Jak si užít léto naplno

Poslední dobou mám chuť smazat veškeré sociální sítě a nechat si akorát pro radost svůj blog, nejvíc mě dokáže rozčílit Facebook, kde se řeší jen sucho, déšť a nekonečné horka. U nás máme hic, že by se jeden pic, ale abych ho žila a přežívala, stačí mi ráno vstát a vím o něm. Jak letní horka přežít s radostí?

1.Barevné šperky, šaty a doplňky
Co k tomu dodat? Kdy se člověk cítí nejvíc rozverně a barevně, než právě v létě? Nejlepší je, dát si klobouk ananas na hlavu, velký barevný náušnice, pestrobarevný šaty a žabky a jde se. Hned je na světě veseleji:-).


Jak jste si mohli všimnout,dle mého vyletněného bytu, tak jsem se letos nechala unést ananasama. Proto jsem neodolala ani téhle malé manikúře v rozkošném pouzdře, která se neztratí ani v té nejmenší cestovní tašce. Seženete ZDE.



2. Ledové kafe se zmrzlinou i bez
Království za tenhle ledovej kofeinovej zázrak:-). Ranní, odpolední či večerní kafe? Jedině ledový. Posledních 14 dní bojuju s bacilem, tak mi na krk moc nepomáhá, ale když je to léto:-). 

3.Sladké letní vůně
Po dlouhém letním horkém dni je nejlepší studená sprcha s trochou sladkého osvěžení. My v tom máme s Matyáškem jasno...a po pravdě-Mimoně mu občas potají ukradnu a pak si připadám jako bonbonek:-).


4.Drinky
Tak co moji milí? Je libo okurková, levandulová, citrónová limonáda? Nebo radši hezky vychlazená becherovka s tonikem, mojitko nebo poctivá česká desítka? Nemusíte být James Bond, abyste si mohli nějaký dobrý dopřát. 10 receptů jsem pro vás sesumírovala ZDE. Každopádně nezapomínejte pitný režim dodržovat, vyhnete se bolesti hlavy a hydratujete tím celé své tělo i pokožku.

5.Letní déšť
Když jste si už dopřáli jednu z předchozích radostí, je na čase jen ta vaše chvilka, kdy si, po sprše s mokrou hlavou a tou nejtenší košilkou, která jen existuje sednete, najednou se zvedne vítr a začne pršet. Miluju déšť a ta vůně toho letního je taková jiná taková veselá. Umí totiž spláchnout všechny strasti celého dne, pročistí vzduch, hlavu i náladu. Stačí jen otevřít okno a nasávat tu atmosféru a nechat se trošku spláchnout...

a jedna nostalgická <3.


6.Ze stromu či země
Nejdřív jsou to třešně, které vystřídají melouny, následně pak švestky, broskve, nektarinky, rajčata, okurky, salát (navíc, když jsou z vlastních zdrojů, to se pak radost z několika měsíčního úsilí ještě násobí)...Občas si říkám že na světě už být líp v daném momentě ani nemůže. Třeba když mám před sebou den nic nedělání a talíř čerstvých třešní.
A to vám musím vyprávět. Nedávno jsme šli z ranní procházky a já jsem cestou sbírala ostružiny. V tom k nám přijel děda, seskočil obratně z kola a nabídl mi, ať si jdu natrhat k němu na zahrádku ostružiny, prý že pořádný:-). Tak jsem šla...a řeknu vám, lepší ostružiny (a větší!) jsem nikdy nejedla.  Měla jsem radost z lidský dobroty a svět byl hned krásnější a pusa fialovější.


A když už vás omrzí ovoce v syrovém stavu, tak si k té ledové kávě něco zakousneme.


7.Trocha začtení
Letní romance. Kdo z nás jí nepoznal? Ať už na táboře, na zahraniční dovolené, nebo v kempu pod stanem. Achhh....a když zrovna žádný rošťárny neplánujete ani neprožíváte, stačí nějaká hezká četba v šuplíku.

Jak užíváte letní dny vy? Jaké plánujete dovolené a užíváte je u vody? Taky vám jede větrák na plno, spát chodíte s morkou hlavou a v lednici nesmí chybět vychlazený meloun, nebo nějaký dobrý cider?


Mějte se krásně, letně a osvěženě,

Vaše

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥