Vůně (z) Londýna

Minulý víkend jsem strávila se svojí kamarádkou Klárou, která žije v Londýně a zastesklo se mi. Hned bych na pár dní zaletěla a je vám určitě jasný, že první zastávkou by byl Camden, kde bych si dala obří cheesecake (nebo carrot cake?) a koupila bych si nějaký cingrlátko, který bych usmouvala za pár liber. Dneska jsem se místo toho rozhodla, že vám provoním byt, zahalím vás do květinových, citrusových i orientálních vůní a to vše s nádechem právě Londýna . Firma Milton Lloyd, mě (jako správnou, máslem posedlou češku) zlákala cenou a nápadem jak na parfému ušetřit (snaží se nabízet kvalitní parfémy, za co nejnižší možnou cenu- neplatíte tedy za nazdobený flakon, ale za vůni, která se skrývá pod jednoduchým obalem).


A jelikož jsou za necelé dva měsíce vánoce, berte to i jako malou inspiraci. Myslím, že by vůně potěšila nenáročnější ženu (dívku), která je zvyklá na vůně z drogérie nebo si nepotrpí na drahé parfémy, či jako finančně nenáročný (doplňkový) dárek třeba do kosmetického balíčku (Vůně ZDE seženete i pánské).

1.TATTI
Má vonět jako Bamboo od Gucci a musím souhlasit. Sice nevydrží jako originál, ale s cenou 195,- jí to odpouštím. Vůně je květinová s mírným nádechem vanilky.



2.SUMMERTIME
Ačkoli léto už je nenávratně letos pryč, můžete na něj zavzpomínat se sladkou vůní Summertime, která připomíná Flowerbomb od Viktor & Rolf. Najdete v ní bergamot, jasmín i růži. Celková výdrž poměrně dobrá, jen ten ocásek nějak nesedí k mému vkusu:-).


3.COLOUR ME RED
Rush od Gucci (už nějaký pátek nepoužívám, ale zkusit tu vůni jsem zkrátka musela). Přiznávám, já raději originál. Vůně je dost kořeněná a sladkost se mísí s květinami.


4.I AM I FEEL
Vůni jsem objednala pro mamču a přijde mi perfektní do toho sychravého počasí, které nás v posledních dnech provází. Ovocná orientální vůně, má výdrž a pohladí.


5.COLOUR ME SKY BLUE
Vůní jě jako Narciso Rodriguez For Her. Velmi lehká, originální a ženská vůně. Je to má favoritka, kterou bych od originálu nerozeznala.


Přiznám se, že jsem asi parfémový snob a zůstanu raději u originálů, ale v poměru kvality a ceny se dá přihmouřit očko. Svou velikostí (50ml) a tvarem můžou být i dobrými společníky na cesty, na párty a zkrátka tam, kam se vám nechce vláčet parfém.

Jaké jsou vaše zkušenosti s levnějšími parfémy, dáte přednost originálu, nebo jdete ,,po'' vůni?

Mějte se krásně a doufám, že jsem vám ty vaše obýváčky nepřevonila až moc:-).

Vaše

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥