Opojné vůně dálek a soutěž Dermacol

Waikiki, Saint Tropez, Ibiza nebo Portofino? Kam vás mám dnes vyvézt? Já jsem pro St. Tropez. Nasedat, jedeme- a hezky stylově, růžovým carbriem, s šátkem ve vlasech, mini šatech a plážovou taškou přes rameno. Proháníme se úzkými, kamennými uličkami St. Tropez, ráno si zajedeme na trh pro čerstvé ovoce a rybu k obědu. Odpoledne opalovačka na rozpáleném písku s dobrým drinkem v ruce, co víc si přát? Zkrátka pohoda, pláž a moře. Závěrem dne, po výborný francouzský večeři zabloudíme k přístavu a zvu vás na víno:-). Kdybyste přeci jen neměli čas tahle na rychlo odjet, mám pro vás novinku od Dermacolu, která vás přenese kam jen si budete přát. 

Nechte se unášet novými parfemovanými spreji od Dermacolu s panthenolem a extraktem z okurky. Tyhle veselé, letní spreje vás potěší svými rozvernými vůněmi. 

Ibiza Party, která vás dostane svou sladkou vůní granátového jablka a malin.

Waikiki s hřejivou kombinací vanilky, exotických květin a šťavnatých pomerančů.

Portofino Kiss s tajemnou vůní bergamotu a bílých květin nebo citrusová vůně St. Tropez?




Pravidla soutěže:


1.Napiště do komentáře k tomuto příspěvku prázdinový zážitek, na který nikdy nezapomenete a kam byste nejradši vyrazili vy? Portofino, Waikiki, Ibiza nebo St. Tropez?

2.Dejte LIKE mojí FB stránce

3. Dejte odběr zde na blogu (v pravé části).

4.Do zprávy na FB mi poté napište Vaší e-mailovou adresu, na kterou vás, v případě výhry budu kontaktovat.

Soutěž poběží do konce měsíce a pro 10 z vás mám spreje od Dermacolu:-).

Takže mějte hezké dny a Douliou Douliou Saint Tropez:-)! 

Vaše



CONVERSATION

22 komentářů:

  1. U mě by to byl prázdninový zážitek na Ibize :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně nafocené produkty! Já nikdy nezapomenu na to, když jsem s holkama jela do Řecka. Cítila jsem se dospěle, protože to bylo bez rodičů a taky jsem poznala fajn kluka v cizí zemi, bylo to jako ve filmu :) Tak na to nikdy nezapomenu. Musím říct, že mě hodně láká Ibiza, ale spíš bych volila St. Tropez :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Jéé, tak já mám stejný zážitek z Chorvatska, sladkých šestnáct <3.

      Vymazat
  3. hezký den :) u mě to byla Svatojakubská cesta s kamarádkou a den, kdy jsme konečně dorazily po 320 kilometrech do Santiaga de Compostela.A podívala bych se do St. Tropez.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barčo, tak to si umím představit (teda jen trochu:-)), kamarádka do Santiaga de Compostela šla taky se svou kamarádkou, dokonce jsem o tom psala loni článek, jak mě jejich cesta uchvátila. Měj se krásně a přeji spousty fajn zážitků na cestách!

      Vymazat
  4. Tak to byla zcela jistě první pusa od kluka v životě - bylo to v mých 15 letech na dovolené v Itálii, jmenoval se Enzo a byl ze Sicílie 💗. Nejvíc mě láká St. Tropez 🌊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, Enzo <3. Já zase měla svýho Bertyho:-))). Tyhle lásky od móře, ty byly, co?:-)

      Vymazat
    2. No jo, škoda že už je to pryč :-(

      Vymazat
  5. FB, GFC Markéta Králová, macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Všetko vyzerá tak sviežo a farebne ❀✿

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přitom ty vůně jsou podle mého pěkný slaďárny:-).

      Vymazat
  7. Tak já svůj největší prázdninový zážitek prožívám teď, jak ale vidím v předchozích komentářích, není to nic originálního;). Jdu do Santiaga portugalskou trasou z Fatimy, jdu sama s potřebou životního resetu a touhou zjistit, co v životě dál:)). A volba by padla asi na Waikiki.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ti Jani držím palce, ať si pouť užiješ, vrátíš se spokojená, s čistou hlavou a pak ty rozhodnutí budou jasnější:-)

      Vymazat
  8. Největší prázdninový zážitek byl v Miami, když na mě moje pracovní agentura zapomněla celý měsíc a já měla zdarma hotel a stravu. Nejlepší měsíc v životě ��
    A u mě je Waikiki ❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tééda Ivčo, tak to vážně závidím. A věřím, že to muselo být skvělý, báječný, prostě boží!

      Vymazat
  9. Muj nejvetsi zazitek byl projet Thajsko na skutrech, smrt v ochich pri prejizdeni na kruhaku temer bez pravidel....A jedes :D
    A waikiki to jisti, klidne te vezmu s sebou, ale bez Matyho :-p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Kláro, už tě na tom skútru vidim:DD. Jinak nám to jistí Plzeň a neboj, Matyho necháme doma (teta k pohledání):D

      Vymazat
  10. Pro mě byl nejlepší prázdninový zážitek cesta do Berlína. Se skvělou partou. Dlouho to bylo v plán, až se podařilo. Zajímavé a živé město, moc mě to bavilo, ještě někdy se tam chci vrátit. A jinak za mě St. Tropez :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ja nikdy nezapomenu na dovolenou se svoji kamoskou, kdy jsme absolvovali cestu autobusem do Italie a posledni zastavka na benzince, nez jsme opousteli hranice, jsme si museli odskocit na toaletu a jak jinak, nez ze muselo probehnout zachodove selfi, uplne jsme zapomeli na cas a v tom tam vtrhla obsluha te cerpaci stanice, ze nam odjizdi autobus, sprintovali jsme jak o zavod, nastesti jsme autobus dobehli a nez aby jsme se omluvili, dostali jsme zachvat smichu, jak nejvetsi pubertacky :D :D a za me - Waikiki i St. Tropez, nelze se rozhodnout :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak Miso, to jsem mrtva smichy, to musel byt az histericky ulevovaci smich🤷🏼‍♀️🤣🤣

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥