Retro zápisník jako z Paříže & soutěž se Stoklasou

Každoročně, na začátku prázdnin jsem měla nový sešit - alias deníček, do kterého jsem si psala svá prázdninová dobrodružství i ty propršený dny u babičky a dědy, kdy jsme celý den s dědou jen blbli, hráli si a obstarávali zvířectvo, jedli ovoce a zeleninu ze zahrady. Občas, to už jsem byla starší, jsem si ukuchtila špagety, ale nejčastěji (skoro celý prázdniny) jsem jedla řízky od babičky a přikusovala k nim čerstvej chleba a uherák (jako vážně a vážila jsem asi tak 20kg i s mokrou dekou:-)). Prázdninám i mým prázdninovým deníkům už odzvonilo, ale  zápisníků není nikdy dost. Kdybychom se letos s Matym vydali na dobrodružnou cestu, nebo mohli procestovat celou Evropu (nejlépe v karavanu), adepta na prázdninový deník mám. Tenhle červený, který jsem si vyzdobila tak trochu pařížsky, mám od svojí kamarádky Míši (tu už znáte, to je ta, která měla seznam ,,normálních'' chlapů v mé peněžence:-)). Nikdy nejsou stránky mých zápisníků prázdné, tím nemyslím textem či slovem, ale na dekoraci. Hned jak jsem svůj červený otevřela, věděla jsem o něm, že je to jasnej pařížan.



Zvláště po nalepení pár Eiffelovek, macronek a ..., není o jeho pařížském šarmu pochyb, co myslíte?


Zápisník nestřeží jenom Leonek, ale i černej kocour, kterýho jsem dostala k 10tým narozeninám od mýho spolužáka Jirky. Za ta léta a při těch nespočet stěhování už mu sice chybí tlapka, ale pořád je to fešák.


Co se týče papírnictví, nedokážu udržet svojí fantazii na uzdě a potřebuju většinou zkrátka všechno. Tužky a washi pásky poslední dobou nakupuji na Aliexpressu. Vyjdou levně a navíc během měsíce zapomenu co jsem si naobjednala a pak mi chodí do schránky samá,,překvapení''.


Na létě mám nejradši tu jednoduchost, kterou nám horké letní dny přináší. Celý dny bych mohla jíst jenom melouna a zmrzlinu, stačí si vzít lehké šaty, žabky nebo slip-on botky, proutěnou tašku, sluneční brýle, lesk na rty (miluju tenhle od YSL) a jde se. Co k létu jednoznačně patří, jsou proužky, které dodají každému outfitu šmrnc.Přesně to by se dalo říct i o těchto hodinkách s kotvou a od Stoklasy. Mají je i v jiných barevných kombinacích a designech.  



A protože jsem ráda za každého, kdo navštíví můj blog, přečte si článek či pár řádek, tak mám pro jednoho z vás, moji milí, hodinky a poukázku v hodnotě 200,- do e-shopu nebo kamenného obchodu Stoklasa!



Pravidla soutěže:

1.Napiště do komentáře k tomuto příspěvku svou prázdninovou vzpomínku z dětství.

2.Dejte LIKE mojí FB stránce

3. Dejte odběr zde na blogu (v pravé části).

4.Do zprávy na FB mi poté napište Vaší e-mailovou adresu, na kterou vás, v případě výhry budu kontaktovat.

Soutěž poběží do konce měsíce a tenhle poukaz a  krásný hodinky se na vás budou těšit:-).



Užívejte léto,

Vaše







CONVERSATION

16 komentářů:

  1. Moje vzpominka je na dovolenou s moji sestrou Jancou, kdy jsme byli s rodicema na slapech. Urcite pamatujete na ten bozi automat, kam se hodila desetikoruna, otocilo se knoflikem a vypadlo vajicko s prekvapenim uvnitr :D segre vypadnul prstynek a proste ho musela mermomoci narvat na prst, na ktery se proste nevesel, ale proste to dokazala a zarila stestim, ze ho ma. Neubehla ani hodina a prst byl 5x vetsi a hral vsema barvama :D :D tatka schanel po celym kempu pilku, aby ho toho zazraku zbavil, na tuhle story se neda zapomenout :D :D hezke leto vsem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc hezká vzpomínka, spojená se skoro amputací prstu:D. Hezké a bezpečné léto i tobě..a pro jistotu i ségře:D

      Vymazat
  2. Moje nejvtipnější zážitky jsou asi z tabora, Mary by mohla vyprávět 😀Když me nechtěla mě jako největšího mimoně do oddílu, strašila o bojovku jenom mě a tak.. A duvodem bylo třeba to,že když jsme meli spat ve stanu teple oblečení, tak mě nasli spát většinou nahou, protoze mi vadilo oblečení:D A div se jí:D neco pro pobavení :D
    Denča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další sesterský příběh:D. Tábory byly nej!

      Vymazat
  3. Když jsme se sestrou vařily na střeše zahradního domku z hlíny a hlavními ingrediencemi byly okolní trávy a pampelišky. Jsem moc ráda, že jsem si užila dětství venku a ne s mobilem v ruce na gauči. Moc ráda vzpomínám na každé léto plné slunce a dobrodružství.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, já zase vařila ze zbytků s dědou na dvorku baštu pro slepičky. To byla paráda. A souhlasím s tebou, taky jsem šťastná za své dětství bez moderních vymožeností <3.

      Vymazat
  4. Nejživější vzpomínky mám na naše prázdniny u babičky, kde jsme spolu se sestřenicí trávily mnoho času a chodily jsme se koupat na jez do Jizery. Voda byla většinou dost studená, ale to nám tenkrát moc nevadilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó Terez, dřív nám nevadilo skoro nic, co:-). A prázdniny u babičky, na ty nemá asi nic na světě<3.

      Vymazat
  5. Anonymní23:00:00

    Má krásny obal!

    xo Mia

    OdpovědětVymazat
  6. Nevím proč, ale jako první mě napadlo, že jsem si chodila hrát ke kamarádce ve vesnici, kde máme chatu, a její teta chovala králíky. Občas nějakého zabili na maso a my jsme si vzaly jeho oko a klacíkem ho kuchaly.

    OdpovědětVymazat
  7. Jinak do Stoklasy chodím, kupuju tam většinou záplaty na synovy gatě a mají tam krásné věci, poukaz by se hodil :-). Hezký den..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Stoklasu nedám dopustit, věci tam mají vskutku krásné, nikdy nevím co dřív:-)

      Vymazat
  8. Thank you, Minnie, Follow you back!
    Have a nice day, G.

    OdpovědětVymazat
  9. Moje prázdninové zážitky...byly u babičky na vesnici kde jsme si se sestrami z dek dělaly stan, vzali babičce polštáře a i když tam bylo parno, vůbec nám to nevadilo. Sem tam zavítala nějaká ta zvířecí drobotina...pak jsme dlouho přemlouvaly ať tam můžeme i spát ale nikdy nám to nedovolili...takových zážitků je spousta...jezdění na kole, brouzdání v potoce, opalovačka na střeše zahradního domku ale nejhezčí na tom je, že nám ty vzpomínky nikdo nevezme a kolikrát i nějaká vůně mi tu vzpomínku připomene =)

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥