Nezaměnitelná vůně Tahity

Čím jsem starší, tím dávám přednost kvalitě nad kvantitou. S přehledem jsem vyměnila veškerá tělová mléka, krémy na ruce, oleje na vlasy a různé olejíčky za kvalitní přírodní kosmetiku, ze které mi stačí jeden výrobek. Když jsem poprvé vyzkoušela olej Monoï, byla jsem blahem bez sebe již po prvním použití.


Každý den se díky němu, alespoň na chvilku, přenesu k nádhernému průzračnému, palmami lemovanému Tichému oceánu, kde si sednu do písku a voda mi hladí chodidla...

Monoï je poklad z Tahiti, láska na první namazání a jeho nezaměnitelná, okouzlující a originální vůně mě dostala. Tajemství spočívá v 100% přírodní směsi, která je extraktem z pronikavě vonící Tumu Ha'ari (kokosové palmy) a z místní květiny Tiaré, nenápadného bílého kvítku, se kterým dohromady tvoří výživnný, hydratační tým, kterým se můžete provonit a zvláčnit, od hlavy až k patě, poděkuje vám nejen vaše pokožka, ale u nehty a vlasy (takže tajemství krásně hebkých vlasů tahiťanek je venku:-)). Víc si o oleji můžete přečíst ZDE.



K oleji mi přišlo hezké malé psaní (prostě radost - no uznejte, když si dá někdo práci ručně napsat i sebemenší pozdrav, dodá to značce jasnou vážnost). Navíc jako dárek mýdlo s vůní jasmínu a už teď vím, že jen u klasické Monoï vůně nezůstanu.



V každé lahvičce, dnes již kultovní (za celých 71 let nezměnila svou podobu) najdete kvítek Tiaré (podle něj poznáte pravost výrobku). Kosmetiku k nám dodává Parfumérie TIKI, která má celkem 15 zaměstnanců a celá produkce probíhá přímo na Tahiti, od výroby až po plnění lahviček a balení. Věrni své filozofii, odmítají vyvážet Monoï volně, nebalený, ve velkých kontejnerech. Každá lahvička skrývá i kus tahitské kultury <3.




Slyšeli, nebo zkoušeli jste někdy tento tahitský skvost?

Krásný den,

Vaše




CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Anonymní17:07:00

    Gábi, o značce jsem neslyšela, ale líbí se mi ten kvítek v každé lahvičce :) Měj krásné dny, Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi a co teprve ta vůůůně <3:-). Měj se taky krásně!

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥