Pro dobrou věc

                                   Přeju krásnou, už třetí adventní neděli (hrozně to utíká)!
 Máte už všechny dárky? Já asi jo a jelikož letos nepeču (dělala jsem linecký a myslela jsem, že poletí z okna) ani nelítám po nákupech, tak si vánoční atmosféru užívám v poklidu.
 Zhruba před měsícem jsem obdržela pozvánku na vánoční večírek s dobročinným bazarem. Strašně jsem se těšila, ale nakonec jsem to poměrně zazdila. Akce byla v sobotu. Pečlivě jsem v pátek chystala věci, které jsem měla v plánu odevzdat. Oblečení nažehleno, šperky nablejskaný, ale to bych to nebyla já... Pozvánku jsem si přečetla jen letmo a když jsem ji pročetla celou, stálo v ní, že takto připravený věci se měli odevzdat už zhruba před 14ti dny.




V rychlosti jsem zalarmovala pořadatelku, ale bohužel by se věci nestihli zařadit...To jsem pako! Ale tak věci mám přichystaný na příště a na bazárku jsem si koupila alespoň svetr. Mám z něj ohromnou radost a ještě větší z toho, že výtěžek poputuje do dětského rehabilitačního stacionáře.  Jedná se o nestátní zdravotnické zařízení starající se o děti předškolního věku se zdravotním handicapem, který jim neumožňuje navštěvovat normální mateřskou školku. Tým zdravotních sestrech, fyzioterapeutů a dalších členů zajišťuje každodennní rehabilitaci dětem převážně s pohybovým postižením( děti s dětskou mozkovou obrnou, předčasně narozené děti, atd.). Cílem této péče je zlepšit jejich pohybové i sociální dovednosti a umožnit jim co nejvíce se zapojit do běžného života.

 Akce byla skvěle zorganizovaná, holky měly nachystané i pohoštění a mít o pár velikostí míň, tak bych šla domů asi s několika taškama.




 Určitě máte doma věci, které už nenosíte, nebo si je schováváte s vědomím, že je určitě někdy vytáhnete (ale znáte to:-)), tak až Vám příště na facebooku přistane podobná pozvánka, tak si ji pozorně přečtěte a zkuste se zůčastnit. Stojí to za to:-)



Dobrou,



CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥