Dětská kosmetika Manufaktura BABY AND SENSITIVE

Pokud si mám vybrat, tak vždy sáhnu po přírodní kosmetice a nejlépe české.  Manufaktura je již řadu let moje srdcovka. Zbožňuju jejich jednoduché a zároveň elegantní obaly (hlavně ty krááásný mašličky), limitované edice i doplňky (loni v létě jsem nepila snad nic jinýho než okurkovej sirup), proto jsem moc ráda, že jsme mohli s Matyáškem otestovat i jejich dětskou řadu BABY & SENSITIVE.




Vš    Všechny výrobky mají bezalergenní parfemaci, jsou nebarvené a základem jsou jemné rostlinné suroviny a cenný obsah beta-glukanu. Jsou vyrobeny bez použití ropných produktů, parabenů, PEG emulgátorů a sulfátů. Více ZDE




Tato řada je jedinečnou kosmetickou kolekcí pro citlivou pokožku kojenců, dětí i dospělých, která vyžaduje specifické a nedráždivé složení pečujících produktů. Základem receptur této řady jsou jemné rostlinné suroviny obohacené o vybrané aktivní látky-přírodní extrakty a oleje, panthenol a vitamíny.





1.Jemná mycí emulze s ovesným výtažkem a panthenolem (Ke koupi zde)
Miminkům je zatím asi konzistence i vůně kosmetiky jedno, takže máme z jejich koupání požitek spíš my maminky. Za mně je tato mycí emulze dokonalá. Nevtíravě a krásně voní, nevytváří nadměrnou pěnu a dětskou pokožku hydratuje.

2.Jemný výživný krém s ovesným výtažkem a bambuckým máslem (Ke koupi zde)
Má hutnější konzistenci (díky bambuckému máslu, které je vhodné pro suchou pokožku), krásně hydratuje a svou vůní drží na pokožce celé hodiny. Ráda se s ním mažu i já:-)

3.Jemný vlasový šampon s ovesným výtažkem a panthenolem (Ke koupi zde)
Jelikož Maty nemá moc vlasů, tak nemůžu soudit zda se snadno rozčesává, ale vlásky má Matyášek hebké a lesklé.

Etikety jsou v mých oblíbených barvách a naprosto Cute and Lovely. Srdíčka mluví za vše:-).


Vyzkoušela jsem už několik značek dětské kosmetiky a Manufaktura mě opět nezklamala. Kvalitou i cenou je za mě TOP. Do budoucna jí budu Matyáškovi kupovat nadále a až z toho malého miminka vyroste, tak si jí čas od času koupím pro sebe, abych si ty miminkovské časy zase připomněla ♥.

Jakou dětskou kosmetiku používáte? Dáváte přednost ceně, složení, nebo to neřešíte? Vyzkoušíte dětskou kosmetiku Manufaktura?





Mějte krásný den,
Vaše





CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥