Matyho druhé narozeniny

Před dvěma lety, v 16:05 se stal zázrak (který jsem, ani nevím jak, přežila), zrodil se nový život a tenhle malej uzlíček, kterej mi řiká ,,mamá'', mě už dva roky obohacuje a naprosto naplňuje. Je to LÁSKA.
A jako každý rok se náš dnešní den nesl v duchu oslavy narozenin a v mé hlavě poletovaly myšlenky, které se vracely na porodní sál, před dvěma lety... v jednu chvíli jsem se rozpomněla tak intenzivně, až na mě šly skoro mrákoty.







Nevím jak vám, ale mně se tento způsob jara zdá poněkud podivným, totiž, je to spíš léto. Ale nám to teda neva,  dnešní den jsme si krásně letně užili, nacpali si pupky a užili hodně srandy. Maty byl nadšený! A nejen z dárků  (ačkoli sada nářadí měla vesmírný úspěch).


Po oslavě jsme jeli s Riguš k vodě, aby se trošku ochladila. Je to ovšem bábovka a namočila se jen nepříliš.




Natrhali jsme bezinky a už se chystá šťáva.


Co víc?... Šťastný je, tak hlavně ať je zdraví a čeká nás ještě nespočet dalších bezva dnů. Jsem vděčná, že můžu být mámou takovýho skvělýho (občas pěkně vzteklýho) kluka <3.





Mějte se fajn!

Vaše

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥