Radosti, co v září zazáří

V rádiu jsem zaslechla, že nás čeká podzim, který nastává jednou za 60 let. Má být teplejší než léto..inu, moc tomu nevěřím a když se podívám na teploměr který mě utvrzuje v tom, že je na čase vytáhnout bundy, šátky a k sukním si vzít námi tak oblíbené punčocháče.

Já se na to někdy barevné, slunečné, jindy sychravé a mlhavé počasí už těším a trpělivě i pečlivě připravuju. Letní vůně jsem vyměnila za podzimní, takže netrpělivě vyhlížející Mademoiselle se konečně dočkala.


Dalšími podzimními kráskami jsou Burberry London, to je klasika, která se mě drží už deset let (miluju její vůni, jak se drží i několik týdnů na šátku) a nově tahle kráska od Dolce & Gabbana - 3 L'impératrice, lehce nasládlá, milá a nápaditá vůně, která se ráda toulá po kavárnách i dětských hřištích a ačkoli je to toaletka, zvládne s námi celý den bez mrknutí flakónu.



Deník One line a day jsem vám už představila, tak jen poslušně hlásím, že píšu! Píšu poctivě. Občas mi pár dní zabloudí (když je frmol na tý mateřský DOVOLENÝ), ale vždycky nakonec zašmátrám v paměti a dopíšu je. Snažím se nevynechat ani jediný den.


Když zalovím (v jakékoliv) kabelce, najdu v ní rudou rtěnku. Tuhle matnou od Dior mám ale stejně nejradši, ale tu si schraňuji jako oko v hlavě, ta se mi po kabelkách jen tak hala bala neválí:-).
A jelikož jsem maniak (ale léčím se) do výprodejů, tak jsem neodolala téhle kočině, no není rozkošná? Hned bych jí pomačkala čumáček:D. Našla jsem jí v RESERVED, který jsem si za poslední rok oblíbila natolik, že nenakupuji už skoro jinde.


Pokud máte pocit, že nestíháte, jste bez nálady a po létě na vás čeká pár restů, tak je načase s tím něco udělat. Já pro začátek píšu a třídím své myšlenky, které už bylo potřeba uklid(n)it, aby pořád nevyskakovaly jak čertíci z krabičky. Stačí pár minut denně s huňatýma ponožkama, velkým hrnkem voňavýho, silnýho kafe a kouskem odhodlání a za pár dní máte o starost míň a podzimní deprese si na vás nepřijde:-).




Těším se na ty kratší, propršený dny. Budu muset dát dohromady fotky a albumy, který jsou neposedně vyhlížející ve složkách mého počítače. Taky hodlám víc číst a kouknout na pár seriálů a asi zase po pár letech navštívím Stars Hollow.


Co plánujete vy? Napište mi do komentářů jaké vůně patří k vašim podzimním stálicím?

Mějte se záři(jo)vě

vaše


CONVERSATION

15 komentářů:

  1. Tak já jsem asi barbar, ale já používám vůně nezávisle na ročním období, takže je takto rozdělené nemám a používám takovou, kterou zrovna chci :D ta rudá rtěnka se mi hodně líbí, ráda bych si takovou pořídila :) já teď plánuju dodělat autoškolu a za necelé dva týdny začínám na vysoké, tak jsem na to všechno zvědavá a trochu se bojím :D

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenni, možná to mám takhle rozdělené jenom já (ani mě to nenapadlo:-)). Rtěnku si pořiď, je to dobrá investice:-). Držím palce ať jsi brzy mezi námi řidiči a ať se ti daří na vysoké. Určitě to bude fajn, sice dřina, ale bude to stát za to!
      Měj se krásně! Papa

      Vymazat
  2. Skvelé vecičky! Veľmi ma zaujal ten diárik, ktorý som už všade videla a stále mu odolávam! :D Krásne fotky :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nadush, neodolávej, směle si ho kup:D, né jen, že je krásnej ale i super pětileté vzpomínky:-).
      Děkuji a měj se krásně!
      papa

      Vymazat
  3. Ja mám v pláne sa učiť, učiť a učiť. Ale nie. Teda áno ale okrem toho by som si chcela dať nejaké tour kaviarňami v meste pretože hoci tu žijem od môjho narodenia ešte som nebola vo všetkých.
    Mimochodom krásne fotky! CocoChanel je aj pre mňa môj jesenný favorit!
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alexandro, to učení ti nezávidím, ale zase to vysedávání po kavárnách trošku jo:-). Užívej a dej si nějaký dobrý kafíčko (třeba vanilkový) za mně <3.

      Papa

      Vymazat
  4. Moc hezky nafocené.vůni jsem čuchala u kamarádky a je bezvadná :3

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je hodně zajímavá podle mého...a není pro každého:-).

      Krásný den, Pavli!

      Vymazat
  5. Tak to moc doufám, že je to pravda a tenhle podzim bude teplý, úplně se na chladné dny ještě necítím :) Moje září je a bude trošku hektické, před chvilkou jsem se vrátila z Berlína, za dva dny se stěhuju na kolej a pak hnedka zas odjíždím do Bratislavy a Budapeště a po návratu hned zas začínám ve škole.. Ale aspoň doufám, že díky tomu všemu nebudu mít čas mít nějaký podzimní depky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo Domi, tak to máš přímo ,,nabouchaný'':-), ale někdy je to lepší než se nudit:-). Tak to září ,,v klidu'' přežij a užij!

      Papa

      Vymazat
  6. Já jsem teda barbar :D Já vůně používám úplně random a nějaký období neřeším. O:)
    Ale podzim miluju. Deky, polštáře, čaj a knihy. Ale letos bude asi hektický, čeká mě první semestr O:)
    P.S. Máš nádherné fotky! :-O

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Gabčo, tak možná že to spíš já až moc přeháním:-). Užij si podzim a ať se ti na škole daří!!
      Děkuji a měj se krásně!

      Vymazat
  7. Gábi, krásné fotky a ještě báječnější zářijové výhledy... Bohužel to s tím počasím nějak nevyšlo, tak komu mám poslat poděkování ;) Krásné dny, Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivčo, září vypadalo chmurně, ale myslím, že říjen nám to vrátil v podobě slunečných dní:-).

      Měj se krásně!

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥