Pauza na změnu


OOOOh, What you want, Baby, I got. What you need, do you know I got it? All I´m askin' is for a little RESPECT, hey Baby, when you come home! Just a little bit, hey Baby! Just a little bit....


Po měsíci (ve kterém jsem stihla stěhování, pár nemocí i ukončení vztahu), jsem konečně zpět a v rytmu Arethy Franklin  probírám fotky a chystám články, kterými mám v úmyslu vás zahrnout. To jste rádi co?:-). Hlavně ty podzimní, těším se na ně celý rok.

Udělala jsem si delší pauzu a musím říct, že mi ten můj malilinkej blog chyběl a těším se, až tu zase budeme spolu klábosit o různých radostech a tentokrát i strastech. Nikdy jsem nechtěla mít blog jako deníček nebo si tu vylívat srdce, ale poslední měsíc mě přinesl velkou úlevu a ačkoli byl hektický, tak stál za to! 
Život je takový, jaký mu dovolíme být a vše je jen o nás! Nenechte se soužit ani omezovat a pokud jste dlouhodobě smutní či nešťastní, ať už v práci, ve vztahu nebo životní situaci, tak si vše rozmyslete, vymyslete, seberte sílu a rozhodněte se být zase šťastní. Člověk - (hlavně teda my ženský) toho vydrží až přes příliš, někdy zavíráme oči, jindy si určitý věci nepřipouštíme, nebo je nevidíme či jen nechceme. Ze začátku to bolí, je toho hodně, (možná až moc) a možná si budete myslet, že tu tíhu ne(u/s)nesete, ale věřte, že z vás ty starosti spadnou a budete moci zase volně dýchat...


 A to přesně dělám já. Nádech štěstí, výdech štěstí. Užívám barev nádhernýho podzimu, směju se a užívám si padajícího listí a Matyáška, když se tím voňavým listím brodí<3.


Moje největší štěstí je tenhle malej čert, kterýho miluju z celýho srdce a vše co se událo, se událo hlavně pro něj.


Je to docela psina, vám povím, celej dům narvat do bytu 1+1, ale jak zpívaj Ready Kirken, ,,někde si najdu malej byt a tam si budu jen tak žít a snít'' a je to svým způsobem strašně fajn. Alespoň nemusí člověk tak dlouho uklízet. A víte jak se říká, když se s...jedno, tak se s... všecko? U mě to platí vždy desetinásobně. Hned druhý den nám v mini bytě přestala téct teplá voda, vylítly pojistky, vypadly na mně dveře od skříně a přestala fungovat pračka. Ale i tak vám můžu ze srdce říct, že je na tom našem světě krásně a vím, že mi ta ,,potvora'' karma konečně odpustila (teda alespoň doufám, že se mnou jen tak nelaškuje, má totiž opravdu zvláštní, někdy až černý humor.)

Pokud řešíte v životě cokoli, věřte, že bude líp a pokud budete chtít a usilovat o něco opravdu na plný kecky, tak to slunce zase vyjde a i když to snadný nebude (většinou není), nový začátky či starý konce jsou vždycky takový, tak to bude stát za to. I kdyby to měla být ta nejmenší změna, i ta bude krůčkem dopředu a vy se někam pohnete, nebo dokonce rozhoupete a přeskočíte obří jezero plný ryb plujících bříškem nahoru.

Napište mi jaké životní období prožíváte vy, budu se těšit!

Slunce v duši,

Vaše



CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Ač obsahově neveselé, nemůžu si pomoct, mě ten článek vlil krev do žil. Bravo!
    Přeji Ti, ať se ten byt co nejdříve zdá daleko větší než ve skutečnosti je, a to čertisko s neuvěřitelně krásnýma hlubokýma očima ať Ti dělá jen samou radost.
    A ať je prostě už jenom líp!
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Henrieto, děkuji a moc si vážím každého slova co jsi napsala. Byt je mini, ale vlastně naprosto skvělej. Někdy vám ukážu svůj krásnej výhled do lesa. Což je zrovna teď na podzim paráda! Čertisko je moje radost a koncem každého dne je i sebevětší lumpárna odpuštěna <3.
    Měj se krásně a líp už je:-).

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥