7 radostí pro šťastnější květen

1.Pivoňky, kam se jen podíváš

Duben byl zahalený v omamné vůni šeříku, květen bude zastřený v pivoňkách.
Minulý týden jsem šla s Matyáškem k doktorce a udiveně jsem koukala, jak si začali lidi šlechtit i ty nejmenší zahrádky u paneláků a okna zdobit krásnými truhlíky (kdybych neměla strach, že mi z okna ten truhlík spadne a někoho zabije, také bych o něm popřemýšlela:-)). Před vchodem do ordinace nás už z dálky vítaly pivoňky. Krásné pivoňky, kterým jsem neodolala a musela si k nim alespoň p(ř)ivonět. Nejradši bych si je natrhala domů do vázy, ale nakonec jsem si řekla, že nemůžu být sobec a měly by zůstat živé a dělat parádu a radost všem kolemjdoucím.
Shodou okolností jsem dostala krásnou pivoňkovou Yankee Candle k narozeninám, takže přece jen ty pivoňky nám doma voní:-).



A u pivoněk ještě chvíli zůstaneme i co se kosmetiky týče.

2.Kosmetika

Na řadu se po roce dostala pivoňková vůně od Dermacolu a od mojí darling jsem dostala - Hello Darling od Victoria's secret.



3.Jarní úklid

Asi si ťukáte na čelo proč až teď, ale celý měsíc mi trvalo, než jsem se přemluvila k čistce šatníku. Chce to hodně odhodlání a silnou vůli :-)), ale výsledek stojí za to. Jeden objeví dávno ztracené lodičky, šátek, který se perfektně hodí k nové kabelce a nasouká se do kalhot, které před zimou zahrabal na dno skříně, aby neměl výčitky a pocit sebezatracení.
Občas si připadám jako Monika z Přátel a kdybych měla menší vysavač, vyluxuju ten svůj větší, ale co je venku tak krásně, tak úklid vázne - nakonec, život se má užívat a já si řekla, že začít uklízet můžu zase až na podzim (přinejhorším až začne pršet).
Další kapitolou je úklid auta. Moje auto alias jezdící popelnice dostává zabrat, vozím v něm děti, psa a hromadu jídla na cesty:-), tak si to zajistě umíte představit. O to větší je pak radost z čistého a umytého nablejskaného auta.  To mám pak stou chutí vozit návleky (a šikanovat každého koho vezu), dětem dát náhubky a Rigušku ostříhat do hola:D. Navrch koupím vůni a na pár dní si jezdíme jako voňaví králové všech aut:D.


4.Jednoduché a lehké dobroty

Panebože proč? Nejím bílé cukry, bílé pečivo, jím hodně zeleniny, koupila jsem si kokosový olej a smaženému se vyhýbám jako čert kříži. Tak proč? Proč, když si dám jednoho mini dortíčka s malilinkatým kafíčkem a jeden kopeček zmrzky, tak mám dvě kila nahoře?:D. Proto se většinou  snažím mlsat zdravě. Tyhle tyčinky, které mě vozí holky z Anglie jsou naprosto božský a co vám budu povídat, mám co dělat, abych je vždycky nesfutrovala na posezení.


A když už jsme u toho sladkého, objevila jsem výborné pohankové palačinky a cizrnové lívance v drogerii DM. Jediné co se ke směsi přidává je voda či mléko. A chuťově, ačkoli pohanku a cizrnu nejím (i přes veškerou svou snahu) jsou výborné!


Matyášek sice snědl jenom jahody, i přes to, že jsem mu je pomoučkovala a nazdobila. Tak snad příště:-)


5.Dva sympatičtí koalové

Z těch nejde nemít radost. Na ty propršené jarní večery mám doma svoje koalí kluky, kteří nezkazí žádnou srandu (ani moc neremcaj) a jsou měkoučkýheboučký, že bych v nich nejradši i spala.


6.Odložte si, prosím

A u něčeho lehčího ještě chvilku zůstaneme, protože je na čase zazimovat ponožky a chlupatý župany či pyžama. Teď je řada na saténové košilky a župany, díky kterým si (bohužel) musíme připustit, že se plavková sezóna, neúprosně blíží a je zapotřebí naše ladné nožky alespoň trošku opálit. Audrey Hepburn ve Snídani u Tiffanyho a její bílá košile taky není k zahození, co říkáte?


To si pak lehnu v té saténové košilce, s koalíma bačkorama, kocourem na břiše a jsem stejně rozverná jako Audrey a hezký večer trávím s knížkou v ruce...

7. Povídky od Woodyho Allena

Abyste věděli o čem píšu, mám pro vás pár úryvků:

,,Je objektivně nemožné prožít vlastní smrt a nezačít zpívat falešně''

,,Věčná nicota nevadí, pokud jste na to oblečeni''

,,Nejen že neexistuje žádný bůh, ale zkuste o víkendu sehnat instalatéra''

,,Nakonec na mě skočí obrovský černý panter a pozře můj mozek a srdce. To mi zkazí celý večer.''

Co dodat, Woodyho vtipný, intelektuální až absurdní humor já prostě žeru.



Mějte krásné květnové dni, moji

Vaše

CONVERSATION

8 komentářů:

  1. děkuji ta tipy :) btw. opravdu ta svicka voní jako pivoňky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po pravdě voní krásně když se zapálí, ale kdybych nevěděla, že je pivoňková, tak to nepoznám:-)

      Vymazat
  2. S těmi pivoňkami jsi mě úplně naladila:) Hned bych si nějaké pořídila, aspoň do vázy, protože nemám balkon:(

    Sim in the Bubblegum
    Píšu, tedy jsem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Sim, já sháněla živé, ale už jsou skoro odkvetlé, tak jsem ráda za ty svoje ,,umělé'':-)

      Vymazat
  3. Mňáám.. avokádo jsem dlouho neměla, budu si ho muset zase koupit :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Neli, já akorát jedno vyhodila, nějak se mi poslední dobou nedaří a vždycky mi zčerná:(- Tak ať máš štěstí a pochutnáš si:-)

      Vymazat
  4. Samé krásné radosti! TAkové články jsou pohlazení po duši :)

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥