Bouřková romance aneb snění o zahradním domku

Můj sen je mít zahradní domek s verandou, kde budu mít svou ,,tajnou'' zašívárnu, ve které se občas schovám před okolním světem či každodenním shonem. Kde bych si užívala bouřky a déšť bubnující na střechu. Ta pohoda bude, jak jinak, v rytmu jazzu a já si tam budu dělat, co mě jen napadne. Klidně skákat hodinu na posteli nebo koukat do stropu a foukat si na čerstvě nalakovaný nehty:-).


Na verandě budu odpočívat v houpací síti a vevnitř, uprostřed malýho pokojíku, bude obrovský pohodlný křeslo, možná rovnou lenoška, ozdobená krásnýma polštářema, stolek na tvoření a stolek s lampičkou, rozečtenou knížkou a tím největším hnkem na čaj (studeným, znáte mě:-)). Všude spooousta svíček a jenom ty nejmilejší věci od přátel a rodiny, zkrátka vzpomínky, který jsem za ta léta nasbírala.


Jen tak si tu budu psát, číst a malovat. Klíč od dveří bude jenom jeden (fuj, ta sobeckost) a společnost mi bude dělat pár kocourů na klíně, na noze fluffy bačkory a nějaký ty dobroty (přece tam neumřu hlady, že jo:-))...


Až mě omrzí ticho nebo déšť hrající na střechu, tak pustím starej gramofón a možná si i zatancuju (ale to jen když uslyším I WILL SURVIVE).


Doufám, že tam budu mít i kuchyňku a v rohu úplně malinkakatou (tu nejmenší) vaničku, která nebude pod nánosem bublinek ani vidět (Mary nesměj se, napouštět si jí tu budu výjimečně sama nebo jeden z kocourů, víš jak je mám vždycky vycepovaný).



Už cítím čerstvě upečený malinový košíčky a ve vzduchu bouřku...ach <3.

Mějte se zasněně,
vaše

CONVERSATION

20 komentářů:

  1. Nádherné snění! Snít se rozhodně má. Některé sny či přání se mi v životě splnily a někdy vrchovatě. Člověk si nesmí nic přát urputně, ale jen tak snít ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snění, to nám nikdo nevezme, snít si můžeme podle libosti a vymýšlet klidně jízdu na jednorožci s pětikopečkovou zmrzkou v ruce:-)).

      Měj se krááásně!!

      Vymazat
  2. Mám ráda tvoje články stále víc...����

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Markétko, za tak hezkou poklonu tě do domku možná i pozvu a natočím vaničku:-) <3.

      Měj se krásně!

      Vymazat
  3. Anonymní17:51:00

    Tak tenhle zahradní domeček bych si taky nechala líbit :)
    jdusizasvym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní17:53:00

      Jo a moc děkuju za krásné komentáře u mě na blogu ♥

      Vymazat
    2. Myslím, že tímhle domkem by nepohrdla žádná z nás:-). A nemáš zač, měj se krásně!

      Papa

      Vymazat
  4. Páni, to je pěkné počtení! Stačí zavřít oči a představit si to. Já vlastně takový zahradní domek(malou chatu) mám, jen vana tam chybí:-). Nicméně k němu přistupuji více prakticky, ale tohle Tvoje snění se mi moc líbí.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se máš Henrietko, alespoň se v něm dá určitě perfektně zahradničit:-)

      Vymazat
  5. Takový zahradní domek by se mi taky líbil :) my tedy doma jeden máme, ale rozhodně ne takhle hezky zařízený, slouží spíš pro praktické věci k práci na zahradě a tak... :) zasnila jsem se s tebou :)

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat
  6. Já to tvoje snění miluji. Něco podobného by se mi taky líbilo a kord kdyz čtu text a představuji si to, tak bych tam hned chtěla. Ty fotky k tomu jsou perfektní :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem se zamilovala do naší terasy... ani nepotřebuju jezdit nikam na dovolenou, prootže když jsem na terase, je to tam jako na dovolené... děsí mě, že končí letní sezóna, protže v zimě se tam sedět už edá, v tomhle má domek zase výhodu

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY o nálepky na notebook

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, tak to se nedivím, terasa má taky svoje kouzlo:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Tak koukám, že tu není asi nikdo, kdo by jí nebral:-)

      Vymazat
  9. Snění ve velkém stylu, fandím ti. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky si fandím, ale zatím to moc nevypadá:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  10. Love it !
    I follow you ♥

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥