DIY HRNEČKY


Už je to pár měsíců, co jsem si koupila bílé hrnečky s tím, že je pomaluju. Občas jsem ráda tvůrčí, tak mám pro vás dnes návod jak z obyčejných hrnečků ,,vykouzlit'' originály:-)



Budete potřebovat:

  • Hrnečky - nejlépe bílé (já sehnala 1ks/25Kč v Tesco)
  • Fixu nebo barvy na porcelán - (použila jsem fixu Marabu. Je zapékací a vydrží i mytí v myčce) sežene je ve výtvarných potřebách.
Máte čisté a suché hrnečky? Tak se do toho pusťte:-) Pokud sháníte inspiraci, mrkněte se na www.pintrest.com .
Dodržte návod na výrobku, kterým jste se rozhodli zdobit. Konkrétně já zapékala 30 minut na 160° v předehřáté troubě.



Hotovo! Easy Peasy! :-) Do hrnečků můžete naaranžovat čaje, bonbony nebo třeba sáček s kávou.
No nejsou roztomilé?






Těmi nejhezčími dárky nemusí být ty nejdražší, ale ty od srdce. 




















CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥