Konečně DOMA!

Vítám Vás zpět na svém blogu (hlediště utichlo, diváci skoro nedýchajíc, celí roztřesení napětím. Světlo reflektoru se náhle rozsvítí, já, ve žlutém obleku, všude poletují konfety, doprovod exotických tanečnic doprovází bubny a veselé saxofony, v čele s mým úsměvem od ucha k uchu. Jak moc ráda Vás vidím!)

A teď vážně, po delší odmlce, při níž se snad již ustálil náš, jak jinak, než bláznivý a veselý život, jsem si vyčlenila svou chvilku času, abych se věnovala tomu, co mám ráda a mohli jsme se tu zase potkávat!

Nevím jak u vás, ale u  nás byl rok 2020 v duchu velkých změn. Od ukončení mateřské a nástupu do nové práce, přes zařizování hypotéky na náročnou rekonstrukci domu, po přestěhování až po současnou spokojenost a vděčnost.

Časem mám v plánu sem dodat informace  k dokončené rekonstrukci i s fotkami (koho by nebavili fotky PŘED a PO, no ne?). Někdy to byl opravdu MAZEC, jindy se muselo vše stihnout na čas a občas se to taky nestihlo a víte co? Svět se nezbořil:-) Byl to stres, občas jsem se vztekala (než sem tam někomu došlo, že když je žena sama, tak jí nemůžou vždycky očůrat), jindy jsem nevěděla kde mi hlava stojí a jindy měla plnou hlavu nápadů a nemohla jsem se dočkat, až se vše zrealizuje.

Poslední měsíc jsem denně (díky brácha) do noci malovala a uklízela. Poslední večer v poloprázdném bytě, kde jsme toho tolik zažili, pak večer nastávající, kdy jsem už spala na domě, kde byla jen sedačka a konečně další večer, kdy mi konečně brácha s kamarádem dostěhovali poslední kusy nábytku. Kolem půlnoci jsem si rozestlala gauč, zapla televizi zaparkovanou na velký papírový krabici, pustila si písničky z YT a celá rozlámaná se pokoušela usnout (nebudu lhát, usnula jsem hned). Ráno mě probudil zedník, který šel ještě něco ,,dotáhnout'' a já si jela pro Matyho, který nic netušící (nechtěl jít ani dovnitř, že počká v autě) zíral, že jsme už přestěhovaní. ,,Vítej doma, zlatíčko''... Maty lítal, vše zkoumal a divil se, že jsou všechny věci a nábytek již v domě (samozřejmě jeho pokoj byl jako jediný v plné parádě hotový). Jeho nadšení a překvapení střídala radost a to pro mě bylo to největší zadostiučinění a štěstí, jelikož jsem, doufám, vybudovala domov, místo pro Matyáška, do kterého se bude snad vždy rád vracet. Únavu střídala naprostá eufórie, kdy jsem si konečně oddychla..je to hotový, jsme přestěhovaný, JÁ TO ZVLÁDLA! A jsem na sebe sakra pyšná!!

 Rok 2020 byl pro spoustu z nás těžší, někomu se změnil (je libo otřásnul) od základů. Ale to je život, někdy nám přináší i strasti, možná proto, abychom si neustlali na vavřínech? Zkusme se zamyslet, klidně vzít do ruky tužku a papír a napsat seznam věcí-pokud chcete-úspěchů (místo nadávání na dobu, vládu, práci),  které se nám v loňském roce podařily?  Můj seznam by vedle rekonstrukce měl i pár pracovních úspěchů, a dalším bodem by byl (pro někoho by se mohl zdát malinký) zdar, že to moje malé číslo spí od první noci u sebe v pokoji. 

No co vám budu povídat? Víte přece, že náš mini byt byl fajn, ale není nad to, když postel konečně slouží jako postel, (ne jako útočiště uprostřed bytu) a co teprve taková sedačka a konferenční stůl? Nemluvě o tom, že oba máme svůj pokoj a takový ten pocit ,,svého místa''. Práce nás čeká ještě spousta (kdo má dům, tak zajistě ví, očem mluvím) především venku a hypotéka se již ztenčila na maximum. To nás ale nezastaví:-) Těšíme se na dvorek a zahradu, až budeme vegetit, plít, sázet, natírat, renovovat, grilovat, snídat na zahradě a užívat života, jak se patří.


A teď, s dovolením, začnu být zvědavá a abych nemluvila jen o nás, tak se mi do komentářů svěřte, jaký dopad na vás  rok 2020 měl, jak se máte a zda se vám v nějakých aspektech váš dosavadní život změnil?

Doufám, že se vám všem dařilo! A když je leden, tak sem s vašima novoročními předsevzetí:-). Já, jako již tradičně (v tomto bohužel beze změny) jsem přibrala 10 kg (!!tyvoledeset!!), takže samozřejmě zase ,,na'' Bridget začínám se zdravým životním stylem, ale to spíš beru jako svou potřebu a jediné, co si pro nás předsevzírám, jako každý rok, být šťasná a spokojená, být dobrou mámou, věnovat se lidem a činnostem, které mám ráda a mají pro mě smysl.

 

A teď tu pro vás mám inspiraci a malé radosti všedních dní, které vás, jak doufám, pohladí na duši.

1. Povánoční úklid

kdo by ho neměl rád? Doma se to po vánocích hezky vysmejčí, byt je vzdušnější a je prostor si koupit třeba novou dekoraci, po které delší čas pokukujete.

2. Vraťte se do dětských let, nejlépe na sněhu!

po dvou letech vydržel sníh (světe div se, přes noc) a i u nás se drží druhým týdem, takže je načase oprášit boby, lopaty a sáňky a pořádně si ho užít! Věřte mi, že i po osmi hodinách v práci bude sranda, když si zabobujete s dítkem (nebo partnerem) a nebudete jen stát pod kopcem:-). A co takovej sněhulák? Ten bude valit oči.


3. Tváře jak jablíčka   

Po skotačení venku, nám teplo našich domovů vždy krásně odhalí naší zdravou barvu, kterou nám zima, jako vzpomínku na veselé chvilky, nechá ještě chvilku na tváři. A to je pravý čas dát si horkou vanu (sprchu) a zasloužený odpočinek.

4. Přikrýt se huňatou dekou a relaxovat.

Udělám si šálek horkého nápoje (no koukejte, jakou z toho má Bambi radost) a nesmí chybět společnost dobré knihy či pouštění LP desek.
 

5. Dobrý film

A čím jiným začít, než snímkem od Woodyho:

Deštivý den v New Yorku (2019):

















Cesta do fantazie

Japonský film, respektive pohádka, kterou jsme hltali od začátku do konce.

Cesta do fantazie / Sen to Čihiro no kamikakuši (2001) | ČSFD.cz

Oba tituly najdete na Netflixu, kde doporučuji vtipnou show,,Nailed it''  kde se vždy tři účastníci snaží upéct za velmi krátký časový úsek dort- a každé veledílo vypadá, jak kdybych jej pekla já :D.

A je-libo něco po 22 hodině, tak od po-čt Óčko (kolem 22h)-Naked attraction. Znáte?:-) Tak šup do komentářů váš názor na tuto ,,seznamku''. Spoiler allert-puritánům nedoporučuji.

 


Doufám, že se tu budeme zase potkávat a hlavně mějte se a smějte se, 


Vaše



 

 

 

 

 

 

 

 

P.S Pamatujete jak jsme si užívaly Coronu na Notting Hill?

CONVERSATION

23 komentářů:

  1. Vítej zpět! :) My se stěhovali v srpnu, jen tedy do většího bytu, ale stejně to bylo náročné. Takže klobouk dolů, že sis poradila s celým domečkem!
    Pro mě je asi za 2020 nejdůležitější, že jsem odstátnicovala a ukončila konečně studium a přestěhovali jsme se s partnerem do společného bytu. :) Samozřejmě mi celá virová situace narušila spoustu plánů, zvládla jsem covid i karanténu doma (a pro mě být jen doma je za trest!) a zvládnu i tuhle, která mě teď čeká :/ jen doufm, že se to co nejdříve přežene, ale asi my všichni.
    Děkuji za milý komentář, měj se krásně! U dalších článku načtenou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Lu!:-) Stěhování je náročné vždy, o tom žádná! Gratuluji dodatečně ke státnicím! Můj bratr má letos bakaláře a nezávidím mu to.
      Každopádně doma to nebaví, jak píšeš, již skoro nikoho. Já mám od září zase-HOme office. A sice je fajn pár dní být jenom v pyžamu, není to zábava na dlouhé měsíce:/. Snad se situace začne lepšit. Měj se krásně, pááá

      Vymazat
  2. Taky vítám zpátky. Mělas náročný rok, protože návrat z mateřské do pracovního procesu a změna bydlení je prostě "záhul". Jsi dobrá, žes to všechno dala.
    Tak ať se vám krásně bydlí.
    P.S. Můj r. 2020 byl na jednu stranu díky covidu divný (skoro půl roku na home office prostě byl nezvyk,změnily se plány na dovolenou...), ale na druhou stranu i takový normálně fajn. Zvládla jsem oslavit kulaté jublieum (neptej se jaké :D), seznámila jsem se se slečnou svého syny, před jarním lockdownem jsme stihli prodloužný víkend v Českém Krumlově (bez davů turistů), před tím podzimním týden v Krušných horách (který jsme si užili vzdor deštivému počasí)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, no, vše bylo hektické a jsem ráda, že bydlíme. Já jsem již v první vlně byla na home office, ale to jen část, jelikož jsem musela jít na ošetřovačku se synem, v malém bytě a s o půl roku mladším synem, se to nedalo. Teď jsem od září na HO bez přestávky-ale to už jsme si nějak zvykli a naštěstí školka (kromě jednoho týdne a pár rýmiček) jela. Tak ty jsi se také nenudila, my byli jen na otočku ve Varech-bez turistů a docela dobré, v létě jsme stihli na víkend Moravu:-). Měj se krásně!

      Vymazat
  3. Koukám, jaké velké změny přinesl rok 2020. Tak snad letos už jen malé dolaďování a velká spokojenost. Těším se na fotky před a po, ty mne baví. Na nich je vždy vidět obrovský kus práce.
    Přeji Ti nového roku, ať se vše vydaří a je už o něco klidnější. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dasi, budu se snazit dat dohromady fotky a udela clanek. Prvni prijde na radu zrejme kuchyne:). Mej se krasne!

      Vymazat
  4. Naprosto mě pobavila věta, že zase "na" Bridget začínáš se zdravím životním stylem, přidávám se do klubu, já přibrala zhruba sedm kilo a docela nerada bych si (opět) musela nakupovat všechny nové rifle ;)
    A jsem moc ráda, že se vám podařilo dokončit rekonstrukci a doufám, že se Vám bude dobře bydlet :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Domco, jako Bridget se citim dost casto😅. Ach my zeny...Skoda rifli, vem si leginy;)). Neee, doufam, ze ti shazovani pujde dobre. Dekuji za hezka slova a mej se krasne!

      Vymazat
  5. 2 nejdůležitější věci za rok 2020 bylo určitě stěhování, přesněji sestěhování s přítelem a osamostatnění se a pak úspěšný Bc. a začátek studia na Mgr. :) Nějak mi uniklo, že jsi maminka! Možná je to tím, že tu opravdu moc často nevydáváš, tak mi zrovna ten článek třeba nějak unikl :D Každopádně gratuluji i k domečku, ať se vám tam krásně bydlí ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji! Tobe taky ohromna gratulace! Syna mam uz skoro petileteho. Zacala jsem psat tento blog zrovna v dobe po porodu:). Tak ty starsi clanky jsou hlavne k materstvi:).
      Mej se krasne!

      Vymazat
  6. Nás zařizování hypotéky teprve čeká :)

    <a href="http://rhttp://ruzovartenka.eu„>Nela z blogu Růžová rtěnka</a>

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Nelo, tak budu drzet palce at sezenete bydleni ke sve spokojenosti:).
      Mej se fajn!

      Vymazat
  7. Ahoj Gabro,

    za prvé tedy musím napsat, že dlouho jsem nenarazila na takhle zajímavý blog.
    Od včerejšího večera ti tu šmejdím a jsem nadšená.

    Určitě se sem budu ráda vracet!

    Měj hezký den
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahon Market, moc dekuji a doufam, ze se ti tu s nami bude libit i dale.
      Budu rada i za odber na IG a kdyz si zadas e-mail, budou ti nove clanky automaticky chodit do nej. Mej se krasne!

      Vymazat
  8. Kočička je naprosto nádherná, taky jsem hrozný kočkomil :D. Co se týká show Naked Attraction, tak já jí znám ještě déle, než byla na Óčku. A fakt jsem čuměla. Je to hodně lol lol show, ale kupodivu docela zábavná 😂.

    Btw, věřím, že těch deset kilo shodíš 😁. Myslím, že teď kyne kdekdo :D.

    MAYBELLINE LIFTER GLOSS 💄 RECENZE 🌟 | KOSMETIKA | Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Btw, nikde jsem nenašla e-mail, chtěla jsem ti nabídnout nějaké spolupráce, tak mi kdyžtak napiš na veronika@getfound.cz, do předmětu napiš Spolupráce a adresu blogu :).

      Vymazat
    2. Děkuji! Myslím že deset nedám, nějak to teď stagnuje. Snad je to jen situací a počasím...Je to super vid:DD

      Vymazat
  9. Vítej zpět na blogu, jsem ráda, že opět začneš publikovat články. :)) Rok 2020 nebyl nic moc a nezbývá než doufat, že ten letošní už bude lepší. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Bylo to začátkem roku nějaké hektické, tak snad bude nyní víc času:-) Zatím rok 2021 nevypadá zrovna optimisticky, ale už se těším na jaro:-) Měj se krásně!

      Vymazat
  10. Vítej zpět, určitě jsou teď větší nápady a inspirace opět na psaní. Odpočinek je někdy potřeba :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Děkuji! Inspirace i nápady jsou, jen ten den by měl mít víc hodin:-)

      Vymazat
  11. Jsem ráda, že jsi zpátky na blogu ♥
    A Gratuluji k takové zásadní změně!! Jinak anime cesta do fantazie, miluji, je to moje srdcovka ♥

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  12. Hezké ráno,odmlku na blogu naprosto chápu.Já jsem se na můj přihlásila ted zhruba po 3 a půl měsících.Moje zdravotní potíže a čekání na operaci mi sebraly úplně chuť na blogování a pročítání jiných blogů,ale vracím se zpátky do života i toho tady a jsem za to moc ráda.Děkuji za takovýhle blog kde se můžu inspirovat,kde mě i někdo slovy nakopne doma zase něco dělat,vylepšit ! Krásné dny a dávám hned sledování.

    OdpovědětVymazat

Jste skvělí! Děkuju za Vaše komentáře ♥