Z bláznivý bloncky přes pink, violet až po redhead, aneb zničené vlasy snadno a rychle

Když začnu nudit sama sebe (poslední dobou už je to lepší, nemám na to naštěstí moc času), tak je to to nejhorší, co se může stát!:-))))
Od svých šestnácti, když jsem se začala nudit, tak jsem střídala barvy na vlasech častěji než Lady Gaga...v pondělí červené vlasy, ve středu hnědé a v pátek už blond. Z blond zase na hnědovlásku, respektive na zelenovlásku, takže zpátky na blond a pořád dokola.Moji nejbližší už si změn ani nevšímali. Tak vám dnes ukážu pár fotek z těch dob (omluvte kvalitu fotek).










2008 - 2014 jsem měla peroxid blond, které jsem si občas barvila i sama (když zpětně koukám na fotky, tak se fakt směju - odrosty jak Erža a zřejmě jsem si myslela, že orange is the new blond:DD).
V roce 2012 to ještě šlo, protože jsem to občas střídala s melírem..


2014-už totální chemlon na koncích.



 Proto jsem si vlasy nechala trošku zkrátit, ale zase jsem začala být trendy (že jo:D)



Vlásky jako cukrová vata jsem milovala...

2015:
Tady už sice vytoužená barva, ale co mi to Johy odbarvila, tak mi odlítala půlka vlasů - a to nepřeháním (nic na tom, v osmnácti mi začala doutnat hlava pod alobalem).
 Jednoho (shodou okolností) pátečního večera jsem se chystala večer na pařbu a při česání se mi zamotal hřeben do chemlonové pasti. Já se už strašně hrozně nas...štavala, čapla první nůžky co mi přišly pod ruku (jelikož jsem neměla doma kadeřnické potřeby, tak jsem pak skočila do auta a jela si pro ně k mámě. Máma byla totálně v šoku, řekla mi, že vypadám jak debil, strašně se smála a hlásila mě že jsem král Kazisvět (asi kvůli ustříhnuté ofince). Když se máma dobavila, já jela domů ,,dokonat dílo'').
No posuďte sami, nebylo to to nejlepší, co jsem mohla udělat?


Když jsem šla za čas ke kadeřnici a vše jí řekla, tak se divila, že jsem se sama ostříhala hezky i v zadu:D



 2015 i 2016 jsem chodila na melíry, vlasy se mi zmátořily a když jsem otěhotněla, nechala jsem si ombré. V těhotenství jsem byla nadšená, vlasy zhoustly, posílily a přestaly padat (to bylo vše bohužel způsobeno hormony a pár měsíců po porodu mi jen padají a padají). Po porodu jsem se rozhodla chovat rozumně (haha) a nechat si svou přírodní barvu, ale čím byly odrosty větší, vykoukly šediny (šok), takže smůla...


Chtěla jsem tmavě hnědou barvu, ale já vám nevím, přišla mi na můj vkus dost nudná, tak to dopadlo takhle:D



A ze zrz, jsem se propracovala až k červené, se kterou jsem vlastně jako teenager začínala (že by se kruh uzavřel?:D). Teď jsou vlasy v  ERROR stavu, tak barvím jen 1x za 2 měsíce a slibuju, že už si je ničit nebudu...(pardón, já měla nohy křížem)...



Jak jste na tom vy s experimenty a s barvou vlasů?  Jo a myslíte si, že z toho někdy vyrostu?:D

Pochlubte se i fotkami, budu se těšit,




Vaše skoroplešatá


CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Já se začala barvit v patnácti hennou na zrzavou a tak to dělám dodnes. Největší šok přišel, když jsem se nechala ostříhat z vlasů pod lopatkama na vlasy sotva po ramena a momentálně po hranu čelisti. A už bych dlouhé vlasy zatím neměla. Nikdy jsem nedělala účesy a s krátkými si přijdu dospělejší. Když jsem do toho šla, bylo mi 17 nebo 18 :D A teď je mi 19 a je to moc fajn. A hlavně to vždycky vyfoukám jinak, takže se mění trošičku i účes. A čím kratší vlasy, tím víc péče :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak to jsi na své vlasy šetrná a to je dobře! Ty jo, já obdivuju dlouhý vlasy, moje kolegyně je měla svoje nebarvené, krásné a po zadek!
      V 19 je super vypadat dospělejší, ve 28 děláš všechno možný abys zas vypadala na 20:DDD A souhlasím, čím kratší vlasy, tím víc práce..
      Měj se krásně!

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji, u nich mám v plánu teď pár let zůstat:-)

      Vymazat
  3. Já měla také barvící mánii už od 13 let, kdy jsem nutně musela mít alespoň červené melíry. Pokračovalo to různými odstíny hnědé, v pubertě následováno emo stylem s černými vlasy. Černá byla na střední nudná, tak jsem ji vystylovala zelenou ofinou :-D

    Pak následovalo období vrunetky, kdy se při každé návštěvě kadeřnictví střídaly různé odstíny a odlesky. Dva roky zpátky jsem zkusila i vlasy do fialova, pak si nechala tmavě hnědé vlasy s červeným postavením. A z toho jsem.se pomalu dopracovala do červené, která mě drží už 3/4 roku :-D

    Kvalitu vlasů naštěstí umím zachránit :-))

    Inka Lifestyle Blog

    Ráda bych Tebe a Tvé čtenářky pozvala na soutěž o volné vstupenky na jarní veletrh krásy Interbeauty Prague 2017 ->
    Soutěž o volné vstupenky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyyyy jooo Inko, tak tvoje vlasy byly taky pekne crazy:)! Ja budu starsi nez ty, takze se mne nastesti obdobi EMO vyhnulo obloukem:))).
      Mej se krasne!

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥