máte rázem tu správnou letní atmosféru a pohodičku. Na světýlkách si poslední roky poměrně ulítávám, jen by to chtělo neomezený přísun baterií:-).



A aby to tu nebyl samej ananas, dala jsem se taky na plameňáky. Ty jsou v kurzu už druhým rokem (teda myslím), především na Instagramu. Pro případ, že se chcete plavit, pít drinky a být při tom jak se patří IN (,,ještě jsem nebyl IN, a už jsem RETRO '', tak to jsem celá já), je to zkrátka ,,musthave'' mít obřího plameňáka do bazénu. Jenže já jsem fakt retro, takže se plavím s plameňákama radši na posteli. Ta jejich růžová a dlouhý nožičky, ty jsou stylový i tam:-). Polštáře seženete u mého oblíbeného STOKLASY, konkrétně ZDE. Sháním ještě polštáře tvarově jako plameňák, nebo ananas, ale zatím se mi nepoštěstilo, takže, kdybyste někde zahlídli, vzpomeňte si prosím a dejte vědět (všeho nechám a hned objednávám:-)).


Určitě by vám většina holek (lidí), co píší a nějakým způsobem tvoří svůj blog dalo za pravdu, že každý článek zabere spousty času, především pak fotky. Takhle většinou dopadá půlka z mých fotek- buď jsou na nich okrajově Matyho ručky, Rigy chvost nebo veledůležitej pan Leonek, který je vždy nadšený, že se něco děje (především pak, když se to týče válení na posteli) a snaží se, v lepším případě pózovat, v tom horším je horlivý o rozmazání a sházení všeho co fotím. Tahle gymnastická stála ovšem za zveřejnění-určitě mu o to šlo, takže Leonku, dočkal ses.


Léto jsou třešně! Jenže ty jsou jen chvilku, naopak meloun, na toho je spoleh. U nás v ledničce ho v pravidelných intervalech najdete až do půlky září. Meloun používám jak na ovocné či zeleninové saláty, ale večer nám rozsvítí i obývák. Koupila jsem za 29,- v KIK.

Co máte radši? Třešně nebo meloun? Já rozhodně..NEVÍM...a nikdy vědět nebudu:-)).


V Pepcu se letos pokaktusovali, takže když jsem si šla pro obyčejný zlatý rámeček, nebyl v něm nikdo jiný, než zas a znovu kaktus...A přestože jsem chtěla obrázek vyměnit...vyměním ho až po létě- když ty kaktusy frčí:-).

A u kaktusů zůstaneme. Ze mě nikdy žádná super pěstitelka (nedejbože pokojových květin) nebude (vážně, nikdy nikdajs nikec). U nás přežijí jen ty nejsilnější rostliny (rozuměj: ty, které se musí zalívat jen občas nebo skoro vůbec a řeknou si o zalití většinou sami). Když jsem v bazaru sehnala set mini hrnečků s podšálky, věděla jsem, že kafíčko z nich usrkávat nebudu, za to kaktus nebo drobné rostlinky v nich vyniknou.


K servisu patřila i tahle konvička, která v kombinaci se zlatými puntíky udělá ještě velkou parádu (puntíky, těmi totiž nikdy nic nezkazíte). Rázem je z konvice váza a zaujala čestné místo na jídelním stole.
Když jsem šla z ranní procházky s Riguš, stačilo se jen rozhlídnout a v tu ránu jsme měli celý týden kus léta z lesa i doma <3.


A ten posílám i vám a hlavně pohodu na celý týden!

Vaše


CONVERSATION

15 komentářů:

  1. milujem dekorácie, ale už ich mám toľko že neviem kam s nimi :) krásne fotky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alex, to já taky, potřebovala bych mít ten náš byt nafukovací:D.

      Měj se fajn:-)

      Vymazat
  2. Ty skleničky s víčkem mám podobné taky a jsou fakt hrozně bezva:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám už několik let, jen tedy s kostkovaným víčkem. A díky mytí víčka už trošku zrezavěla, tak jsem je musela ,,obměnit'':-)

      Vymazat
  3. Já miluji dekorace a s plaměnáky jsou strašně krásné, hezky napsaný inspirativní článek :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se článek líbí:-)

      Vymazat
  4. Veľmi pekný príspevok. Ja tie kaktusy milujem a vždy keď vidím niečo čo ma potlač kaktusov, tak hneď si to kúpim.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem veškeré tyto dekorace několik let přehlížela-před dvěma lety to byl mega boom v Anglii, ale nakonec jsem letos podlehla:-)

      Vymazat
  5. Máš to doma krásně sladěné a vyletněné, opravdu!! Tenhle letní trend plaměňáků, kaktusů, atd.. se mi moc líbí, takže Ti děkuji za inspiraci :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Neli, takže říkáš, že sis taky pro pár plameňáků skočila?:-)

      Vymazat
  6. Óóó, mňa síce plameniaky ani kaktusy neberú, ale neskutočne milujem tematické dekorácie ❀✿

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejhorší je, že kdybych mohla, budu ty dekorace ob týden měnit:D

      Vymazat
  7. Krásně zpracovaný článek! Moc se ti povedl. Tyhle dekorace mám moc ráda a ty potahy na polštářky jsou nádherný, na ty se musím podívat :) Jinak pan Leonek mě dost pobavil, ten jeho výraz mluví za vše :D
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Lindi, pan Leonek je zkátka vládce náš, slunce naše jasné:D

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥