DIY Scrapbook album (pro začátečníky)

A je to tu, první školní den, prázdniny utekly jako voda a začíná babí léto. Doufám, že se povede a bude krásné jako v loni. Příroda se začíná barvit, na zahradě dozrávají jablka a já bych pila jenom čaj, tvořila a ani nevíte, jak strááášně ráda bych si zalenošila. To si ale můžu nechat zdát:-). Maty nesmí na sluníčko a ven celkově, kvůli zánětu v očíčku, tak jsme už několik dní doma a jelikož mi z toho už začíná solidně hrabat, tak jsem se musela po večerech realizovat kreativněji. Tak jsem vyzkoušela scrapbooking.
Jsem ve scrapbookování nováčkem a abych si to na poprvé usnadnila, tak jsem sáhla po sadě na scrapbooking, ve které vše potřebné najdete.



K dekorování toho na vás čeká spousta, od různých cinkrlátek, stužek až po rámečky a obrázky.


Polovina stránek je už nazdobená a nachystaná dělat radost. Zbytek čeká na celkové dozdobení, takže nemusíte krotit fantazii, ale hezky jí vypusťte do světa.

 
K tomu řádění budete potřebovat jen lepidlo a něco dobrého na zub:-).


Album má tvrdé desky a roztomilou růžovou stužku (celou barevnost alba představují přesně ty mé oblíbené), která ho drží na uzdě, takže je na vás jak si stránky poskládáte.



Strašně ráda si vystřihuji z časopisů. To mě chytlo někdy v osmi letech, kdy jsem si lepila Backstreet boys - tak ven s tím, kterýho jste milovaly vy:-)? Mám spousty obrázků a (bytových) inspirací a konečně jsem pro ně našla uplatnění.


Součástí balení jsou i tahle lepítka, která vám usnadní lepení deko ze silnějšího papíru.




Já přidala kromě fotek a obrázků i pár svých oblíbených citátů a motivačních vět <3.


Na řadu přišly i různobarevné třpytivé tužky, které na tuhle chvíli netrpělivě čekaly na poličce.


Všechny ty vintage obrázky, pocukrovaný flitrama, kousek washi pásky, stužky nebo krajky a každá stránka dostane svůj okouzlující šmrnc, který vám udělá ohromnou radost (ke štěstí, alespoň mně, stačí vážně málo).


Klidně si ale můžete scrapbookovat tvořit po svém. Vyrábět jednotlivé stránky z papírů, používat zdobení, obrázky a razítka své vlastní výroby. Na e-shopu STOKLASA seženete vše, od papíru až po cokoli vás napadne.


...Od cestovního deníku, do kterého sbíráte vzpomínky, vstupenky či jízdenky, přes fotoalbum, kalendář a nebo dárek (asi pro kohokoli k čemukoli), obdarovaný si může album vytvořit sám a nebo ho můžete vytvořit vy a dát do něj pár vzácných vzpomínek <3. Chystám se za pár dní na svatbu, tak přemýšlím nad vytvořením nějakého hezkého alba novomanželům.


Je to zábavné a kreativní tvoření pro radost. Po ruce sklenka vínka, ta ,,vaše'' nejmilovanější hudba a máte o hezký večer postaráno:-).


Tak co, bavil by vás scrapbooking, nebo vás už nějaký ten pátek baví?

Mějte se kreativně,

vaše


CONVERSATION

8 komentářů:

  1. Vypadá to hezky, ale také dost pracně. Já bych na to asi neměla trpělivost, mám fotky vystavené v pokoji na nástěnce a jsem spokojená :) ale možná to někdy vyzkouším, až bude dlouhá chvíle :)

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lenni, pracné to vůbec není, je to spíš hračka a sranda:-) Já mám také spousty fotek vystavených, jednou plánuji celou jednu zeď v chodbě jen a jen na fotografie:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  2. tak to teda vyzerá úžasne a nádherne! ja mám veľa takýchto drobností pripravených na to, že z nich spravím jeden veľký scrapbook plný fotiek a spomienok a nejak si k tomu neviem sadnúť a vytvoriť to... ale za to mám plnú krabicu blbostičiek vhodných k jeho tvorbe :D.

    KEJMY | GIVEAWAY .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kejmy, moc moc děkuju! Určitě se do něj pusť, ten pocit, když máš pak vše ,,uložené'' přehledně a kdykoli se ti zachce můžeš se z toho potěšit, je vážně bezvadnej:-).

      Vymazat
  3. To vypadá jako dobrý nápad.
    Připomíná mi to takové retro, ale proč něco takového nezkusit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti, reto je právě mooc fajn:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat
  4. Jééj! Tak toto je mega, takúto scrapbook sadu som nikdy nemala,vždy čerpám len z toho čo mám doma, alebo som si dokúpila washi pásky, či nejaké farebné papiere s potlačou, ktoré ale ani ajt ak moc nepoužívam, ja mám cestovateľský scrapbook a vždy sa teším ako si spravím nové stránky z dovolenky, či výletu !:)
    The Noela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to naprosto chápu:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥