Nová česká módní značka Emblemm

Když jsem přišla z akce, kde jsem se setkala s mladým klukem Matějem Maňákem, který je majitelem nové módní značky Emblemm, byla jsem v obdivu. Ráda poznávám lidi, kteří jsou snaživí, tvořiví, mají nápady a jdou si za svým a to přesně Matěj je.






Matějovu cestu od nápadu až po realizaci si poslechněte ZDE.

Pár jeho designových kousků jsem vám nafotila.





Nejvíc se mi líbí kabelky a šátky, které na sobě mají naší matičku Prahu. Obchod najdete ZDE.



Jak jste si určitě všimli, jeho velkou inspirací je hudba, za mě zkrátka bezva. Jednoduše luxus, kvalita a originalita.
Já přeji Matějovi spousty úspěchů, nespočet nových kolekcí a ať ve své originální, zajímavé a úchvatné tvorbě pokračuje.



Vaše


CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥