Jak jsem si (ne)pořídila retro bicykl

Často autem projíždím kolem pražského květinářství, u kterého stojí stylový růžový bicykl a já si vždycky povzdechnu a přestavuju si, jak mám takovýho krasavce zaparkovanýho na zahradě (v kočárkárně).



Jééé, úplně se na něm vidím, letní šaty, balerýnky, moje rudý vlasy mi vlají ve větru (samozřejmě bych si je nechala narůst)...jó a taky klobouček, jak ladně jezdím a chlapi se za mnou otáčejí (moje vize představuje i drastické zhubnutí tak 20kg), v košíku puget čerstvých květin, bagety a nějaké dobré muffiny z místního pekařství na snídani...ach...


Jenže to si pak člověk uvědomí, že to krásný kolo nemá přehazovačku, že bydlí v díře po granátu a že mám z ježdění na kole docela fóbii (blbost, říkáte si, jenže já si před pár lety vypůjčila kolo od kamarádky a zjistila jsem, že je to fakt. Můj pud sebezáchovy se bojí a křičí a po pár metrech zjišťuju, že to kolo jenom vedu a přiblble se u toho usmívám). Ale co, krásný je! Možná si ho pořídím jako dekoraci domů, na zahradu nebo až budu v důchodu bydlet (určitě) na nějaký rovince. Pořídím si na něj košík, klobouk a v šatech si to budu brázdit parkem (důchoďákem).


Celá já..


...spíš teda nějak takhle.


Hezký a úsměvný den,

Vaše zasezasněná


CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Taková kola jsou vážně moc krásná ale to by člověk musel bydlet snad někde v nějaké Francouzské vesničce :D aby to uplatnil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tam bych se na něm nejlépe viděla! V čechách maximálně tak Třeboňsko:-)

      Vymazat
  2. JO! To bylo dobrý:-). Snění je skvělá věc a když se tomu přidá trochu nadhledu, je to docela zábava:-).
    Pěkný sváteční večer
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) To jsem ráda, že jsem tě pobavila. Se sněním se musí opatrně a když se to umí, je to paráda.

      Měj se krásně Henrieto <3

      Vymazat
  3. Takze si poridime nejake retro kolo a budeme jezdit jen po rovince;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko přesně! A nejlépe někde po Provence:-)

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥