Přání od srdce

Salát čeká v lednici, cukroví se bojí na stole kdykoli projdu a vůně mandarinek se vznáší po bytě (napsal bych že i jehličí, ale bohužel máme uměláka:-)), pouštím si koledy (respektive soundtrack BJ, občas přepnu na MJ a završím to starou americkou klasikou a jazzem- české koledy pouštím až na rozbalování dárečků). Usedám s velkým hrnkem čajem a přemýšlím nad tím zítřkem a nad Vánoci jako takovými.
  Vánoce mají dvě strany, stejně jako všechno v našem krásném světě. Pro některé jsou to svátky radosti a štěstí, pro někoho spíš smutku a stesku. Pokud nezažíváte zrovna nejšťastnější časy, věřte mi,všechny - i ty nejhorší okamžiky jednou skončí! Snad brzo...Slibuju!


Já si nepřeju mraky dárků pod stromkem, přeju si,, pouze '', aby jsme se měli všichni rádi, dařilo se nám jak si představujeme, byli jsme zdraví a překypovali smíchem a dobrou náladou. To samé přeji i Vám!

S láskou v srdci vzpomínám na všechny, co tu nemohou být s námi a posílám jim tu největší a nejsladší pusu! :-)

Jsem vděčná za lidi, které mám kolem sebe a že jsem se v tomto roce stala maminkou - to je to největší požehnání a štěstí! Ale dost sentimentu, užívejte svátky vánoční ať už s rodinou, nebo sami, jezte, pijte, veselte se a dávejte si bacha na kosti z kapra.

Zdroj: Pinterest by fashionguru Mark Darcy 


P.S. Jo a koukejte se k tomu stromku vyparádit, třeba jako Pan Darcy! :-)



CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥