Na vlnách podzimu

Podzim je tu, cítím to, když se procházím lesem, ale už je cítit i ve městě. Horké letní dny (a že nám jich bylo letos dopřáno) jsou tatam a pro mnohé z nás začíná nejmilejší období (mou lásku k němu si můžete připomenout ve starších článcích TADY a TADY <3). Období vytahaných svetrů, velkých hrnků, šál, promočených bot, spadaného listí a přečtených knížek je tu! Období, kdy vám celým bytem voní teplá bábovka, dýňová polívka a čaje se svou vůní předbíhají, který vás oslní letos nejvíc.



Ráno jsem se vzbudila až na půl 10 (slyšíte ty fanfáry?), v prázdném bytě a na okna bubnoval déšť. Dokonalý ráno. Uvařila jsem si kafe a přemýšlela, jak si dnešní volný den užiju. K snídani bych s dala nejradši ten největší kus toho nejsladšího dortu ve městě, ale znáte to, to přece každý den nejde:-). Místo toho jsem si udělala ovesné kokosové vločky a vrátila se ve svých myšlenkách pár let zpátky a začala přemýšlet nad 30ti denní výzvou. A nejlepší nápady jsou ty zbrklý, kdy se do nich musíme pustit hned, než nás prvopočáteční nadšení opustí a usadí se v nás jen myšlenky typu ,,kdybych''. Ono celkově slovo KDYBY je strašnej zbabělec, kterej nás umí časem pěkně užírat.
Tak jsem si umanula, že se do 30tidenní výzvy (díky který jsem před pár lety zhubla 15kg) hned pustím. K mému štěstí je tenhle měsíc na stránkách (možná je tam pořád) výzva Trial ZDARMA (no tak šup holky!:-)). Střelhbitě jsem si stáhla jídelníček i s nákupním seznamem a během hodiny jsem už potraviny uklízela do lednice, celá nadšená. Odpoledne (stihla jsem to mezi dešti) jsem si dala 10km na bruslích a užila si den jak se patří.


Za chvíli to bude rok, kdy jsem se rozhodla být s Matyášem sama. Jsem ráda, že jsme vše zvládli - a že to někdy nebylo jednoduchý. Život nám s každým novým dnem chystá neočekávaná překvapení, někdy jsou hezká, jindy s námi umí pořádně zamávat a háže nám klacky pod nohy.  Jsou pořád chvíle, kdy nevím co se sebou, ale když si vzpomenu na vše, čím jsme si prošli, vím, že líp jsem udělat nemohla a jinak to bohužel nešlo. Někdy se vyplatí tu odvahu sebrat a věřit, že bude líp. A ono líp bude, stačí si to přát a udělat pro to vše, co je v našich silách. 

Každý den projíždím reality a jde mi hlava kolem z cen za nemovitosti. Přitom je to tak snadný, hledám pro nás domek, s malinkou verandou, provoněnou starými časy a malou, ledabilou zahrádkou s pár stromy.

Nedávno jsem četla, že je důležitý umět si správně přát a vysílat vesmíru ty správné signály. Tak jsme si vše důkladně nastudovala. Minulost jsem zakopala na jiný planetě, veškeré pocity křivdy, nespravedlnosti, které se v každém z nás občas poperou, se snažím házet za hlavu a myslet jenom pozitivně a přát si a vím, že nám to určitě vyjde:-)!  Úplně vidím Matyáše i s Riguš jak lítají na zahradě, devastují mi právě rozkvetlé levandule a já jančím, s pekáčem (zřejmě peču kachnu), ať jdou lítat jinam:-)).
Sice si na tenhle svůj malej velkej sen budu muset nějaký čas počkat, ale i když nejde vše podle plánu, musíme se pokusit najít radost i v těch nejmenších drobnostech a na to jsem, to vám povím, expert:-). My Burberry Black, jedna z mých nových letošních podzimních společnic. Oslnila mě svou elegantní a zároveň zajímavou vůní,  (a nejsem v tom sama, viď Jani a Leni :-)). 
Když mám dlouhou chvilku, brouzdám Pinterestem, který mě již několik let nepřestává inspirovat. Od outfitů, přes krásně načančané podzimní fotky, útulnými pokoji v tlumeném světle až po dekorace.

V bytě jsem vyměnila svěží květinové vůně za ty podzimní, okořeněné špetkou vanilky a skořice, spotřeba čaje a kafe se zvyšuje a potřeba chodit do lesa snad ještě víc. Maty vyfasoval gumáky (s drakem), Riga (aspoň myslím) podzim miluje, lítá si po lese jak šílená a tváří se, že chce aportovat. Stavíme domečky...já stavím domečky...Maty boří domečky...a ve vzduchu je cítit pohoda. Pohoda, která na nás celý ten náročný rok čekala a já se jí nemohla dočkat.

Prostě je tu! Jaké máte podzimní plány vy? Na co se nejvíc těšíte? Máte nějaké hezké tipy na podzimní výlet? Napište mi, budu ráda!


Já vám za ně posílám můj podzimní playlist:
6.The La's víte z jakého seriálu písnička je?:-)

Mějte se krásně, 
Vaše





CONVERSATION

7 komentářů:

  1. Akurát rozmýšľam nad Burberry Blush, vyzerá krásne, len si nie som istá, či je to vôňa na jeseň :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  2. Super, že jsi ke článku vložila i nějaké písničky :-) hned si je jdu poslechnout.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se líbí. Teď je otázkou, zda jsem ti padla do noty:-). Ke článkům playlist dávám často:-). Měj se fajn, Neli

      Vymazat
  3. Na výzvu se jdu hned mrknout :) nějak jsem se přes léto rozežrala :D :D a s Matyáškem vše hravě zvládnete a nakonec se Ti splní i Tvůj sen ♥ Já se nejvíc těším na barevné listy, mrazivé dny, kdy se budu hřát doma u filmu, nošení svetrů, šál.. :) Já každý pozdim ráda jezním do Zoo :) Loni jsme s přítelem byli ve Dvoře Králové, předloni v Dinoparku ve Vyškově :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo mrkni, ale nakonec je výzva jen na týden. Já jsem rozežraná většinou pořád:D. Děkuju, už se něco rýsuje a věřím, že je to dobrá karma a pozitivním myšlením se nám splní vše, co si přejeme. Filmy, svetry, šály, čaj, kafe..miluju:-). Do Zoo na podzim, to musí být lepší než v létě. My se chystáme v listopadu do Dinoparku do Plzně:-). Měj se krásně!

      Vymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥