Radosti ze sladkosti

Změnil se nám čas na zimní a co si budeme povídat, dny jsou krátké, noci začínají být zmrzlé a na teplo si počkáme pěkně dlouho...Ale nebudeme zoufat, podzim je v plném proudu a tím pádem prohlašuji každoroční čajovou sezónu za zahájenou.


A tak si poslouchám Johna Lennona, popíjím zelený čaj a nebudu lhát, k tomu čaji si vychutnávám i zmrzku. To si zase budu ráno nadávat:-). Ale co, já to s Matyášem vyběhám (že jo...). Netrpělivě čekám na TU NOC, kdy i MOJE dítě bude spát CELOU NOC a já začnu ty proradný cukry pomalu odbourávat (jéé, no tak alespoň mám výmluvu).


Až se tak stane, tak mám zásoby sladkého naštěstí i ve šperkovnici a koupelně (to vyznělo poměrně divně. Ne, nenajdete u mně v koupelně zašitou tatranku nebo gumový medvídky :-D). Myslím tím třeba tyhle rozkošňácký naušnice nebo balzám na rty, který voní jako žvejky.


Pokud chcete provonět celý byt po sprše a zachumlat se do peřin krásně voňaví, tak oceníte vůně a a tělová mléka od Victoria's secret. Navíc jsou tak hezky pojmenované, že jim nejde odolat:-).



Pokud vás přepadla chuť (ne, neděkujte mi takhle večer) na podobný dortík, musíte si pořídit tak skvělou kamarádku jako je moje Mary (jasně, díky Mary, ty vážís 50kg i s mokrou dekou a klíčema od baráku), která mi vždycky rovnou dva přinese. Fakt s tím přestaň!:-)


A na závěr...



Mějte sladký celý den a život <3.

Vaše


CONVERSATION

4 komentářů:

  1. čajíkovú sezónu som už tiež zahájila ale podstatnejšie skôr, už asi mesiac nič iné nepijem :D
    tie náušnice sú so cute! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alex, tak mi dej tip na nějaký skvělý čaj, ráda zkouším nové příchutě. Já mám nejradši zelený s jasmínem.
      Děkuji a měj se krásně!

      Vymazat
  2. Ten drotík mě uplně dráždí :D :D Mám na něco chuť. Taky si musím pořídit takovou kamarádku.
    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, bacha na to, tyhle kamarádky se nevyplatí, já si pak vždycky nadávám, že jsem ty dortíky sfutrovala oba.. Ale určitě mě chápeš:-)))

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥