Nezbytné zbytečnosti pro miminko

Všude je všeho plno. Když sleduji sortiment pro maminky a nastávající maminky, tak mně jako skoro každou ženu všechno láká a nejradši bych vše koupila, protože to určitě potřebuju. Po dlouhém přemýšlení, kdy jsem to vzala vylučovací metodou, jsem i já něco nakoupila a pár typů mám i pro Vás:-)


 Jak už jsem psala, tak moje těhotenství nebylo zrovna pohádkové a hned na začátku jsem se rozhodla (kvůli zádům) pro kojící polštář. Musím říct, že to byl kup století. Matýsek je už rok mým nejlepším kamarádem. Ne, nezbláznila jsem se a nepojmenovala jsem si svůj kojící polštář, on už jméno měl:-) Zvolila jsem MAXI variantu a jsem s ním MAXImálně spokojená. 




Využívala jsem ho celé těhotenství. Díky němu jsem se až do poslední chvíle vyspala a ulehčil mi začátky s kojením. Teď se na něm válím buď já nebo Matyáš. Jedná se o český výrobek (čemuž fandím). Můžete si vybrat ze spousty barevných designů. Veškerý sortiment najdete zde: www.polstarnakojeni.cz/ 
 Další vychytávkou, která mi usnadňuje život je houpátko a lehátko (2v1) zn. Joie. Máme ho z Anglie, ale dá se sehnat i v čechách.



Součástí houpátka je i novorozenecká vypolstrovaná vložka. Horní kšíry můžete nastavit i pro větší dítě. Sedák i hračky jdou snadno sundat a celý komplet je pratelný. Houpátko se dá i a ,,rukou'' otáčet a je na elektriku.


 Součástí jsou samozřejmě i bezpečnostní pásy. Je na nich přidělaná hračka (packa), která při natáhnutí vibruje.


 Když sedačku sundáme, máme z ní lehátko. Lehátko má 2 nastavitelné polohy zádové opěrky a 2 vibrace. Jelikož je na baterie, tak vibruje i když není na podstavci. Využívám ho hlavně když vařím, nebo potřebuji být s malým v jiné místnosti.


Stojan je na kolečkách, takže s ním jde dobře manipulovat. Má 6 rychlostí houpání,4 intenzity světla a celkem 10 melodií. Melodie jdou i vypnout či snížit hlasitost.


 Jako třetí vychytávku musím uvést hrací deku. My máme hned dvě. Jednu s hrazdičkou a druhou klasickou z Ikei. Hrazdičková deka je mým pomocníkem hlavně po ránu, kdy chci ještě ležet a Matyáš už je vzhůru. Dám mu jí vedle sebe do postele a vydrží si s ní ještě chvíli hrát než vstáváme. Osvědčila se mi taky na návštěvy či na cesty. Je skladná. Sehnala jsem ji v Tescu cca za 300Kč.




Ta Ikeová je lepší pro větší mimina, co už drží hlavičku a ovládají ručičky nebo lezou.


 Po stranách je: šustící ryba, pískající kachna, sluníčko-zrcátko a žába.



Kolotoč nad postýlku. My dostali krásnej hrací v jemným barvách, ale prodávají se i svítící s projektorem.




A konečně, náš Ewan the Dream Sheep.  Matyášek ho dostal od tety a už pár měsíců s ním usíná. (usne i bez něho). Melodie z ovečky uklidňuje a miminko ví, že může v klidu usnout. Dodává mu určitý pocit bezpečí.


Má 4 zvuky. Tři zvuky jako u maminky v bříšku a jedna melodie. Jeden ze zvuků je poměrně strašidelný, tak střídáme jenom tři :D. Hraje 20 minut, nebo lze nastavit na režim Try me (cca 2 minuty), má 2 hlasitosti. Zvuky se pouští na nožkách. Svítí mu červeně bříško (celkově navozuje pocit miminka v bříšku). Tato funkce se dá vypnout. Je na suchý zip, takže se dá připnout kamkoli. Není moc vhodný na cesty a je objemnější, ale i přesto bereme Ewana všude.

               



Máte taky nezbytné zbytečnosti které Vám usnadňují život? Budu ráda za Vaše typy.



THE WORLD IS NOT BLACK AND WHITE, IT'S COLOURFUL, SO LET'S  ENJOY THE COLOURS!




CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥