Dětský pokoj v oblacích s horkovzdušnými balóny


Dneska vás do svého království pozve Matyášek, vyfešákoval se na to, tak snad se vám u něj bude líbit:-).



Nejdřív byl v plánu dětský pokojík neutrálních barev, ale nakonec jsem upřednostnila barvy veselé a doufám, že se mi to povedlo. Všude jsou teď pokojíky skandinávského stylu, hodně minimalistické a ačkoli se mi to líbí, tak vím, že mám představu o útulnosti a dětském pokojíku jako takovém trošku jinou.



V  pokojíku má Maty dekorace většinou z Anglie.


Nejvíc dali, co se výběru týče, zabrat obrázky. Nechtěla jsem přehnaně miminkovské, ale spíš klučičí, aby se z nich Maty mohl těšit klidně i jako školák. Ty jsem sehnala přesně podle své představy. Sice jsem je na PIXERS.CZ vybírala skoro 2 měsíce (jelikož je to asi největší e-shop ve kterém jsem kdy nakupovala a troufám si říct, že jsem stejně tak polovinu obrázků neviděla:D), ale jsem z nich nadšená. 


U každého obrazu si můžete vybrat spousty variant. Najdete tu obrazy (fakt asi miliony), fototapety, obrazy na plátno, plakáty, nálepky (nejen na zeď) plus si sami vybíráte z velikostí, rámů a samostatný ořez obrázku. 


Na některé můžete mrknout TADY a TADY.




Svítící koule jsem objednala ještě těhotná na Aliexpressu. Za pár kaček a podle toho taky vypadají:D a navíc když je rozsvítím, tak je chce Matyáš pořád tahat.


Mráčky, které jsem kupovala taky jako 2v1, jsou tyhle ti dva krasavci z IKEA.



Stejně jako světýlko, které je nad postýlkou. Světlo je příjemné, teplé a tlumené (na čtení to není, spíš pro děti, které rádi usínají při světle).



 A tohohle úžasňáka mám nejradši já (také IKEA).


U postýlky nemůže chybět ovečka na pyžámko. Každé ráno a večer nám ho dá a během dne ho střeží jako oko v hlavě.


 A další mráčky...


A jelikož jsem byla dítětem 90', tak má Maty pár plyšáků ještě po mně, třeba jako Bugs Bunnyho a Sylvestra.


Z postýlky a toho se teda děsím, takže půjde na druhou stranu ke skříni. Matyášek je v pokojíku spokojený a spinká tu bez problémů sám od první noci. Dokonce jsem se předevčírem radovala, že spal POPRVÉ celou noc (teda já se vzbudila ve 3:45 jelikož mi to přišlo podezřelé, musela jsem ho jít zkontrolovat a pak už jsem neusnula. Maty vstal ve 4:30 a bylo vymalováno). Včera se to samozřejmě už neopakovalo a vstávalo se 4x za noc:D. Enjoy!


U postele má zatím stolek, který stačil už i počmárat (jako ostatně pár míst na bílých zdech), ale jelikož už přišel na to, že díky němu umí vlézt DO postýlky, tak je jen otázkou času kdy bude umět i Z postýlky..a toho já se teda děsím už teď:D, takže půjde stolek pápá na druhou stranu ke skříni.


Jsem za různé krabice a úložné boxy, jsou praktické a byt je díky nim uklizený. Konkrétně tyhle máme z PEPCO a jsou parádní. Pokud tento obchod ještě neznáte, tak je na čase se tam jít podívat a seznámit se se všemi těmi dekoracemi a bytovými doplňky, které tu seženete za minimum peněz.



Třeba každý z těchto obrázků stál 39,-.


Závěsy jsou původně z chodby (když byla ještě do mořského stylu) a než narazím na  nějaké krásné s balóny, tak budou zdobit okno v pokojíku. Lustr jsem sehnala za 100,- v Baumaxu a ačkoli plánuju předělat na balón, zatím je v původním stavu.





Jo a všimli jste si, že i tohohle fešáka zdobí balóny?


A pokud se vám líbí naše podlaha, máme ji z Hornbachu:-).


Pochlubte se pokojíky vašich ratolestí. Do jakého stylu byste pokojík realizovali, popř. v jakém stylu máte zařízeno vy?

Mějte se krásně a budu se těšit na vaše komentáře! Užijte si poslední prázdninový víkend a pokud vás nebo vaše děti čekají od září školní povinnosti, tak vstupte do toho nového školního roku tou pravou nohou a ať se daří!! <3



vaše

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥