Jak vyzrát na Den B (blbec)

Ježkovi voči, kdo by ho neznal. Den B-né den D, ale B. Typický Béčko. Ráno vstanu, upustím kartáček-namazaným dolů, to je samo-takže čerstvě vypraná předložka před umyvadlem je špinavá. Kartáček obalenej vlasama. Naleju si džus a nějakou vnitřní vesmírnou silou se mi podaří rozbít skleničku a snad milion malilinkatých střepů zdobí podlahu v kuchyni. Řvu na psa, na kočku, na dítě, aby do nich nešlápli, musím v rychlosti vysát a utřít celý obsah skleničky, přichystat čaj a snídani a ještě k tomu se v rychlosti nalíčit, což už mám samozřejmě časově na trop. Odcházíme z domu, v autě si račme povšimnout malého oka na punčoše (ach jo, než dojedu do práce tak je tam díra jak do stodoly) a ve zpětném zrcátku si narychlo líčím rty-výsledek je, že vypadám jako transvestita.


V práci pak ani nemluvě...Třeba moje Léňa mi včera volala s tím, že mi musí říct vtipnou historku (tý holce se snad ani jiný nedějou, většinou to má spojitost s pádem - má silnější gravitaci zřejmě). V práci jí ruply kalhoty a měla to jen tak tak, že si stihla koupit nový. Ale zvládla to, je to děvče moje šikovný, nemusela jít s roztrženým zadkem přes celý město:-))
Nebo když vám přes cestu přeběhne černá kočka a večer už máte prostředníček v sádře. A co taková historka o tom, jak si to vesele šinu, celá vyšňořená na Silvestrovskou party, vezmu si černý šaty a dlouhej kabát a když se zamnou začne partička chlapů z ničeho nic smát, říkám si (ha, to by byla sranda, kdyby se smáli mně, že mi kouká půlka zadku z těch šatů)...za rohem už znejistím a kontroluju svojí zadnici, no a čemu si myslíte, že se asi smáli (na mou obranu, fakt jsem spěchala! Ale stejně nechápu, jak jsem si toho nemohla všimnout, venku mrzlo!)?
A tak bych mohla pokračovat až do večera a určitě by se v tom pár z nás (myslím, že minimálně každá druhá) poznala. Občas se prostě z té postele vstane levou noho (lidově-prdelí na před).

Pokud máte den blbec, zkuste 5 tipů, jak se nenechat vyvést z rovnováhy.


1.Pospíchej pomalu

Pospícháš na důležitou pracovní schůzku, nebo jen potřebuješ být někde včas? Většina autonehod vzniká ve stresu. Pokud pojedeme rychleji, ušetří nám to maximálně pár minut a za ten stres a chvilku nepozornosti to nestojí. Pokud ti ujede bus před nosem? Pojede další.


2.Srážka s blbcem

Co může být horší? A však je to nejčastější a nejjistější pozdvižení a obrat nálady o 180 procent. Hlavně klid, a jak řekl pan Jan Werich ,,Kde je blb, tam nebezpečno''. Tak se nenechme rozčílit a ihned jak to bude možné, kliďme se někam do ,,bezpečí'':-).


4.Nikdy nemůže být tak špatně...

Naopak, vždycky může být hůř, toho se držím a pak si uvědomím, že když nejde o život, jde vlastně o prd.


4.S úsměvem jde všechno líp

Pokud za dva dny odlítáte na dovču a váš pas se někam zatoulal, propadáte beznaději a panice, nebo na poště ztratili vámi, tak očekávaný balík, myslete na to, že vy za to nemůžete, ale člověk na onom úřadě taky ne. Slovo děkuju, prosím a úsměv se mi jaksi zdá, ztrácí na váze. Mysleme na to, že jsme lidé vychovaní a né paviáni v ZOO, kteří na sebe povykují a skáčou z větve na větev. Možná, když se budeme chovat slušně a jako lidi, vyřeší se daný problém ještě dřív, než řeknem švec:-). (A nebo taky ne a vyběhnou s vámi na všech úřadech, bankách a institucích, jako semnou-ale já se nevzdám:D).


5.Nevidím, neslyším, nemluvím

Pokud jsme celý den Bé přečkali bez sebemenší (možná jen maličké chvilkové psychické újmy), nepotřebujeme už nic, jenom klid - zasloužíme si ho...Jo a taky klidně litránek vína.


A co nás Kačeří příběhy naučili? NO přece, ,,Když jsi v nouzi, stačí zavolat heslo Kačer! Woohooo...''


Mějte se fajn a užijte si víkend,

vaše

CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Anonymní15:33:00

    Tak bod č. 5 nejlepší! :D Také praktikuji!!

    xxx

    www.nobodyslisten.com

    OdpovědětVymazat
  2. Když mě potká den blbec, vidím naději v tom, že si můžu večer zalézt do postele a vyspat se z toho. Nic jiného většinou nepomůže.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, né jen tak pro nic za nic se říká, že nejsladší na světě je právě spánek:-)

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥